Ben je zenuwachtig?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:53 schreef moussy het volgende:
Mijn grote kleuter mag vandaag voor het eerst vanuit school alleen naar huis lopen![]()
tis omdat ze het zo graag wil en het volgende maand en over 2 maanden en over 3 enz enz toch ook de eerste keer is....
welneeeeeeeeee, ik heb alleen maar een knoop in mn maagquote:
Oei, alweer een stukje van het grote loslaten...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:53 schreef moussy het volgende:
Mijn grote kleuter mag vandaag voor het eerst vanuit school alleen naar huis lopen![]()
tis omdat ze het zo graag wil en het volgende maand en over 2 maanden en over 3 enz enz toch ook de eerste keer is....
ja, ze kan me vanaf school zien in principequote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:00 schreef jessie het volgende:
Kan je ze van verre aan zien komen op de hoek van de straat?
Die moet ook werkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:01 schreef jessie het volgende:
Voor qltel ook wel leuk Rewimo. Die heeft christan niet zo vaak alleen, toch?
Troost je, het omgekeerde gebeurt ook vaak...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb trouwens een buurmeisje dat heel hardnekkig Christan blijft zeggen tegen Tristan, ook al heb ik honderd keer gezegd dat ie Tristan heet.
Hij heeft met Pasen maar 1 week vrij gehad. Omdat ze laat grote vakantie krijgen hebben ze de tweede week nu.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
VakantieVolgens mij heb ik nooit vakantie gehad in deze periode
Is dat nieuw?
jaja, junivakantie. Bij mij op stage ook...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
VakantieVolgens mij heb ik nooit vakantie gehad in deze periode
Is dat nieuw?
Aha, okéquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heeft met Pasen maar 1 week vrij gehad. Omdat ze laat grote vakantie krijgen hebben ze de tweede week nu.
bronquote:Zijn alle schoolvakanties vastgesteld?
Nee, de minister van OCW stelt alleen de data voor de zomervakanties vast. De overige vakanties zoals de herfst-, kerst-, voorjaars- en meivakantie mogen de scholen zelf vaststellen. Hiervoor hoeft geen goedkeuring of toestemming van de minister te worden gevraagd. De minister geeft wel een advies over de data van deze kleine vakanties. Die adviesdata zijn zo gekozen, dat scholen zo veel mogelijk steeds na zeven of acht weken les een week vakantie geven. Verder zijn de adviesdata alleen voor de herfst- en de krokusvakantie niet per regio gelijk. De adviesdata voor de mei- en de kerstvakantie verschillen niet per regio. De medezeggenschapsraad heeft adviesrecht over de vaststelling van de vakantiedata in de school (ouders kunnen dus meer doen dan alleen ernaar informeren). De vakantiedata gelden voor alle basisscholen, speciale scholen voor basisonderwijs, scholen voor het voortgezet onderwijs en scholen voor speciaal voortgezet onderwijs. De scholen in het middelbaar beroepsonderwijs en het hoger onderwijs bepalen zelf de vakanties.
Hij heeft veel geoefend met allebei zijn oma's. De truc bleek om hem op een iets grotere fiets te zetten. Daar reed ie binnen 2 minuten los op wegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:36 schreef lily het volgende:
oh wow, Rewimo..
geweldig![]()
(hebben jullie veel geoefend?)
dat zou inderdaad best wat zijn ja..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:52 schreef poemojn het volgende:
Sommige mensen raden aan eerst een loopfiets te kopen, voor het ontwikkelen van het evenwicht. Schijnt beter te zijn dan een driewieler of zijwieltjes. Misschien is dat nog wat, Lily?
mja, 20 kiloquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:57 schreef Sugar het volgende:
Christan, wat góed!![]()
Ik zag er laatst één bij Hema, zo'n loopfietsje. Maar dat was tot 20 kilo, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |