Nou,quote:Op donderdag 24 november 2005 18:26 schreef Camplo het volgende:
In my humble opinion is heel de kerk een opgezet zooitje. Voor het Christendom hebben de meeste mensen moeten sterven en de paus van nu is echt niet heiliger als de paus van 500 jaar geleden. Alleen als die paus zei God heeft een hekel aan ketters dan gingen ze weer met 500.000 tegelijk de brandstapel op omdat die mensen vaak iets meer kennis hadden van de wereld dan destijds de gemiddelde boerenzoon.
Je hoort veel dat in die christelijke gemeentjes met veel dingen een oogje wordt toegeknepen en toch blijven die mensen braaf elke zondag alles doen, omdat de buurt het anders fout vind. Ik zou van me lang zal ze leven geen relatie aan kunnen met een gelovige, opzich wel vanuit me eigen standpunt maar het probleem is dat ik de helft van de acties van hun gefaked vind. De jeugd moddert maar wat aan, de kerk roept het hardst dat voorbehoedsmiddelen niet de bedoeling van God zijn. Iemand die daar achter zou kunnen staan is wat mij betreft niet wijs
Er zijn meer Katholieken dan Protestanten in Nederland.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:43 schreef no1uknow het volgende:
het in Nederland algemene Protestantse.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:49 schreef ThE_ED het volgende:
Overigens lijkt het me nog ingewikkelder soms als je vriend(in) ineens overtuigd odinist blijkt te zijn ofzo. Daar kan ik me al helemaal niet echt iets bij voorstellen.
quote:Op maandag 19 december 2005 15:53 schreef Stansfield het volgende:
Schopje,
Het gaat nog steeds super met mijn vriendin en mij. Nog geen sex, maar ze is niet per se tegen sex voor het huwlijk. Alleen is ze er nu nog niet aan toe. Dus gelijdelijk gaat het wat ik wel prima vindt. Haar ouders zijn ook steeds relaxter en het gaat allemaal super.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:06 schreef Schubbekut het volgende:
Ik ben sinds kort de bijbel gaan lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[KNE]-Mod
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
Dat is je goed recht natuurlijk. Ik heb in het begin ook vaak gedacht van shit heb ik zo'n leuk meisje zit er alleen weer dit nadeeltje aan. Maar het gaat nu al 8 maanden super.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:15 schreef -Guppie- het volgende:
ik zou niet met een gelovige willen
het zou voor mij echt een reden zijn om er niet aan te beginnen
ik vind het een afknapper,ja klinkt stom..maar je moet toch bij elkaar passen en een gelovige (maakt niet uit wat voor geloof)past gewoon niet bij mij
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doei.
Naja zijn moeder is al 64, hij was eigenlijk soort van 'ongelukje' Je merkt heel duidelijk een soort van generatiekloof ( hij is net 20 ). Echt een band met haar heb ik niet, ook al hebben we 28 maand. Ik voel me niet super op mn gemak als ik alleen met haar ben bijvoorbeeld, ze is zó anders dan dat ik ben, qua gedachten, qua doen etc.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef CleeJee het volgende:
goed standpunt Vlindertje, kun je het ook goed met haar vinden?
mag je van haar je eigen mening geven?
wat zijn trouwens de grootste verschillen tussen jou en je vriend waarvan het geloof de basis vormt?
Ja, dat is dan ook zoiets ja. Ik weet wel dat mijn vriend meer zoekende is, hij moedigt mij ook wel aan om naar de kerk te gaan en dergelijke en staat er wel open voor, misschien dat dat ook wel een verschil is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef speknek het volgende:
Ik wil best in de kerk trouwen, maar zou dan vooral liegen en ja en amen zeggen. Volgens mij vindt mijn vriendin dat niks, dus ik weet nog niet of we het doen.
en dat is helaas bijna altijd wel het geval, zeker als ze redelijk fanatiek zijn dan moeten de kids gedoopt worden, dan moet er in de kerk getrouwd worden enz enzquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:55 schreef OuTPuT het volgende:
Ik heb bijna 2 jaar een relatie gehad met een gelovig meisje. Na bijna 2 jaar kwam ze er achter dat ze het geloof toch wel erg belangrijk vond. Ik ben er helemaal over uit. Geloof -> Niet geloof gaat niet samen als de gene met geloof eisen stelt met betrekking tot haar geloof
IK ben zelf gelovig, maar als ouders(mensen), zo dom gaan doen, laat ze dan aub ook gelijk gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:29 schreef CleeJee het volgende:
Het blijft heel erg lastig....
Ik heb paar jaar geleden een vakantievriendin gehad....ik, jongen uit het westen en zij, zwaar gelovig en beschermend opgevoed meisje uit het oosten (omg Zwolle)....bij voorhand wist ik al dat het nooit wat zou worden, ik zou gewoon nooit door haar ouders geaccepteerd worden....als ik denk aan de verhalen die haar ouders over het "enge westen" vertelden, gaat mijn mond nog open van verbazing.....
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef milagro het volgende:
maar heb je dan wel geile sex met een belijdend gelovige?
een belijdend gelovige, een kerkgangster, ik zie dat toch niet effe lekker pijpen zo na de kerk, op de vrije zondagmiddag?
of is dat een vooroordeel, en wordt er wel degelijk aan brute geile sex gedaan, zij het met pijpslabbetje en mea culpa prevelend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |