En ze eten koekies en drinken cola.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een bad en gaan iedere dag naar het pretpark!![]()
Die drinkt tenminste wel gewoon alcohol. Een levensgenieter. Deden moslims dat ook maar eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
Eek! Een sikh op RTL4! Ze nemen de wereld over zeg ik je!
Er zijn zat moslims die alcohol drinken hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die drinkt tenminste wel gewoon alcohol. Een levensgenieter. Deden moslims dat ook maar eens.
Goed voor de tandjes.quote:
Ja, stiekem. Dat weet ik ook wel. Dat maakt het ook wel weer zielig.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn zat moslims die alcohol drinken hoor.![]()
Succesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
Maar ik ga nu slapen, en lekker over geile meisjes in Niqaab denken...en dan morgenochtend weer vroeg op voor een tentamentje rechtsfilosofie.
Nou, al die heineken bordjes op de gevels in Marokko is nou niet echt stiekem!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, stiekem. Dat weet ik ook wel. Dat maakt het ook wel weer zielig.![]()
Succes.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:09 schreef Mutant01 het volgende:
Anyway ik ben weg!!!!! Kusjes!
Om te benadrukken dat het om een 'serieus' programma gaat. M.a.w. je mag er niet op rukkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom zijn het toch altijd lelijke vrouwen die geinterviewd worden als het over orgasmes gaat zoals nu op yorin. Moet het leerzaam zijn ofzo?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
Nou, al die heineken bordjes op de gevels in Marokko is nou niet echt stiekem!
Nou, dan zal ik dat dan ook maar niet doen, het werkt absoluut averechts, al deze 'zomervakantieweetjes'. Wat kan mij het nou schelen dat een of andere lelijke brabo met een lelijk gebit alleen gehurkt klaar kan komen... boeie, datzelfde kun je hier van erodome lezen als je daar behoefte aan hebt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Om te benadrukken dat het om een 'serieus' programma gaat. M.a.w. je mag er niet op rukken.
Wank till you sleep.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:09 schreef Mutant01 het volgende:
Anyway ik ben weg!!!!! Kusjes!
Wat een eerste klas kneus. Tja, dat krijg je als je baasje je verlaten heeft.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:15 schreef Drugshond het volgende:
OlieA ligt weer te miepen in TTK : [FB] Ik heb al een kunstwerk/boek/cabaretier in bed
Net op tijd om vaarwel te zeggenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ook op de Amerikaanse tv weet ze zich aan te passen.
It's amazing, Theo!
Je gaat toch geen gekke dingen doen he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |