gewoon op Y blijven drukken...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:08 schreef clowncloon het volgende:
vraagje, ik zit nu bij een beachparty waar ik moet dansen om die stereo te rippen o.i.d.
Hoe kan ik nu die moves maken? Bij de auto was het capslock en dan de pijljtes maar bij het dansen lukt niks ...iemand?
Nee, hij bedoelt hoe je kan dansen. Heel moeilijk. In het beeld verschijnen pijltjes (!!!), dus wat zullen we nu voor de gein indrukken? Pijltjes toetsen proberen dan maar?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:12 schreef Meneer_Storm het volgende:
Op het tweede eiland ben ik op een terrein gekomen, waar ik direct 4 sterren kreeg. Het leek wel een of ander militair terrein omdat er een groot slagschip ligt. Is daar nog wat leuks te doen?
Geef mij trouwens maar een PCJ-600 en ik ben niet te pakkenHeb hogere bike-skills dan auto-skills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:03 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
denk dat ik het verkeerde bericht heb gequote![]()
lol.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:04 schreef Niwa het volgende:
[..]
Nou, op de Xbox versie tenminste, zit er van die nep-reclame in je User tracklist.
Ja, dat ding heeft ook een harde schijf.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:17 schreef AMD64 het volgende:
[..]
lol.
Kan je daar ook je eigen muziek importen?
Pijl omhoog/laag/rechts/links. Of je NUM toetsenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:08 schreef clowncloon het volgende:
vraagje, ik zit nu bij een beachparty waar ik moet dansen om die stereo te rippen o.i.d.
Hoe kan ik nu die moves maken? Bij de auto was het capslock en dan de pijljtes maar bij het dansen lukt niks ...iemand?
Ojaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:18 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ja, dat ding heeft ook een harde schijf.
oh die ga ik ook proberenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:59 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Start > Run > DXDIAG [enter] > Geluid > "Standaard"
xboxquote:
ik heb wel meegedaan aan paarden races;quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:23 schreef N-E-R-D het volgende:
En die paardenraces, werkt dat een beetje. Heb het nog niet gedaan maar wil ff snel geld verdienen.
Het is toch veel beter als je relaxed op je bed ligt, ipv dat je krampachtig op je bureaustoel zit?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind San Andreas op de xbox veel fijner spelen omdat je een gamepad gebruikt ipv toetsenbord. Normaal heb ik niks tegen een toetsenbord bij de gta serie, behalve bij SA. Kheb Vice ook alleen maar op pc uitgespeeld.
Hier vind ik een ps2 of xbox veel fijner.
10.000 verlorenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:23 schreef N-E-R-D het volgende:
En die paardenraces, werkt dat een beetje. Heb het nog niet gedaan maar wil ff snel geld verdienen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:28 schreef Niwa het volgende:
Wie is er al eens z'n motor/auto verloren in the middle of nowhere?![]()
quote:
Inderdaad. Ik kan echt niet goed gokken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:41 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
nu zeker lekker je woede afreageren op de menigte in SA
![]()
![]()
Regelmatig in het water belandquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:28 schreef Niwa het volgende:
Je moet op het tweede eiland naar die arena gaan! Met een schietende neger uit je raam kun je dan Destruction Derby gaan spelen. Winnaar: 10kquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:47 schreef N-E-R-D het volgende:
Nu kom ik vooral aan me geld met die truckmissions, dealers vermoorden en voetgangers neerrammen met met mashall arts moves
Het is stiekem een parachute.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:50 schreef Meneer_Storm het volgende:
En niet vergeten drugsdealers af te maken!
Signalement: donker uiterlijk (), zwart mouwloos shirtje, gouden ketting, spreekt personen graag aan met de vraag of hij/zij naar de klote wil gaan met drugs
Ik heb nu midden op die hoge berg op het tweede eiland een of andere vage rugzak gevonden. Als ik de actie knop indruk, begint CJ gewoon te boksen. Iemand een idee wat ik ermee kan? Moet ik soms een jump maken met m'n motor, eraf springen en dán de actie knop indrukken omdat het stiekem een parachute is?
[afbeelding]
Ik ook! Ik vind dan in het water na een stukje zwemmen vaak genoeg een bootje bij een steiger liggen. Die steiger is voorzien van een trappetje naar "het droge", maar ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om op die ladder te klimmen. Is dat echter wel mogelijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Regelmatig in het water beland
Maar meestal vind ik redelijk snel een quad of een motor.
Is een parachute..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:50 schreef Meneer_Storm het volgende:
Signalement: donker uiterlijk (), zwart mouwloos shirtje, gouden ketting, spreekt personen graag aan met de vraag of hij/zij naar de klote wil gaan met drugs
Ik heb nu midden op die hoge berg op het tweede eiland een of andere vage rugzak gevonden. Als ik de actie knop indruk, begint CJ gewoon te boksen. Iemand een idee wat ik ermee kan? Moet ik soms een jump maken met m'n motor, eraf springen en dán de actie knop indrukken omdat het stiekem een parachute is?
[afbeelding]
waar herken je een dealer aan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:47 schreef N-E-R-D het volgende:
Nu kom ik vooral aan me geld met die truckmissions, dealers vermoorden en voetgangers neerrammen met met mashall arts moves
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:28 schreef Niwa het volgende:
juistquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:50 schreef Meneer_Storm het volgende:
[afbeelding]
Staat stil op de stoep, spreekt je aan als je bij hem staat, heeft zwart shirt zonder mouwen, een spijkerbroek aan en een ketting om, als je pistool op hem richt schiet ie terug, als die dood is ligt er een gun en veel geld.quote:
Trainenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:46 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ja, maar als CJ eenmaal moe is is hij niet meer vooruit te branden.
Sjonge jonge.. hoe kan je het laten liggen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:49 schreef Verbal het volgende:
OEEEEH, ik stond er net mee in mijn handen... welnietwelnietwelniet... ik heb niet gedaan, en nu zit ik op mijn werk en heb ik spijt
V.
Weer tot level 12?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:52 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Is een parachute..
Om snel geld te verdienen kun je pimp/paramedic/vigilante missions doen, verdient snel en je hebt ze nodig voor 100%.
Anders gokken, steeds al je geld op degene met de hoogste odds zetten. Verlies je? Gewoon opnieuw je savegame laden en nog eens proberen, na een paar keer lukt het wel en heb je geen geldzorgen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |