Ik denk beidequote:Op woensdag 6 juli 2005 19:30 schreef jessie het volgende:
Was ze al naar dr vriendjeVoel je je snel weer opgeknapt na zo'n ingreep? Of was ze gewoon errug blij dat hij er weer was?
het is een late reactie maar normaal kom ik hier niet zo snelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:02 schreef Lois het volgende:
Christan wat ontzettend goed!!!
vind het wel heerlijk om te lezen dat andere kinderen ook zo'n moeite hebben met fietsen. Ik dacht dat het iets typisch van Eva was maar blijkbaar komt het vaker voor
Ow maar lieve lieve lieve Lois, zo krijg ik ook klassenfoto's van Renéquote:Op maandag 11 juli 2005 20:25 schreef Lois het volgende:
Vorige week is de schoolfotograaf geweest en de foto's van Eva zijn erg mooi geworden. Zo mooi dat ik er een heleboel heb besteldomdat foto's maken bij een "gewone" fotograaf gewoonweg niet gaat met Eva. De klassenfoto is echt onvoorstelbaar grappig. Wij vroegen ons vooraf al af hoe ze dat zouden doen met 8 van die zenuwpeesjes en je kunt ook goed zien dat het een enorme klus is geweest. Er staan er 2 op het punt van uitbreken die nog net kunnen worden vastgegrepen, Eva kijkt ongelooflijk boos, 2 zitten er gigantisch in hun neus te peuteren, 1 trekt zich zowat de haren uit het hoofd en nog weer iemand anders heeft 2 handjes voor zijn gezicht. Alleen de leidsters staan er ogenschijnlijk ontspannen glimlachend op.
De bestelling is op de bus, ik hoop dat de foto's snel arriveren dan zal ik er 1 inscannen van Eva.
Ik heb zelfs een foto met 4 middelvingertjes er opquote:Op maandag 11 juli 2005 20:35 schreef Lois het volgende:
Echt waar?Joh dit was onze eerste schoolfoto en we hebben er echt onvoorstelbaar om gelachen. Zullen we binnenkort gewoon ff ruilen als ik ze binnen heb? Dan kunnen we vergelijken.
Goed zeg! Gaan ze nu ook doortoetsen op school?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
mag ik me even onder de trotse moeders begeven?
ik heb vanavond oudergesprek op school gehad en meteen luca zijn raport meegekregen.
en t was echt mooi.
alles op A-niveau
Hier hebben ze de grens ergens op begin oktober liggen.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:34 schreef lady-wrb het volgende:
o tegenwoordig gaan ze tot en met december gewoon over, maar dan moeten ze er wel aan toe zijn.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:04 schreef moussy het volgende:
Vast wel, daar zit meer geld voor een tom tom verstand
Ik zie af en toe wel au-pairs inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:43 schreef lady-wrb het volgende:
en genoeg geld voor een au-pair.
spreken ze bij christan ook zulk beroerd nederlands, zoals ze in het nieuws wisten te melden?
Uit de brief die ik hier heb:quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:16 schreef poemojn het volgende:
Alleen mag dat dus niet meer.Als ze een hoog percentage zittenblijvers hebben in de kleuterklassen (om die reden) levert ze dat ook meteen een negatieve aantekening op bij de onderwijsinspectie.
Graagquote:Wil je dat artikel hebben over dit onderwerp, waaruit blijkt dat 't helemaal niet zo goed is voor die zittenblijvers om langer te kleuteren (het lost de achterstand helemaal niet op juist)?
Omdat moussy dat liever niet wil hebben (weet niet meer waarom), maar ze heeft een tijdje geleden wel een topic geopend dat ze 6 (?) jaar moeder was toen René jarig was, dus daar kan je het stiekem wel aan zien.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:51 schreef poemojn het volgende:
Het is verstuurd.
Waarom staan Rene en Cas eigenlijk niet in de lijstjes bij de topicstart? Nu kon ik niet even hun verjaardagsdatum spieken.![]()
Heeft hij het leuk gehad dus, Rewimo?
En dat maakt ook verder niet uit toch? Er staan wel meer mensen niet in de lijstjes, net zoals mensen niet in de verjaardagslijst staan. Het waarom is niet belangrijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:57 schreef Troel het volgende:
Omdat moussy dat liever niet wil hebben (weet niet meer waarom
nee, maakt niet uit, maar iedereen is nieuwsgierig rememberquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:00 schreef Lois het volgende:
[..]
En dat maakt ook verder niet uit toch? Er staan wel meer mensen niet in de lijstjes, net zoals mensen niet in de verjaardagslijst staan. Het waarom is niet belangrijk.
hoopt hiermee een discussie over het waarom in de kiem te smoren
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:05 schreef Troel het volgende:
[..]
nee, maakt niet uit, maar iedereen is nieuwsgierig remember
er zijn meer landen die dat hebben, maar vaak ligt dan ook de leerplicht tot een latere leeftijd. bv duitsland heb een leerplicht van 6 tot 18quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:07 schreef moussy het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ze in Rusland pas vanaf 6 jaar naar school gaan?
Oh ja idd, Duitsland ook.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:13 schreef Knorretje het volgende:
[..]
er zijn meer landen die dat hebben, maar vaak ligt dan ook de leerplicht tot een latere leeftijd. bv duitsland heb een leerplicht van 6 tot 18
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja idd, Duitsland ook.
Voorheen wilde ik René altijd zo lang mogelijk bij me houden en haar pas met 5 jaar naar school doen, maar volgens mij had ik dan nu in een inrichting gezeten
Veel beter, denk ik...quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
In Joegoslavië is het pas vanaf zeven jaar naar school, daarvoor heb je wel een soort kleuterklasje (soort mengeling psz en kleuterklas), dus met zeven begin je dan ook echt met leren, zeg maar
ja maar dat zou ik dan weer niet zo snel doen. Iedereen gaat naar school, dus zij ook. Thuis houden is dan weer egoistisch van mij. En ze zal het daar prima naar haar zin hebben, 't is ook niet dat ik er tegen op zie of zo (of moeite heb met loslaten) Had het alleeen beslist niet erg gevonden als wij als ouders iets langer zelf de kids thuis mochten houden en de grootste taak van begeleiden dan nog in handen zouden hebben. Alicia gaat dus gewoon over negen maandjes naar schoolquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:41 schreef poemojn het volgende:
Knorretje, met 5 jaar mag je je kind sowieso nog 5 uur per week thuishouden, en in overleg met de directie zelfs 10 uur, dus misschien kun je Alicia nog iets meer zien dan je nu verwacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |