wel als je ook nog een laptop zou moeten kopenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wireless AP/router kost echt nie meer zoveel hoor
bingoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:37 schreef Sjowhan het volgende:
Dan is het idd helemaal duur..
Maargoed, een laptop is tussen de 700 en 900 euro (standaard), wil je een super high performance zit je zo aan de 1500
Van de baas krijgenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:37 schreef Sjowhan het volgende:
Dan is het idd helemaal duur..
Maargoed, een laptop is tussen de 700 en 900 euro (standaard), wil je een super high performance zit je zo aan de 1500
helaas, gaat em niet worden..quote:
heb er driequote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas, gaat em niet worden..
er zijn mensen die een laptop van stage hebbengekregen (en dan hebben we het nog wel over +2.GHZ bakken )
hmm dat sukt.. dan maar sparenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas, gaat em niet worden..
er zijn mensen die een laptop van stage hebbengekregen (en dan hebben we het nog wel over +2.GHZ bakken )
Die van mij crashte nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:02 schreef mschol het volgende:
Windows XP crashen door internet link??
ze zijn weer leuk bezig daar...
iemand heeft een plaatje neergezet waardoor dus je browdser crasht als ie em probeert te laden...
(dus opgepast)
ik zag het idd, slim dat ze zijN!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:02 schreef mschol het volgende:
iemand heeft een plaatje neergezet waardoor dus je browdser crasht als ie em probeert te laden...
(dus opgepast)
bij mij ook niet al scheelt het niet veelquote:
ik heb dat ook al eens gehad op internet. maar enkel IE deed vastlopen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:02 schreef mschol het volgende:
(dus opgepast)
FF en IE werden bij mij erg traag..quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb dat ook al eens gehad op internet. maar enkel IE deed vastlopen.
CPUtijd werd opgeslobbert, vandaar dat het trager werd denkquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
FF en IE werden bij mij erg traag..
ze crashed net niet
alleen nog restartenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Iedereen al zijn windows geupdate met de laatste 7 kritische updates?
En functioneer je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker weer vandaag
Vanmiddag gesprek bij de digros over mijn functioneren
Gisteren alquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Iedereen al zijn windows geupdate met de laatste 7 kritische updates?
Digros Sassenheim, werk in augustus daar 5 jaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Welke digros werk je? Ik heb ook bij digros gewerkt 1,5 jaar
Niet zover bij me vandaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Digros Sassenheim, werk in augustus daar 5 jaar
Ik digros leidschenveenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Digros Sassenheim, werk in augustus daar 5 jaar
geen idee wat we draaien.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik digros leidschenveen
1,5 miljoen omzet in de week draaiden we daar... groente chef is was
ELke dag?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:52 schreef BlueCurl het volgende:
WTF is digros?
ennuh wat een heerlijk wertje weerik hou van zulk soort weer!
ennuh.. zit nu te fokken vanaf de hogeschool van rotterdamwaar ik na de vakante elke dag zal zijn
whoei!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ELke dag?![]()
Een student die er elke dag is![]()
http://www.digros.nlquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:52 schreef BlueCurl het volgende:
WTF is digros?
ennuh.. zit nu te fokken vanaf de hogeschool van rotterdamwaar ik na de vakante elke dag zal zijn
whoei!
daarmee dat je niet reageerd op msnquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:52 schreef BlueCurl het volgende:
WTF is digros?
whoei!
Verdient nog best goed daaro trouwensquote:
Daar is toch topic voor in GC??quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:43 schreef Troel het volgende:
hoi
Edit: ik ben op zoek naar de serie upgrade hier je usericoon, of naar een leuk persoon die mijn [afbeelding] een zonnig hoedje en een zonnebril kan geven
Ik zocht naar update hier je usericon, maar ik heb nu daar gepost...quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef Jump het volgende:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #45 ?
Hmm, misschien moet ik zonnebril in een gewone bril laten veranderen danquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zocht naar update hier je usericon, maar ik heb nu daar gepost...
Ik hoop dat ze het kunnen
Het is ook al tijden geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben. Toen hebben ze mijn Troelicoontje voor de winter verbouwd. Nu is het tijd voor de zomeroutfitquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:04 schreef Jump het volgende:
[..]
die twee topics zijn nu samen in dat topicis al half jaar ofzo
Klopt ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:04 schreef Jump het volgende:
[..]
die twee topics zijn nu samen in dat topicis al half jaar ofzo
Ik wil eigenlijk ook wel is een nieuwequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is ook al tijden geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben. Toen hebben ze mijn Troelicoontje voor de winter verbouwd. Nu is het tijd voor de zomeroutfit
Je maakt het druk!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:09 schreef Sjowhan het volgende:
En weer terug van het werk.. Vanmiddag 1: proberen om een simpel scriptje te maken met asp, zodat het kan lezen en schrijven in een sql-db, en daarnaast me gesprek.. druk weer dus
yup.. kan niet meer per 18-06 slagen, dus ga voor de 30ste van september. hoef ik geen lesgeld te betalenquote:
Dat scheelt weer een beetjequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
yup.. kan niet meer per 18-06 slagen, dus ga voor de 30ste van september. hoef ik geen lesgeld meer te betalen
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:18 schreef Troel het volgende:
<------- Al een stuk beter he?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:34 schreef mschol het volgende:
over half uur mag ik naar huis en morgen vrij
ach ik mag volgende week zo'n beetje in me uppie naar school komen omdat projecten nog niet af zijnquote:
Ik tot 6 uurquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Moet nog tot 5, en daarna terug reizen :S
quote:
Je had shermie ook gewoon kunnen feliciterenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]ja maar.......ja maar.......me scriptie is goedgekeurd enzow, enne......ik hoef nu alleen nog te presenteren!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |