Ah, vandaar dat ik dit topic laatst kwijt was in my active topics.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:33 schreef Beathoven het volgende:
NIet spammen en ontopic blijven a.u.b.
Ik heb nu de berichten van 5 users die zwaaismileys gepost hebben verwijderd, daar lijkt dit topic me niet voor bedoeld.
Hier in trivia mag datquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:33 schreef Beathoven het volgende:
NIet spammen en ontopic blijven a.u.b.
Ik heb nu de berichten van 5 users die zwaaismileys gepost hebben verwijderd, daar lijkt dit topic me niet voor bedoeld.
Ik wil gewoon alsnog Berkery als modquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:39 schreef dolle_hond het volgende:
de nieuwe mod moet nog ff de mores van de reeks te pakken krijgen
Nakijken?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:38 schreef Prep2Fight het volgende:
Zucht, inderdaad..
Ik gaat weer verder met nakijken
ja, ben bij 408 begonnen net, niemand die het doet. Ik kijk het na tot 425, of mag dat niet Belsen?quote:
Trivia staat altijd in de top van het muziekforum, lijkt me niet dat je 'm kunt missen iig.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier in trivia mag dat
want nu ben ik 'm kwijt in myat
In trivia moet je heel snel zijn en is elke zoekseconde in de index teveelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trivia staat altijd in de top van het muziekforum, lijkt me niet dat je 'm kunt missen iig.
Verder nog regeltjes verzonnen waar we ons aan dienen te houden?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trivia staat altijd in de top van het muziekforum, lijkt me niet dat je 'm kunt missen iig.
Meldt het even aan Bukgeit, want het is eigenlijk zijn beurt deze maand(en).quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:43 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
ja, ben bij 408 begonnen net, niemand die het doet. Ik kijk het na tot 425, of mag dat niet Belsen?
Want dan stop ik meteenben al anderhalfuur bzg
![]()
Dat is goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Meldt het even aan Bukgeit, want het is eigenlijk zijn beurt deze maand(en).
Maar ik denk dat ie erg blij is, als jij het even overneemt. Als je klaar bent, meel hem dan even naar mij, dan zet ik hem online.
[afbeelding]
Vergeet het jubel topic nietquote:
Doe ik erbijquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:56 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Vergeet het jubel topic nietEn dat is in principe al geteld, of je moet het willen controleren!
Puntje voor Snelle Jelle Sack_Blabbath + 1quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Logo van Wacken Open Air
Dat is een goede reden, maar probeer dan iig even iets zinnigs te melden. Verder zou je 'm in Firefox ook als tab in kunnen stellen en gewoon vaak refeshen als je 'echt' geen seconde wilt missen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
In trivia moet je heel snel zijn en is elke zoekseconde in de index teveel
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verder nog regeltjes verzonnen waar we ons aan dienen te houden?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:20 schreef DaisyDuke het volgende:
Michael Jackson?
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Door de producent van After Eight?
Het heeft wel te maken met het oude werk van Geldof.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:30 schreef bartrid het volgende:
Geen idee maar ik hoorde vanmorgen op de Engelse radio dat Joss Stone niet wist wie hij was en hem Bob Gandalf noemde
heeft verder ook niks met Live 8 te maken
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:33 schreef bartrid het volgende:
door de andere leden van de Boomtown Rats?
Geen idee, maar ze is het welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:43 schreef ranja het volgende:
dat lijtk wel Michelle Shocked maar wat moet die met een toeter?
Dat is de toeter van d'r waterscooter.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:43 schreef ranja het volgende:
dat lijtk wel Michelle Shocked maar wat moet die met een toeter?
Heldquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:01 schreef Prep2Fight het volgende:
Tot en met 425 nagekeken, ik zal even de tussenstand doorgeven aan belsen, die zal het dan vandaag of morgen wel publiceren![]()
* Prep2Fight gaat nu maar door tot hij geen zin meer heeft
quote:In terms of popularity and artistry,was the top male soul singer in the world
Al Green?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:01 schreef Neleos het volgende:
Misschien is deze foto duidelijker
[afbeelding]
ik heb hem een keer op het nsj gezien, maar das al zo'n tijd geleden, ik zat dus te twijfelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij ziet er ook zo derderangs uit, nooit verwacht dat dat Al Green zou zijn
Hij kijkt inderdaad wel een beetje moeilijk op die tweede fotoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij ziet er ook zo derderangs uit, nooit verwacht dat dat Al Green zou zijn
KUS is een meidengroep...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:20 schreef Neleos het volgende:
Of die lui van Kus of zoiets, dat kan ook.
Hulde!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:43 schreef Prep2Fight het volgende:
Hier de punten die zijn uitgedeeld (408 TM 425)
http://foktrivia.dienamiek.com/punten408tm425.txt
Wederom Bob Geldof-je-leven dus..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Ze claimen tekstueel te hebben meegeschreven aan de hits van Boomtown Rats en willen nu geld zien.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:53 schreef Gambolputty het volgende:
Mental As Anything?
Daisyquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:43 schreef Prep2Fight het volgende:
Hier de punten die zijn uitgedeeld (408 TM 425)
http://foktrivia.dienamiek.com/punten408tm425.txt
Ik ga vanavond derest doen
Daisy is bezig aan een inhaalracequote:
Iddquote:Topwerk Prep
![]()
quote:1993
wordt opgericht. De groep speelt een opgewekte vorm van jazzdance met veel funkinvloeden. Anders dan soortgelijke groepen maakt
geen gebruik van samplers en sequencers. Alle muziek komt uit echte instrumenten. Vooral de Wah Wah-gitaar en het Hammond-orgel krijgen veel aandacht. In de zomer verschijnt een zes tracks-tellende EP. De band wint de Heineken Crossover Publieksprijs
Mendoza Dance Partyquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt een band voor een dansfeestje
Ow ja, Partiquote:
Annifrid eigenlijk, maar u kent uw klassiekersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Agneta, Bjorn, Benni, Anni-frida
Wederom een punt voor Snelle Jelle Sack_Blabbath !!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Klein Orkest
En de vraag was 27927834quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:41 schreef dolle_hond het volgende:
die post-nummers
27927840
27927841
27927842
Band Zonderba Naan , toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
waar staat BZN voor?
Das Michael Jackson, toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:49 schreef Berkery het volgende:
Band Zonder Neus
Punt en banaan voor TSEquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Band zonder banaan
All-whites? Verklaar u nader...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:58 schreef lubje25 het volgende:
the all-whites?? Prep, goed bezig jongeman!!!![]()
DD is trouwens ook aardig op dreef
![]()
Ik wist het niet. Zag de kleding, vertaalde helemaal/allemaal in het wit naar het Engels en Voila!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
All-whites? Verklaar u nader...
Berkery, heb het opgezocht volgens mij heb jij het juistquote:
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Berkery, heb het opgezocht volgens mij heb jij het juist
Je hebt er alweer 28 29 bijquote:
quote:Eben if I am in lobe wid you
All dis t' say, what's it t' you, duh...uh...?
Obsehbe de blood, uh uh uh uh, de rose tattoo
Of the, uh uh uh, figgehprints on me from you
Odeh ebidess has shown
Dat you 'n I are still alone
Webuh skirt around the, uhhh, dangeh zone
And don't talk bou' it lateh
Suzanne Vega met Marlena on the wall?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:22 schreef Berkery het volgende:
Okee, doe ik wel een nieuwe:
Welk nummer was dit?
[..]
Yesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Suzanne Vega met Marlena on the wall?
Charmian + 1quote:Even if I am in love with you
All this to say, what's it to you?
Observe the blood, the rose tattoo
Of the fingerprints on me from you
Other evidence has shown
That you and I are still alone
We skirt around the danger zone
And don't talk about it later
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:46 schreef Prep2Fight het volgende:
TM 434
http://foktrivia.dienamiek.com/punten408tm434.txt
ik sta in een lijstjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:46 schreef Prep2Fight het volgende:
TM 434
http://foktrivia.dienamiek.com/punten408tm434.txt
ok, hij is vaker te zien met wat langer haar en had vroeger wel eens make-up opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:51 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Om het te vieren misschien even een hint?
Yes, Berkery +1quote:
quote:Phoenix, Arizona actstrung together a few hits in the middle of the 1980s, beginning with "Hunters of the Night" from their debut album, I Wear the Face. The following year they hit on the right formula, with hits
and
, both of which made it to the top of the American pop charts and broke the top 40 in the UK.
had many of the right elements going for it from the start. Richard Page, Steve George, Pat Mastelotto and Steve Farris had all been doing session work for other artists before coming together to claim their own piece of the industry's pie. Their insider status helped them secure studio time and a contract with RCA, as well as a high-profile gig opening for Tina Turner. The glitter had apparently worn off, however, by the release of their 1987 album, Go On, as they were unable to repeat their earlier successes.
Da's de juiste Misterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Of Mr.Mister?
Neequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Is dat Simple Plan?
Siquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:26 schreef bigshadow het volgende:
Dat zijn die....effe denken..Lostprophets?
Absoluut!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:45 schreef Grobbel het volgende:
Serge Gainsbourg.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:37 schreef peaceman het volgende:
een man die doet of ie een cowboy is, met een pistool in zijn hand.....
The very same.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:54 schreef Neleos het volgende:
Benny Goodman?
quote:oh i miss the kiss of treachery the shameless
kiss of vanity the soft and the black
Inderdaad The Curequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is van The Cure, maar welk nummer....
kiss of vanity the soft and the black and the
velvety up tight against the side of me and
mouth and eyes and heart all bleed and run in
thickening streams of greed as bit by bit it
starts the need to just let go my party piece
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:17 schreef peaceman het volgende:
is het een bekend nummer?
Nee, ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
kiss me kiss me kiss me
kiss of vanity the soft and the black and the
velvety up tight against the side of me and
mouth and eyes and heart all bleed and run in
thickening streams of greed as bit by bit it
starts the need to just let go my party piece
oh i miss the kiss of treachery the aching kiss
before i feed the stench of a love for a younger
meat and the sound that it makes when it cuts
in deep the holding up on bended knees the
addiction of duplicities as bit by bit it starts
the need to just let go my party piece
but i never said i would stay to the end so i
leave you with babies and hoping for frequency
screaming like this in the hope of the secrecy
screaming me over and over and over i leave
you with photographs pictures of trickery
stains on the carpet and stains on the scenery
songs about happiness murmured in dreams
when we both us knew how the ending would
be...
so it's all come back round to breaking apart
again breking apart like i'm made up of glass
again making it up behind my back again
holding my breath for the fear of sleep again
holding it up behind my head again cut in deep
to the heart of the bone again round and round
and round and it's coming apart again over and
over and over
now that i know that i'm breaking to pieces i'll
pull out my heart and i'll feed it to anyone
crying for sympathy crocodile cry for the love
of the crowd and the three cheers from
everyone dropping through sky through the
glass of the roof through the roof of your mouth
through the mouth of your eye through the eye
of the needle it's easier for me to get closer to
heaven than ever feel whole again
i never said i would stay to the end i knew i
would leave you with babies and everything
screaming like this in the hole of sincerity
screaming me over and over and over i leave
you with photographs pictues of trickery
stains on the carpet and stains on the memory
songs about
happiness murmured in dreams when we both
of us knew how the end always is...
how the end always is...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:25 schreef peaceman het volgende:
Hmm Wish dan? anders weet ik het echt nie![]()
Tja geen Cure kenner dan krijg je dat soort foute antwoorden he?!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
En Kiss Me Kiss Me Kiss Me was al fout
Ach ja, ik ben ook geen Cure kenner, maar ik heb vandaag dat album gehaald en ik dacht dat het wel heel bekend zou zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja geen Cure kenner dan krijg je dat soort foute antwoorden he?!![]()
Hier heb je nog 10 topics die erbij kunnen Belsen, morgen doe ik derest, want ga nu maar eens pitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:39 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
En een nieuwe opmaak van de stand, sjek hem uit![afbeelding]
Bedankt Tim (Prep2Fight)!
Jep!! newbiedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Incubus - Morning view?
Die Seite wurde nicht gefundenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:39 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
En een nieuwe opmaak van de stand, sjek hem uit![afbeelding]
Bedankt Tim (Prep2Fight)!
En in Firefox doen ze 't allebei welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vaag, bij de stand krijg ik een duitse 404 "Die Seite wurde nicht gefunden" en bij www.belsen.net krijg ik een nederlandse 403 "U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken."
Naja, ik check 't morgen op m'n werk nog eens. Ik ga slapen
Die vraag wilde ik zelf ooit nog eens stellen...quote:
Night doobiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kruip er ook in![]()
Enter sandman
bring me a dream..![]()
Ik wist dat jij 'm zou wetenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:46 schreef ranja het volgende:
KIm Carnes - song Bette Davis eyes
All about Eve - vernoemd naar een Bette Davis film
Dat is handig om te wetenquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:09 schreef ranja het volgende:laat ik vast verklappen dat het engelstalig is
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:50 schreef ranja het volgende:
Mark slaapt al tijdens het posten
Sorry, ben te druk om echt na te denken. Morgen weerquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:50 schreef ranja het volgende:
Mark slaapt al tijdens het posten, Glo is blijkbaar ook in slaap gevallen dus ga ik ook maar
Ranja bedoelde ws. dat je iets NL-taligs postte, terwijl hij al had gezegd dat het Engelstalig was...quote:
Geen idee, bestaat die band uberhaubt wel? (volgens mij wel, maar die songtitel is ook maar verzonnen)quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:27 schreef GLO het volgende:
Zou je denken?
Tja. Van die band heb ik nog nooit gehoord, maar wie weet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:33 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Geen idee, bestaat die band uberhaubt wel? (volgens mij wel, maar die songtitel is ook maar verzonnen)
Sinds het WK 1990 weet ik dat het Das Lama isquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:21 schreef cafca het volgende:
Hersch is duits voor lama????
geen idee hoor, ik had vroeger altijd een hekel aan mijn duitse leraar, dus mijn duits is zeer slecht
quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:23 schreef Mark het volgende:
[..]
Sinds het WK 1990 weet ik dat het Das Lama is
Edit -Das Lama-quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:23 schreef Mark het volgende:
[..]
Sinds het WK 1990 weet ik dat het Das Lama is
Volgens mij moet ie het gewoon doen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vaag, bij de stand krijg ik een duitse 404 "Die Seite wurde nicht gefunden" en bij www.belsen.net krijg ik een nederlandse 403 "U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken."
Naja, ik check 't morgen op m'n werk nog eens. Ik ga slapen
Hier op m'n werk doet alles 't wel. En thuis doet ie 't wel met Firefox (en niet met Internet Explorer)quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie het gewoon doen...
De nieuwe stand tot deel 425.
Zo te zien niet, volgens de lijst heb ik er 4 bij terwijl ik bij het jubeltopic +9 gescoord had.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:43 schreef dolle_hond het volgende:
zitten daar ook de deel400-punten bij?
Nee, dat komt nog heb ik begrepen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:43 schreef dolle_hond het volgende:
zitten daar ook de deel400-punten bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |