ik zou die link weghalen als ik jou wasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:07 schreef Vigile het volgende:
[..]
Weet je WAT ik belachelijk vind?
http://fotoboek.fok.nl/userpics/95657_tyntuurenkoen.jpg
Oh?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zou die link weghalen als ik jou was
Foto posten of link naar een foto posten van een gebruiker kan een ban opstaanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zou die link weghalen als ik jou was
Owh, nah, zal wel loslopenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Foto posten of link naar een foto posten van een gebruiker kan een ban opstaan
beter voor je, ik moet nog eff wachtenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:07 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
goed goedk heb er vannacht voort eerst geslapen.
Er moet alleen nog beetje opgeruimd worden en dan is het helemaal klaar![]()
![]()
Banaanvraag?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:10 schreef Fisher het volgende:
hoi lieve, lieve, lieve mutz...
ja, ik verveel me weer.... wanneer kom jij mij weer vermaken hier?
faq lezenquote:
Ik werd een beetje heel erg naar net van die leonietindelijndansen, en toen kwam mn begeleider langs, en ik mocht naar huis van hemquote:
welnee, ik probeer even d'r aandacht te trekken 't is altijd gezellig als ze er is hier.. ipv dat ze steeds maar lurktquote:
heb je ook plannen om op jezelf te gaan wonen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
beter voor je, ik moet nog eff wachten![]()
ben je nu thuis danquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik werd een beetje heel erg naar net van die leonietindelijndansen, en toen kwam mn begeleider langs, en ik mocht naar huis van hem
dus je gaat nu?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik werd een beetje heel erg naar net van die leonietindelijndansen, en toen kwam mn begeleider langs, en ik mocht naar huis van hem
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Lieve mede stagiairs,
Graag wil ik jullie mededelen dat ik over 45 minuten weg ben,
Ik weet het dat vinden jullie allemaal heel erg leuk dus daarom meld ik het even
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Lieve mede stagiairs,
Graag wil ik jullie mededelen dat ik over 45 minuten weg ben,
Ik weet het dat vinden jullie allemaal heel erg leuk dus daarom meld ik het even
als ik naar de hbo ga, wil ik het huis wel uit.. ergens regio arnhem een kamer vinden..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:13 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
heb je ook plannen om op jezelf te gaan wonen?
wat een levenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:13 schreef Mr-Z het volgende:
Eigenlijk he... wil ik helemaal niet weg hier van stage.. het bevalt me wel.. De hele dag een beetje internetten, als ik honger heb loop ik ff de bakkerij in en haal een doosje snacks (keuze uit 20 soorten zoals sauzcijzenbroodjes, kaasbroodjes, bamisnacks etc). Die bak ik dan af, eet er wat op, zet de rest in de kantine en heel het bedrijf ziet mij weer als heldOok brood kan je pakken wat je wil, waardoor mijn moeder nooit meer brood haalt! De sfeer is relaxed en de werktijden zijn ook precies goed voor mij.. nog vijf dagen helaas
![]()
Wat een lieve stagebegeleider heb jij, dat je zomaar naar huis mochtquote:
klep dichtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat een lieve stagebegeleider heb jij, dat je zomaar naar huis mocht
Dat zijn de echte die hardsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Toch mooi dat mensen dit topic al als hun 'thuis' zien![]()
Was het maar 'zomaar' of omdat ik niets te doen hadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
hij moest zijn banaan wel inleverenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zie dit topic niet als thuis. WIl je niet voor mij praten, dat kan ik prima zelfquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Toch mooi dat mensen dit topic al als hun 'thuis' zien![]()
ej jitz, anders ga je gewoon ff wat anders doen hè, dit schiet ook niet op!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie dit topic niet als thuis. WIl je niet voor mij praten, dat kan ik prima zelf![]()
Fisher dat is nou al de zoveelste keer dat je dat gezegd hebtquote:
ja in de hoop dat je eens beseft waar je mee bezig bent snuggerequote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fisher dat is nou al de zoveelste keer dat je dat gezegd hebt
Het spijt mequote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie dit topic niet als thuis. WIl je niet voor mij praten, dat kan ik prima zelf![]()
Inderdaad daar ben ik het eigenlijk wel heel erg mee eensquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
ej jitz, anders ga je gewoon ff wat anders doen hè, dit schiet ook niet op!
n.p. hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fisher dat is nou al de zoveelste keer dat je dat gezegd hebt
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:17 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z gaat ff een plaatje saucijzenbroodjes afbakken.. doeiiiiiiiiii![]()
Dat heb ik nu inderdaad welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja in de hoop dat je eens beseft waar je mee bezig bent snuggere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |