Bijdehand!!??? (1 woord trouwens)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:07 schreef Keksi het volgende:
[..]
hahahhahahah![]()
.... zo bij de hand... dat kunnen alleen maar vrouwen
![]()
Gelukkig heb jij ook een ont-zet-tend leuke hobby waar je ont-zet-tend leuke gesprekken over kan hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Bijdehand!!??? (1 woord trouwens)
Ik vind het eerder meelijwekkend (in 'correct' Nederlandsch). Ik voelde me al schuldig
Kurk? Karton? Theezakjes? Vertel! Vertel! Vertel!quote:freubelen aan van alles en nog wat.
Moet je eens proberen, kinderen opvoeden, een huishouden runnen én er een carriere op na houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, of jij hebt je ogen dicht zitten.
Het gros van de vrouwen steunt nog steeds op een man wat betreft inkomen. Als ze dan al werken is dat 1,5 dag per week in een winkel ofzo. In ieder geval verre van toereikend wat betreft levensonderhoud.
Respect for the womenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moet je eens proberen, kinderen opvoeden, een huishouden runnen én er een carriere op na houden.![]()
Daarnaast ligt het aan je omgeving. Ik leef met een vrouw die prima voor zichzelf kan zorgen en zelfs als ik zou willen stoppen met werken zou ik dat kunnen omdat zij mij prima kan onderhouden.
En nee, ze is niet lelijk.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook een ont-zet-tend leuke hobby waar je ont-zet-tend leuke gesprekken over kan hebben
[..]
Kurk? Karton? Theezakjes? Vertel! Vertel! Vertel!
Dan ga ik ff pissen...
Mijn vriendje heeft zelfs al gepland dat ik hem ga onderhouden laterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:24 schreef Snakey het volgende:
Daarnaast ligt het aan je omgeving. Ik leef met een vrouw die prima voor zichzelf kan zorgen en zelfs als ik zou willen stoppen met werken zou ik dat kunnen omdat zij mij prima kan onderhouden.
En nee, ze is niet lelijk.![]()
Jij gaat duidelijk voor de inhoud en niet voor de betekenisloze frase...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kijk gaat de goeie kant op dit topic
![]()
Klein detail...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, of jij hebt je ogen dicht zitten.
Het gros van de vrouwen steunt nog steeds op een man wat betreft inkomen. Als ze dan al werken is dat 1,5 dag per week in een winkel ofzo. In ieder geval verre van toereikend wat betreft levensonderhoud.
Bij SeLang gaat het meer om bloed dan om kwakjes...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:37 schreef McBoom het volgende:
Ik weet niet wat de TS met z'n (denkbeeldige?) vrouwen doet, maar volgens mij schopt ie ze regelrecht de deur uit als ie z'n kwakkie kwijt is![]()
och verhip krijg nou niks: idd met 1 woord... en niet schuldig voelen UT-studentje... gewoon in Nijmegen gaan studeren... Enschede = slecht voorbeeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Bijdehand!!??? (1 woord trouwens)
Ik vind het eerder meelijwekkend (in 'correct' Nederlandsch). Ik voelde me al schuldig
Dit argument hangt me nu wel een beetje de keel uit..met name omdat het gros van de vrouwen die deze opeliding genieten er of niets mee doen, of niets mee kúnnen doen (redenen daargelaten).quote:Nog daargelaten dat tegenwoordig meer vrouwen dan mannen een universitaire opleiding genieten, en dat ze deze ook nog eens sneller afsluiten.
Vind je het gek. Als ze blijkbaar als zo zeldzaam worden ervaren...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:27 schreef cyber_rebel het volgende:
Mja, openingspost klinkt meer als excuus om er lekker op los te neuken (wat prima is) dan echt realistisch. Er zijn genoeg vrouwen die er leuk uitzien en ook wat te vertellen hebben. Die lijken wel weer steevast een vriend te hebben.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, wat moet een vrouw antwoorden dan? Als ik zeg dat ik wel hobby's heb, krijg ik als antwoord dat ik een verlopen kop heb en dat men de hond nog van me af zou schoppen.
Als ik zeg dat ik geen verlopen kop heb, zegt men dat er met mij geen interessant gesprek te voeren is.
Foto!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Leana het volgende:
Ik heb wel hobby's en ben als ik mijn vriendje (en een aantal andere mannen) mag geloven goed 'neukmateriaal'.
Ik ben nooit ongesteld door mijn mirena spiraaltje en heb dus ook geen PMS. Ik ga niet huilen als het me toevallig uit komt en ik ben redelijk technisch, ook als het me niet uit komt.
OK?![]()
Ben jij er zo een die zijn eigen vrouw ontwerpt?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die zijn eigen vrouw onderwerpt?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:39 schreef djenneke het volgende:
Ik heb ook hobby's, hou van interessante gesprekken, doe niet huilen, wordt maar twee keer per jaar ongesteld (en das eigenlijk al te veel, want dan doe ik wel aan huilen), installeer mijn eigen apparaten en digitale shit, verzorg mijn eigen oliepeil, koelvloeistof etc. en ja, neuken vind ik ook leuk!
Duidelijk,en recht voor de raap.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, wat moet een vrouw antwoorden dan? Als ik zeg dat ik wel hobby's heb, krijg ik als antwoord dat ik een verlopen kop heb en dat men de hond nog van me af zou schoppen.
Als ik zeg dat ik geen verlopen kop heb, zegt men dat er met mij geen interessant gesprek te voeren is.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
en ik ben ook nog eens bezet, en 100% monogaam![]()
Daarom dus!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
en ik ben ook nog eens bezet, en 100% monogaam![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:40 schreef mother-mother het volgende:
ik jank de hele dag , ben alleen maar aan t claimen , ongesteld t hele jaar door , ik heb geen hobby's zelfs niet winkelen en neuken wtf is dat?![]()
Erm, kuchneucken?kuchquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik krijg dan ook helemaal niet van
![]()
![]()
Zoek je het toch ergens anders?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik krijg dan ook helemaal niet van
![]()
![]()
Kijk MM de éérste meldt zich alquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Zoek je het toch ergens anders?![]()
Genoeg manvolk hierNou ja, wat er voor door moet gaan
![]()
Niet jouw type dusquote:
Ja, weet ik.quote:
als ik haar emailadres moet geloven beseft ze dat zelf ook....quote:
nou eigelijk heb ik geliegtquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Maar omdat je net niet wist wat ne..euh...laat maar![]()
Ach....is alleen maar mooi toch?quote:
MMquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:40 schreef mother-mother het volgende:
ik jank de hele dag , ben alleen maar aan t claimen , ongesteld t hele jaar door , ik heb geen hobby's zelfs niet winkelen en neuken wtf is dat?![]()
quote:
zoals ik al schreef zijn ze ontworpen om "geneukt te worden".quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
muuk!
![]()
maarre zijn vrouwen nou wel of niet ontworpen om te nueken?![]()
(om maar ff ontopic te blijven)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |