quote:
Ze zijn 16 1/2e jaar gelee uit elkaar gegaan en de laatste perikekelen zijn net afgerond.
Lijkt me duidelijk.
M'n pa is nu met pensioen, dus geen inkomen meer tot z'n 65e, dus hij wou stoppen met alimentatie, maar kreeg gelijk weer een rechtzaak aan z'n broek.
M'n ma wou dat ik (en m'n broer) gingen bemiddelen, maar als je al 16 jaar bezig bent, is inmenging van de kids niet ineens 'de oplossing', die zijn de 2 partijen gewoon zelf, dus ik bleef er buiten.
Is me door m'n ma totaal niet in dank afgenomen.
En daar ik vroeger slecht met m'n pa omging, maar nu al jaren goed, is ze bang hem op een gelegenheid bij ons tegen te komen, dus gaat ze alles ontlopen met kut smoesjes, terwijl ze gezegd had dat als alles over was, (lees ze een dikke afkoopsom zou krijgen wat m'n pa uiteindelijk maar gedaan heeft om er vanaf te zijn), er geen probleem was hem onder ogen te komen.
maar nu laat ze dus de 1e verjaardag van haar 1e kleinkind schieten, ze gaat een dag ervoor varen 2 weken, alsof dat niet anders te plannen was (zij werkt al 20 jaar nie,t haar vriend is met pensioen)
En dan die kul reden dat een kleine zich later toch niks herinnert van z'n 1e verjaardag....
![]()
Het valt me iig vies tegen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away