Hij zorgt goed voor ze, ze zijn gek op hem.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee
Wat mij het moeilijkste lijkt, is dat papa dus niet erg genegen is het allemaal zo goed mogelijk zonder ruzie en angst voor de kids te doen. Ik kan me voorstellen dat je af en toe twijfelt aan de verzorging die hij ze biedt en als je dat niet doet, niet gaan twijfelen door wat ik nu zeg hoor, tis gewoon wat ik -denk ik- zou voelen
Aha, okequote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij zorgt goed voor ze, ze zijn gek op hem.
vind je niet dat je jezelf tegenspreekt?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij zorgt goed voor ze, ze zijn gek op hem.
Ik neem hem maar even mee hierheen. Hoe is het gegaan met Luca?quote:Op zondag 20 maart 2005 10:57 schreef lady-wrb op het speeltuinbanje het volgende:
strakkies luca's kamer schoonmaken en bed verschonen.
dan komt hij weer in een frisse kamer thuis.
en nu maar hopen dat ik niet weer dagenlang met een gefrustreerd kind zit.
binnenkort krijgt hij een aantal individuele gesprekken. ze willen proberen of ze kunnen uitvissen wat hem nou zo bezighoudt.
Mijn handen zijn gebonden, ik maak er het beste van. Hij is een lieve vader voor hun, het moet alleen niet over mij gaan. Natuurlijk ben ik het daar niet mee eens, maar zoals ik al zei: mijn handen zijn gebonden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vind je niet dat je jezelf tegenspreekt?
aan de ene kant zeg je dat je ex ze tegen je opstookt, je middelste wordt voor sissy uitgemaakt.
hij wordt zelfs over jouw rug bedreigd om maar niet bij jou te gaan wonen, terwijl hij daar misschien beter tot zijn recht zou komen. Een goede vader zou zijn kind dat gunnen en alleen het beste voor hem willen. dus zo goed vind ik je ex als vader niet.
goed zorgen voor kinderen is meer dan een bord eten en een dak boven je hoofd. heb bestaat ook uit veiligheid bieden en normen en waarden bijbrengen en zeker niet de andere ouder voor rotte vis uitmaken.
dit weekend eindigde nogal raar.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik neem hem maar even mee hierheen. Hoe is het gegaan met Luca?
Ah das fijn dat luca goed kon omschakelen!quote:Op maandag 21 maart 2005 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dit weekend eindigde nogal raar.
halverwege de zondag kregen we het verzoek of wij luca op wilden halen, want pa was geveld door een griep. (mijn ex kennende, zette ik daar al grote vraagtekens bij).
we hadden toch nog wat zaken te doen in de buurt, dus ach, laten we niet lullig doen, we halen hem op.
het ging ongewoon goed. ik had luca weer lekker vroeg om me heen (al was het dan in de auto) en daar heeftie op zijn gemakkie kunnen wennen aan het weer bij mama en cor zijn. bovendien heb ik hem bewust niet laten slapen, zodat hij bij aankomst niet wakker gemaakt hoefde te worden, wat voor hem het inslapen in zijn bed weer makkelijker maakte.
en vanmorgen stond er wel een slaperig, maar toch goed aanspreekbaar jongetje voor me. geen buien, geen aggressie, echt ongekend.
en we hebben weer een nieuwe knex toren
Aaahhh ja die is echt heel ergquote:Op maandag 21 maart 2005 19:39 schreef Lois het volgende:
Agos Rewimo, van die opmerking "ik kan niet stoppen" krijg ik echt een brok in mijn keel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |