Wil je goede controls, haal de xbox versie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:47 schreef Rekkie het volgende:
Ik wil hem vanmiddag ook ff ophalen.
Nu heb ik de twijfelachtige weelde om te kunnen kiezen tussen de versie voor de Xbox en de PC.
Kan iemand vertellen welke van de twee de voorkeur geniet???
Dat ligt aan je pc. Als je een goede setup hebt zou ik zeker voor de pc-versie gaan. Ik zou niet weten hoe ik sommige missies met een gamepad had moeten doen..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:47 schreef Rekkie het volgende:
Nu heb ik de twijfelachtige weelde om te kunnen kiezen tussen de versie voor de Xbox en de PC.
De Xbox is gewoon veel chiller, want dan hoef je geen 20 knoppen tegelijk in te drukken, én hij werkt altijd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:47 schreef Rekkie het volgende:
Ahh dan heb jij ook wat leuks om te kijkenquote:
Damn dat dacht ik al....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat ligt aan je pc. Als je een goede setup hebt zou ik zeker voor de pc-versie gaan. Ik zou niet weten hoe ik sommige missies met een gamepad had moeten doen..
Ik bied 30 Euroquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:41 schreef koeii het volgende:
Classic besturing is er niet geloof ik. En Alexaap, ik heb op zich redelijk veel uren fpsen gespeeld dus ik denk niet dat je heel snel went aan het feit dat je nie fatsoenlijk om een hoek om kan strafen. Daarnaast heb ik ook helemaal geen zin om eerst 20 uur overal tegen aan te botsen voordat t leuk wordt.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ahh dan heb jij ook wat leuks om te kijken![]()
Als je een beest van een PC hebt en een controler zou ik voor de PC versie gaan omdat ie er wel een stuk mooi uitziet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:47 schreef Rekkie het volgende:
Hoezo dan? Ik vond hem wel simpel?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:06 schreef Bluurgh het volgende:
godver die missie dat je voor sweet z'n vriendin moet gaan redden ofzo is echt klote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur maar via MSN.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
Mja, daar heb je gelijk in. Naja ik wil hem wel naar je uploaden, dan kan jij hem er toch afhalen als je vind dat je genoeg gb hebt verbruikt? Of ik stuur hem via msn naar je, dan kijk je zelf of je em wil hosten
![]()
Moet ik die ook eens gaan luisteren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:10 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik luister bijna de hele tijd naar die house-zender met die dj met dat duitse accent, schitterend
Eitje vond ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:06 schreef Bluurgh het volgende:
godver die missie dat je voor sweet z'n vriendin moet gaan redden ofzo is echt klote.
Wat is nou weer 80k? Is toch helemaal niets?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef Wiehoe het volgende:
alweer een vraag he. Ik heb nu een missie dat ik een vliegveld moet kopen. Als ik het voorfilmpje bekijk zegt Mike dat je er maar 1 dollar voor moet betalen en als ze meer willen dat je ze neer moet schieten. Als ik daar kom blijkt er gewoon niemand te zijn, en kost het 80.000 dollar, klopt dit?
Er is altijd wel een lolbroek die het dan gaat deletenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:20 schreef Unstoppable het volgende:
Kun je niet een gmail account maken, het filmpje in rar's opsplitsen, de files naar dat account sturen en het account hier posten zodat mensen de files kunnen downloaden ?
Okay is goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Stuur maar via MSN.
willemsjeffrey1984@gmail.com
Meldt me begin 21:00 - 21:30 aan
Ik had zelfs al een FokSanandreas@gmail account gemaakt, maar ik heb geen idee hoe ik die movie moet opsplitsen, en dat neemt ook veel tijd in beslag denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:20 schreef Unstoppable het volgende:
Kun je niet een gmail account maken, het filmpje in rar's opsplitsen, de files naar dat account sturen en het account hier posten zodat mensen de files kunnen downloaden ?
Die schiet je eerst dood, waarna je alle tijd om die molotovs naar binnen te gooien.. als ze op zijn komen er nieuwe.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:14 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
ik word altijd doodgeschoten door die negerhomo's =/
Ahaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:29 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
True Crime is een GTA Ripoff, een slechte wel te verstaan.
heb je de mp3's gescand in de audio settings?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:28 schreef gigant het volgende:
Waarom kan ik geen MP3tjes luisteren. Ik heb mp3 gegooid in GTA San Andreas User Files\User Tracks, maar niks. Teringding. Iemand een idee, krijg alleen maar tering klote reclames.
blijkbaar niemand die hier ook kijktquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:29 schreef Dark_Killah het volgende:
Met Winrar kan het gemakkelijk binnen een half uurtje als de film niet te groot is, maare is er niemand op fok! die een server heeft zonder limiet?
Ik vond hem wel meevallen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:29 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
True Crime is een GTA Ripoff, een slechte wel te verstaan.
Aanwezig zijn J-D! Je moet niet altijd met je voetbal bezig zijn!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
Flikker eens rap op
Ik ben 1 dag werken en ik mis bijna een heel topic.
Waar slaat dit op
Met F5 sla je een track over..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:28 schreef gigant het volgende:
Waarom kan ik geen MP3tjes luisteren. Ik heb mp3 gegooid in GTA San Andreas User Files\User Tracks, maar niks. Teringding. Iemand een idee, krijg alleen maar tering klote reclames.
je moet ff op het dak klimmen van dat gebouw waar dat groene blokje isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef Repeat het volgende:
Lol ben nou bij een van de eerste dingen dat ik wat graffiti moet spuiten. Ik zie 2 groene blokjes, 1 recht voor me en daar staat een paarse tag, dus daar spuit ik overheen. Maar volgens die kaart moet ik die andere spuiten vlakbij tussen die huisjes bij de garage, maar daar kan ik niks
Ik ben er iig achter gekomen dat CJ met S z'n pootjes intrekt waardoor hij minder snel daalt. Echter, ik ben er nog niet achter gekomen hoe met thermiek om te gaan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:50 schreef Meneer_Storm het volgende:
Ik heb nu een succesvolle jump met de parachute gemaakt, maar kan ik ook nog iets met dat ding behalve niet vallen? Ik bedoel: kan ik gebruik maken van de thermiek en zodoende uren in de lucht blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |