quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar ben ik nu, wat een kutmissie is dat zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hey, it's mister V.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:03 schreef N-E-R-D het volgende:
is ook wel leuk, die missie waar je tommy tegenkomt
Lol. Geniaal!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
Ken Rosenberg: This is fucking great, like in the old days, huh Tommy?
Carl: Tommy, who the fuck is Tommy?
numpadkeysquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:04 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe werkt die missie dat je een lowrider op de maat van de muziek moet laten bewegen?
Dat lukt voor geen meter. En uitleg krijg je ook al niet
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:06 schreef Unstoppable het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is die gast van gta3 dus...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:03 schreef N-E-R-D het volgende:
is ook wel leuk, die missie waar je tommy tegenkomt
Aha ik zat de hele tijd op W,A,S en D te rammen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:06 schreef N-E-R-D het volgende:
numpadkeys
de besturing is wennen, maar ik vind hem heerlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aha ik zat de hele tijd op W,A,S en D te rammen.
Straks eens ff proberen of het lukt. Ik vind GTA:SA nog steeds niet fantastisch. De besturing is echt brak
Dat is gewoon even wennen, ik zat in het begin ook te huilen van ellendequote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aha ik zat de hele tijd op W,A,S en D te rammen.
Straks eens ff proberen of het lukt. Ik vind GTA:SA nog steeds niet fantastisch. De besturing is echt brak
ik luister bijna de hele tijd naar die house-zender met die dj met dat duitse accent, schitterendquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit. Ik ben bang voor vliegenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:07 schreef Erick het volgende:
[..]
Wat dacht je van echt vliegen, ooit wel eens een cockpit van binnen gezien
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:11 schreef Unstoppable het volgende:
Kan wel, moet je de richt-knop indrukken, en dan naar links/rechts lopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:17 schreef koeii het volgende:
Ligt het aan mij of kan je niet strafen in dit spel? Hoe fucking kut is dat echt. Lijkt wel alsof je wolfenstein 3d aan het spelen bent.
Hmm dan moet ik wel lang wennen. Heb toch al een paar uur gespeeld. Maar ik ga straks weer ff verder met mijn gewenningsperiodequote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:10 schreef Chriz2k het volgende:
Dat is gewoon even wennen, ik zat in het begin ook te huilen van ellende.
Welke is dat? Ik zit de hele tijd te genieten van WCTR, heerlijke praatprogramma'squote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:10 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik luister bijna de hele tijd naar die house-zender met die dj met dat duitse accent, schitterend
Die missie is een eitjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Hej! Ik heb weer ff gegamed net, zit nog steeds op San Fiera, en moet nu die missie doen dat je een car van het vliegveld moet halen, maar dat ding wordt helemaal gedamaged enzo, dus nu heb ik ergens gelezen dat je gewoon een bezoekje aan de loka 'Pay 'n spray' kunt brengen, en raad eens wat ik ga doen. Nou ja, vanavond dan. Nu leren.![]()
Veel plezier met spelen guys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ikzelf zit nu bij die missie dat je naar het vliegveld moet om je vriend Mike op te sporen in een van. Ik heb die van gevonden en dan? Moet ik m redden ofzo want als je die auto stopt is ie dood
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:23 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Die missie is een eitjeWat tegen het busje aanrijden totdat ie stopt, dan stappen die lui uit en dan de "bad guys" neer knallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ikzelf zit nu bij die missie dat je naar het vliegveld moet om je vriend Mike op te sporen in een van. Ik heb die van gevonden en dan? Moet ik m redden ofzo want als je die auto stopt is ie dood
En ja, 80k hoor je gewoon voor dat vliegveld te betalen..
Ja, dan schiet je per ongeluk toch echt Mike dood, of het duurt te lang. Bij mij gaf hij ook eerste drie keer aan dat Mike dood was terwijl ik gewoon de mannetjes aan het killen was.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:23 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Ikzelf zit nu bij die missie dat je naar het vliegveld moet om je vriend Mike op te sporen in een van. Ik heb die van gevonden en dan? Moet ik m redden ofzo want als je die auto stopt is ie dood
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:26 schreef DrDentz het volgende:
ik luister hele tijd naar radio los santos; snoop dogg en dr dre onder de drive by's
omg wat een gangstah![]()
Ah, zal ik ff proberen. Thanks man. Vond t zo retekut dat je ongeveer een jaar naar een spel uitkijkt om hem vervolgens na een kwartier boos weg te tiefen omdat je tegen alle muren aanloopt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:13 schreef Niwa het volgende:
Kan wel, moet je de richt-knop indrukken, en dan naar links/rechts lopen.
Welke drivers heb jij dan gedownloadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:28 schreef DonStefano het volgende:
Ik weet dat al 't zeuren over problemen met GTA: SA heel vervelend is, maar toch maar even, omdat ik t zoooo graag wil spelen:
GTA SA draait geheel vlekkeloos bij mij, met echter een probleem: alle voetgangers, automobilisten e.d. zijn als het ware doorzichtig. Heb echt geen idee waar t aan ligt, heb alle instellingen al gecheckt, nieuwe drivers gedownload, op diverse fora gekeken... owja, ik heb 'n Radeon 9200SE...
anyone?![]()
Zoals ik al had gezegd, als iemand een ftp heb waar ik hem naartoe kan uppen is het wel snel klaar, ik ben nu aan het uploaden naar Megaupload.com, maar die site suckt, want van mijn 80kb/s upload gebruikt hij maar 11kb/squote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:13 schreef AMD64 het volgende:
Is het al gelukt met die 300mb filmpje?
Ik heb 10gb aan dataverkeerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoals ik al had gezegd, als iemand een ftp heb waar ik hem naartoe kan uppen is het wel snel klaar, ik ben nu aan het uploaden naar Megaupload.com, maar die site suckt, want van mijn 80kb/s upload gebruikt hij maar 11kb/s.
Hij is nu op 20%
pffffquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:34 schreef koeii het volgende:
[..]
Ah, zal ik ff proberen. Thanks man. Vond t zo retekut dat je ongeveer een jaar naar een spel uitkijkt om hem vervolgens na een kwartier boos weg te tiefen omdat je tegen alle muren aanloopt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:37 schreef CosmoNut het volgende:
Voor de luie mensen die niet een lang ritje willen spenderen maar ergens wel snel moet zijn je kan op het vliegveld gewoon een kaartje kopen naar een andere grote stad.
Heb je soms classic besturing aangedaan? Dat vond ik ook heel kut.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:34 schreef koeii het volgende:
[..]
Ah, zal ik ff proberen. Thanks man. Vond t zo retekut dat je ongeveer een jaar naar een spel uitkijkt om hem vervolgens na een kwartier boos weg te tiefen omdat je tegen alle muren aanloopt.
directX 9.0c ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:40 schreef DonStefano het volgende:
[..]
directx 9.0 en de nieuwste Radeon driver.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:11 schreef Unstoppable het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |