ik zou die link weghalen als ik jou wasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:07 schreef Vigile het volgende:
[..]
Weet je WAT ik belachelijk vind?
http://fotoboek.fok.nl/userpics/95657_tyntuurenkoen.jpg
Oh?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zou die link weghalen als ik jou was
Foto posten of link naar een foto posten van een gebruiker kan een ban opstaanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zou die link weghalen als ik jou was
Owh, nah, zal wel loslopenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Foto posten of link naar een foto posten van een gebruiker kan een ban opstaan
beter voor je, ik moet nog eff wachtenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:07 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
goed goedk heb er vannacht voort eerst geslapen.
Er moet alleen nog beetje opgeruimd worden en dan is het helemaal klaar![]()
![]()
Banaanvraag?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:10 schreef Fisher het volgende:
hoi lieve, lieve, lieve mutz...
ja, ik verveel me weer.... wanneer kom jij mij weer vermaken hier?
faq lezenquote:
Ik werd een beetje heel erg naar net van die leonietindelijndansen, en toen kwam mn begeleider langs, en ik mocht naar huis van hemquote:
welnee, ik probeer even d'r aandacht te trekken 't is altijd gezellig als ze er is hier.. ipv dat ze steeds maar lurktquote:
heb je ook plannen om op jezelf te gaan wonen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
beter voor je, ik moet nog eff wachten![]()
ben je nu thuis danquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik werd een beetje heel erg naar net van die leonietindelijndansen, en toen kwam mn begeleider langs, en ik mocht naar huis van hem
dus je gaat nu?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik werd een beetje heel erg naar net van die leonietindelijndansen, en toen kwam mn begeleider langs, en ik mocht naar huis van hem
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Lieve mede stagiairs,
Graag wil ik jullie mededelen dat ik over 45 minuten weg ben,
Ik weet het dat vinden jullie allemaal heel erg leuk dus daarom meld ik het even
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Lieve mede stagiairs,
Graag wil ik jullie mededelen dat ik over 45 minuten weg ben,
Ik weet het dat vinden jullie allemaal heel erg leuk dus daarom meld ik het even
als ik naar de hbo ga, wil ik het huis wel uit.. ergens regio arnhem een kamer vinden..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:13 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
heb je ook plannen om op jezelf te gaan wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |