Da's fysiek niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:04 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Sjonge jonge.. hoe kan je het laten liggen?
Door een pimp-mobiel te jattenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:06 schreef N-E-R-D het volgende:
Hoe ken je pimpen?
en de pimpmobiel is?quote:
Net met gokken 130.000.000 verdiend. Als je verliest gewoon je laatste savegame laden en opnieuw proberen. max. 15 minuten werkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:37 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik heb wel meegedaan aan paarden races;
je moet gokken 1/5
win je, dan word je bedrag volgens mij ver5voudigd
(dus ¤50 brengt ¤250 op)
maar met een kans van 1 op 5 blijft het lastig
waar zit dat paarden-gok dingetje ook alweer >?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:22 schreef Erick het volgende:
[..]
Net met gokken 130.000.000 verdiend. Als je verliest gewoon je laatste savegame laden en opnieuw proberen. max. 15 minuten werk
Onder dat grote knooppunt vlak bij grove street (Mullholland drive dacht ik)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
waar zit dat paarden-gok dingetje ook alweer >?
Had ik gister ook voor het eerst, opnieuw opgestart en hij deed het weer...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:27 schreef DrDentz het volgende:
mn broertje heeft het nu ook maar; hij heeft geen ingame geluid [wel stemmen, maar geen voetstappen of geweerschoten enzo]
ik heb wel al het geluid.. weet iemand hoe dit kan,, ik heb de nieuwste drivers al gedownload maar werkt niet
Inderdaad, iets ten zuid-oosten van de Mulholland Intersection.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef Erick het volgende:
[..]
Onder dat grote knooppunt vlak bij grove street (Mullholland drive dacht ik)
Dat neemt voor mij toch een beetje de charme van het spel weg.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:22 schreef Erick het volgende:
[..]
Net met gokken 130.000.000 verdiend. Als je verliest gewoon je laatste savegame laden en opnieuw proberen. max. 15 minuten werk
automaar mischienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef Bastard het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat je wel die paardenwedstijd zaak in kan lopen, maar er verder niets kan doen
Je moet naar zon machine gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef Bastard het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat je wel die paardenwedstijd zaak in kan lopen, maar er verder niets kan doen
Zat gister ook een half uur achter zon gast aanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Inderdaad, iets ten zuid-oosten van de Mulholland Intersection.
Tering, ik doe nooit meer die "pak de courier"-jobs. Net hele eiland af liggen scheuren achter die klootzak aan, geramd en jawel: 300 dollar verdiend. Tyf toch een eind op man, smerige chiliconcarne vretende tyfus carlos
Is misschien wel zo, maar veel geld is toch wel errug lekker. Zit nooit meer zonder wapens, kan alle huizen kopen (en dus over saven). Ach misschien speel ik hem nog wel een keertje zonder gokken. Met hoeren rijden kan je toch ook genoeg verdienen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat neemt voor mij toch een beetje de charme van het spel weg.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:36 schreef N-E-R-D het volgende:
Door de dingen die de voetgangers zeggen val ik soms ook van me stoel
"I cant even masturbate anymore"
Je moet zo ver mogelijk rechts rijden dan schiet hij wel raakquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jezus, die dikke Big Smoke kan echt niet richten, rij ik verdomme de hele tijd naast die trein, geeft die lelijke dikzak mij de schuld dat het misgaat
Of steel je een auto : Heeey My nephew works for the LSPDquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Of. steel je een auto, : Hey, i have stolen this car 1st![]()
die radio-zenders dan!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:53 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Of steel je een auto : Heeey My nephew works for the LSPD![]()
![]()
Je moet op een paar meter afstand van de trein rijden (dus paar meter tussen jou en de trein in over de breedte) en er voor zorgen dat big smoke onder een hoek van 45graden (xy-as) schiet op die klootzakken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jezus, die dikke Big Smoke kan echt niet richten, rij ik verdomme de hele tijd naast die trein, geeft die lelijke dikzak mij de schuld dat het misgaat
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:15 schreef Unstoppable het volgende:
[..]Daar ben ik nu, wat een kutmissie is dat zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja ik had er een gestolen, en reed er fullspeed vandoor, 1 min later ontspoort ie, sta je daar in the middle of nowherequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:47 schreef N-E-R-D het volgende:
Je schijnt ook op de trein te kunnen komen maar dat heb ik nooit geprobeert.
Dat bedoelde ik eigenlijk niet maar heb er ook is een gestolen maar hij wou maar niet ontsporen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:57 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
ja ik had er een gestolen, en reed er fullspeed vandoor, 1 min later ontspoort ie, sta je daar in the middle of nowhere![]()
Dat is Tommy niet volgens mij, iemand uit Gta3 had ik gehoord, weet het niet zeker want dat is de enige die ik niet gespeeld hebquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:03 schreef N-E-R-D het volgende:
is ook wel leuk, die missie waar je tommy tegenkomt
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:53 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Of steel je een auto : Heeey My nephew works for the LSPD![]()
![]()
Moet je nagaan met FS2004quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:04 schreef Ericjuh het volgende:
dat vliegen verneukt heel gta SA..
ben nu bezig met vlieglessen.. maar dat is toch niet normaal.. ik zit hier gewoon met 10 toetsen te kloten!!
kan ook wel, best lang geleden dat ik vice city heb gespeelt laat staan gta3quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is Tommy niet volgens mij, iemand uit Gta3 had ik gehoord, weet het niet zeker want dat is de enige die ik niet gespeeld heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |