idd, met het OV ben je zo afhankelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:05 schreef buzzer het volgende:
het is maar waar je voorkeur ligt, maar geef mij de auto maar...
Nee hoor, kon me altijd weinig boeien dat die krengen vertraging hadden, bel even met m´n werk en ga verder lezen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:05 schreef Paperclipjes het volgende:
Pff... en dan ga je met de trein en dan mogen wij aanhoren hoe kut je het vindt dat die dingen vertraging hebben.... Ammehoela ja.
Dat heb je ondertussen overduidelijk gemaakt ja op geheel fok zo ongeveer...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb hoor.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, kon me altijd weinig boeien dat die krengen vertraging hadden, bel even met m´n werk en ga verder lezen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:09 schreef mighty_myte het volgende:
ohja, niet te vergeten, ik kan lekker roken in de auto
Dat idee heb ik altijd in Limburgquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:06 schreef ijsmeis het volgende:
Maar misschien komt dat ook wel doordat hier alleen maar een bus vertrekt waarbij het 3 kwartier duurt voordat je in de bewoonde wereld komt.
Wel raampje openquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:09 schreef mighty_myte het volgende:
ohja, niet te vergeten, ik kan lekker roken in de auto
misschien helpt het om eens uit dat gat te verhuizenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb hoor.
Maar misschien komt dat ook wel doordat hier alleen maar een bus vertrekt waarbij het 3 kwartier duurt voordat je in de bewoonde wereld komt.
behalve als ik harder dan 120 rij, dat geeft anders te veel herrie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:11 schreef FordXRRS het volgende:
[..]
Wel raampje open(en in mijn geval ook nog het dak + passagiersraam, ik rook, maar hoef niet continue in de rook te zitten).
Waarom zou ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
misschien helpt het om eens uit dat gat te verhuizen
dan hoef je niet 3kwartier te reizen om de bewoonde wereld te zienquote:
Ik denk dat je je nog niet gerealiseerd hebt dat er vrijdag hier 10 topics geopend gaan worden over de files die de ov staking gaat veroorzakenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:15 schreef Fisher het volgende:
ga je nou trouwens vrijdag een topic maken van Geef mij de auto maar, sterf jullie bij 't ov omdat ze staken
hehe, idd over 't hoofd gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je nog niet gerealiseerd hebt dat er vrijdag hier 10 topics geopend gaan worden over de files die de ov staking gaat veroorzaken
De buschauffeur zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:19 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ik heb een chauffeur.
Okay, nu nog iemand vinden die mij voor 20 euro in de maand naar mijn eindbestemming brengtquote:
misschien ook maar beter dat jij je OV heb. want als je het niet boeiend vind om op te letten tijdens het rijden. dan wil ik jou niet graag tegenkomenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:20 schreef jogy het volgende:
Natuurlijk in de ideale wereld stap je in de auto en toets je de gewenste eindbestemming in en dan gaat je auto automagisch de weg op zonder dat je iets hoeft te doen, maar dat zal nog wel een tiental jaren duren ben ik bang. ondertussen heb ik wel wat beters te doen dan opletten op de weg, val me niet lastig zeg.
Ik hoef dat sowieso niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan hoef je niet 3kwartier te reizen om de bewoonde wereld te zien
Gewoon even met je lichtjes knipperen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:26 schreef 513.guzzstyle het volgende:
[..]
misschien ook maar beter dat jij je OV heb. want als je het niet boeiend vind om op te letten tijdens het rijden. dan wil ik jou niet graag tegenkomen![]()
Volgens mij heb ik al laten weten dat ik niet kan knikkebollen in de auto, dat doe ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:26 schreef 513.guzzstyle het volgende:
[..]
misschien ook maar beter dat jij je OV heb. want als je het niet boeiend vind om op te letten tijdens het rijden. dan wil ik jou niet graag tegenkomen![]()
Er is vast wel een geile bevallige studente met geldgebrek te vinden ergens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, nu nog iemand vinden die mij voor 20 euro in de maand naar mijn eindbestemming brengt![]()
Blablabla, autorijden is zonde van m'n tijd, ik slaap liever nog een beetje uit of lees een boek, veel lekkerder dan autorijden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:28 schreef Flash55 het volgende:
zonde van je tijd ? .. in de trein lig je te knikkenbollen neej das lekker nuttig, niet zo zeiken
Auto is super relaxed geen vieze mensen naastje geen, niemand die je om een kaartje vraagt en je hebt je eigen vertrek tijden
Flikker een eind op vuile generalist.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:08 schreef mighty_myte het volgende:
openbaar vervoer is voor sukkels.
1. OV is voor mij gratisquote:het is duur, kost meer tijd, je komt niet precies waar je wil zijn, je zit tussen allemaal mensen die je niet wil kennen, treinen rijden niet op tijd....
Dude!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:03 schreef jogy het volgende:
Echt, wat mis ik het Openbaar vervoer, niet te kort gewoon, ik moet nu met de auto naar mijn werk ( jaja, poepen moet ) anders ben ik 2 uur onderweg omdat het een kutverbinding is. Zit je duf in de auto, normaal kon ik dus nog lekker een uurtje knikkebollen, een boekie lezen of gewoon mensen kijken in de trein/bus/whatever.
Nu is dat allemaal niet meer zo,
¨quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:31 schreef SocialDisorder het volgende:
OV is fantastisch! Waar vind je anders vervoer waarbij je elke dag de stank van vreemden moet dulden? Of wat dacht van die zeekoeien die groot genoeg zijn om twee plaatsen in te nemen, en persé naast jou moeten komen zitten. Laten we alsjeblieft niet de daklozen vergeten die tijdens je reis Den Haag - Arnhem 3 KEER aan je komen vragen of je geld voor ze hebt. En als je dan de derde keer lichtelijk agressief reageert (door herhaaldelijk doordrammen van de dakloze in kwestie), worden ze boos en ben je harteloos, en vaak ook nog een racist (dakloze heeft veelal een kleurtje in de betreffende trein, vaak is het zelfs dezelfde (gekleurde) dakloze). Dan zijn er ook nog de irritante jongeren die of gabber of R&B snoeihard hebben staan. Gek genoeg zijn het nooit jazz-liefhebbers die hun koptelefoon te hard hebben staan.
Ik zeg van niet.quote:Ik zeg; HEERLIJK een auto. Als je vaak in de file staat; neem een portable DVD speler of gameboy. Als je graag nog een beetje zit te dutten tijdens de rit; ga eerder van huis weg, ga bij een wegrestaurant zitten!
En dan nog lopen naar je vervoermiddel en wachten tot het ding vertrektquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:34 schreef BrickTop het volgende:
* vertragingen
* geen zitplaatsen
* lawaai van anderen
* brakke aansluitingen
* muffe coupe's
....
De trein.....jippie......![]()
Zegt iemand die achter een sprookjesboek aanlooptquote:
2 uur met het OV ( diensten die soms om 7 uur beginnen ) of 45 minuten met de auto. Ik kies dan toch ( Met pijn in m'n hartquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:37 schreef Sapphire het volgende:
[..]
Dude!![]()
Als je zo vóór het OV bent, accepteer je de kutverbindingen.
Net als ik.
Tijd genoeg om te lezen, naar wij dachten.
Oké.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
2 uur met het OV ( diensten die soms om 7 uur beginnen ) of 45 minuten met de auto. Ik kies dan toch ( Met pijn in m'n hart) voor de auto.
Daar denk ik anders over.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:08 schreef Posdnous het volgende:
Trein is alleen relaxed als je een kater hebt of op een andere manier helemaal naar de klote.
In alle andere gevallen is de auto 100 keer prettiger, ondanks files.
Dat kan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daar denk ik anders over.
Voor mijn vorige werkgever moest ik regelmatig naar een tweede vestiging in Enschede. Aangezien ik in Rotterdam woon ging ik toch echt lekker met de trein.
Instappen in Rotterdam, lekker relaxed een beetje lezen, slapen of filmpje kijken in de trein, en in Enschede uitstappen. Ik vond dat een stuk fijner reizen dan ongeveer dezelfde tijd kwijt zijn met in een auto zitten.
ik zit hier in KLB, wat moet ik hier anders doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:33 schreef Sapphire het volgende:
[..]
Oké.
Slotje dan.
Want keuze gemaakt = niet zeiken over die keuze.
Ik bedoel te zeggen dat het OV nu geen goede optie is omdat het 2 uur reizen is, en ik toch net iets liever een uur langer in m'n nest lig dan dat ik het irritant vind om auto te rijden, de klus is tot het einde v/de maand trouwens.quote:En als je bedoelt te zeggen dat het alletwee kut is en je dan liever met de minst slechte keuze vervoerd zou willen worden, dan wordt het tijd om werk dichter bij huis te zoeken.
Dan kun je op de fiets knikkebollen.![]()
En daarna?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:44 schreef jogy het volgende:
[..]
ik zit hier in KLB, wat moet ik hier anders doen?!
[..]
Ik bedoel te zeggen dat het OV nu geen goede optie is omdat het 2 uur reizen is, en ik toch net iets liever een uur langer in m'n nest lig dan dat ik het irritant vind om auto te rijden, de klus is tot het einde v/de maand trouwens.
Deine Muttiquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Zegt iemand die achter een sprookjesboek aanloopt.
Daarna is er weer wat anders, en ik hoop dat het in Amsterdam is, dan kan ik weer met hetquote:
Ihr Vater auf einem Fördermaschinezyklusquote:
Uiteraard, 1 zinnetje Duits en onze huisGermaan komt erachter hoorquote:
Als jij wat meer Duits-georienteerd zou zijn, dat had je nu Freude am Fahren gehad in plaats van te klagen dat je met de auto moet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:05 schreef jogy het volgende:
Uiteraard, 1 zinnetje Duits en onze huisGermaan komt erachter hoor.
Ik zal met freude over je heen fahrenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als jij wat meer Duits-georienteerd zou zijn, dat had je nu Freude am Fahren gehad in plaats van te klagen dat je met de auto moet..
Als ik lekker in de trein een boek zit te lezen onder het genot van een muziekje zekerquote:
Sorrie, ben ONZ gewend, maar JK is heul lief hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oy. Doet eens lief tegen elkaar.
Que?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oy. Doet eens lief tegen elkaar.
Ja, het tijdsvoordeel is dan ook de enige reden dat ik in dat koekblik stap.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:31 schreef BlaZ het volgende:
60 minuten reistijd met de bus.
15-20 met de auto.
Pas nog een keer in de trein gezeten, dat is opzich wel een redelijk alternatief, de bus is dat absoluut niet.
Laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
Laten we het er maar op houden dat het allebei kut is....
Amen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef Toeps het volgende:
Ik snap dat ook nooit, dat die auto zo opgehemeld wordt. Ik ben nu 20, ik krijg in september een OV, en telkens vragen mensen aan me: "En, wanneer ga jij nou eens je rijbewijs halen?!" Nou, niet! Ik krijg binnenkort een OV, ik woon in de binnenstad, en ik heb een fiets. Waarom zou ik in godsnaam een rijbewijs of een auto nodig hebben? "Ja maar, een rijbewijs is handig, voor het geval dat..." Voor het geval dat wát? Voor het geval dat de pleuris uitbreekt, en ik op de hoek van de straat een auto met sleuteltjes vind? "Ja en later wordt het allemaal duurder..." Gelukkig heb ik later ook meer geld tot mijn beschikking. Echt, waarom al die bakvissen van tegenwoordig met 18 meteen een rijbewijs moeten... Ik snap het niet.
In dat geval hoop ik met je mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarna is er weer wat anders, en ik hoop dat het in Amsterdam is, dan kan ik weer met hetOV
![]()
Wow, best knap dat je je sarcasme zo duidelijk laat merken via het getypte woord.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:21 schreef kLowJow het volgende:
Elk punt in je OP is zo (ZO) waar. Ik denk ook dikwijls vol weemoed terug aan mijn dagen in het OV. De mooie dromen die ik in bus trein (en soms metro of tram) droomde. De boeken die ik er gelezen heb.
Hiernaast zijn mensen die je in de trein tegenkomt altijd zoveel relaxter dan de mongolen die je op de snelweg afsnijden, aan je bumper kleven, met 80 voor je op de linkerbaan blijven rijden, en al die andere debielen die allang omgekeerd in een sloot terecht hadden moeten komen.
Een prachtige metafoor die het verschil tussen het OV en de snelweg weet te vangen, is de malibu-reclame. Heerlijk ontspannen, wegdromen...OV
Ik hou (quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Wow, best knap dat je je sarcasme zo duidelijk laat merken via het getypte woord.
Sorriequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik hou () echt, en oprecht van het
openbaar vervoer
.
Ik ben geen scholier ofzo. Moet gewoon werken, staking of niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:03 schreef DamagedBrain het volgende:
Je baalt gewoon dat je vrijdag niet vrij bent...
Als je in één of ander kutdorp woont wel ja. Als ik buiten de randstad zou wonen in één of ander gehucht, dan zou ik ook een auto nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:06 schreef DamagedBrain het volgende:
Ontopic. ben ik het overigens niet met je eensch...
Files zuigen... absoluut.. Iedere dag in die rij...
Maar je bent wel een stuk vrijer dan met het OV.. Als je eerder wegkan hoef je niet te kijken hoe laat de bus gaat of wat dan ook...
Dat kan. Ligt er maar helemaal aan waar je werkt en woont. Als je in Habbekutterveen woont en je moet naar Persingen dan is een auto wel een uitvinding, in de randstad boeit het allemaal niks hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:06 schreef DamagedBrain het volgende:
Ontopic. ben ik het overigens niet met je eensch...
Files zuigen... absoluut.. Iedere dag in die rij...
Maar je bent wel een stuk vrijer dan met het OV.. Als je eerder wegkan hoef je niet te kijken hoe laat de bus gaat of wat dan ook...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben geen scholier ofzo. Moet gewoon werken, staking of niet.
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als je in één of ander kutdorp woont wel ja. Als ik buiten de randstad zou wonen in één of ander gehucht, dan zou ik ook een auto nemen.
Ik jou ook niet hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:12 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Doe eens rustig, ik val je niet persoonlijk aan...
Purmerend -> Amstelveenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat kan. Ligt er maar helemaal aan waar je werkt en woont. Als je in Habbekutterveen woont en je moet naar Persingen dan is een auto wel een uitvinding, in de randstad boeit het allemaal niks hoor.
Het zou toch wel makkelijk zijn als iedereen hetzelfde als mij zou zijn hoor.quote:
Dan zou generaliseren in zijn...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Het zou toch wel makkelijk zijn als iedereen hetzelfde als mij zou zijn hoor.
ze woont nog bij haar moederquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
misschien helpt het om eens uit dat gat te verhuizen
Ik heb denk ik nu een kilometertje of 2500 gereden sinds het krijgen v/mijn rijbewijs, in maart ofzo. In het begin vond ik het best een beetje eng, toen leuk en nu mogen ze m'n auto wel in de fik steken, doet me weinig.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:08 schreef kippiej het volgende:
Ik vind auto rijden wel coolMaargoed, ik heb dan ook niet meer dan 300KM zelf gereden
, nog nooit benzine betaald, geen auto betaald , geen wegenbelasting betaald, geen boetes gehad, geen ergernissen gehad etc...
Lopen en OV is gewoon relaxedquote:Ik heb een fiets en daar ken ik op roken, totale privacy (geen hond die mee iig aan zit te gapen ofzo) , overal tussendoor boeken, gezond () 14.gif , kost niks en vooral in de zomer is het gewoon ook leuk om te doen
Auto's zijn het duurste vervoermiddel anders... je moet rijlessen betalen, je moet een auto kopen, je moet belasting betalen, die benzine wordt ook iedere dag duurder, je moet 'm weleens laten nakijken en dan mag je hopen dat je niet wordt afgezet door de plaatselijke kutgaragequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:08 schreef mighty_myte het volgende:
openbaar vervoer is voor sukkels.
het is duur, kost meer tijd, je komt niet precies waar je wil zijn, je zit tussen allemaal mensen die je niet wil kennen, treinen rijden niet op tijd....
behalve al sje moet tankenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:07 schreef Henno het volgende:
Tuurlijk, op het moment dat je het ritje maakt betaal je misschien niks.
Als het een kwartiertje zou schelen had ik het zeker wel gedaan, maar nu is het 5 kwartier dus is het niet echt een optie. Op dit moment is Autorijden minder omslachtig dan het OV maar dat wil nog niet zeggen dat ik jeugend instap. Nee, ik uit mijn frustraties in een topic en stap 2 keer per dag in mijn blauwe gedrochtquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:12 schreef Metro2005 het volgende:
Dan ga je toch met de treindan kan je 2 uur wakker worden
je HOEFT niet met de auto ofzo
En ja je krijgt inderdaad vrijheid erdoor, of wil jij om 2 uur 's nachts nog even terug met de metro? nee dat kan niet omdat die niet meer rijden. Of wil jij naar je werk in een half uur ipv 2 uur (zoals nu dus bij jou) dan ga je met de auto.
Autorijden heeft z'n nut, net als bloedtransfusies bij een operatie ook nut heeft maar dan hoef je het nog niet leuk te vindenquote:De vrijheid om te gaan en staan WAAR en WANNEER jij maar wilt, dat is waarom miljarden mensen voor de auto kiezen wereldwijd.
Onafhankelijk van andere factoren zoals de NS, connexxion en meer van die shitmaatschappijen.
Ja en dan stap je op de rails en wordt je geelectrocuteerdquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:15 schreef BlaZ het volgende:
Het licht ook maar net waar je woont hé
In de randstad is het openbaar vervoer redelijk geregeld, hoewel ik graag meer metro zou zien.
Metro, tram, trein, hsl vind ik prettig openbaar vervoer.
Ik zou echter nog niet in de bus gaan zitten ook al kreeg ik er geld bij.
Voor het platteland is de auto onmisbaar.
In Nederland mogen ze trouwens well eens mooiere trams gaan gebruiken die electriciteit uit de rails halen ipv dat lelijke erboven.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Als het een kwartiertje zou schelen had ik het zeker wel gedaan, maar nu is het 5 kwartier dus is het niet echt een optie. Op dit moment is Autorijden minder omslachtig dan het OV maar dat wil nog niet zeggen dat ik jeugend instap. Nee, ik uit mijn frustraties in een topic en stap 2 keer per dag in mijn blauwe gedrocht.
[..]
Autorijden heeft z'n nut, net als bloedtransfusies bij een operatie ook nut heeft maar dan hoef je het nog niet leuk te vinden
*meldtquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:29 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind het toevallig leuk maar ken er ook genoeg die het als noodzakelijk kwaad zien.
Ook in de tram is het heerlijk tukken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:16 schreef Youssef het volgende:
Bussen zijn nog best confortabel, een tram zul je mij echter nooit vrijwillig in zien gaan
Meldtquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Ik vind het toevallig leuk maar ken er ook genoeg die het als noodzakelijk kwaad zien.
Boeie, heb je een reden om thuis te blijven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
behalve als die wispelturige idioten gaan staken
ik wilde graag met de trein, en nee, niet naar werkquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Boeie, heb je een reden om thuis te blijven.
Onzin, stel je hebt een sollicitatie gesprek, ben je maar mooi genaaid met je ov..quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Boeie, heb je een reden om thuis te blijven.
Ach dan scoor je even ergens een autoquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:54 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Onzin, stel je hebt een sollicitatie gesprek, ben je maar mooi genaaid met je ov..
ja lekker, moet je nog op het laatste moment een auto regelen omdat de treinen (waar je ook dik voor betaald) niet rijden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dan scoor je even ergens een auto. Beetje creatief blijven he?
Laatste moment? Die staking is al 2 weken aangekondigd hoor...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:04 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
ja lekker, moet je nog op het laatste moment een auto regelen omdat de treinen (waar je ook dik voor betaald) niet rijden.
Moet je maar met de auto gaan. Maar dan hoef je het niet leuk te vinden, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:54 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Onzin, stel je hebt een sollicitatie gesprek, ben je maar mooi genaaid met je ov..
het blijft gewoon erg irritantquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laatste moment? Die staking is al 2 weken aangekondigd hoor...
Als het OV rijdt zoals het hoort, met vertraging en al, is het veel beter te pruimen dan de auto. Als ze staken wordt het een beetje moeilijk inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:04 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
ja lekker, moet je nog op het laatste moment een auto regelen omdat de treinen (waar je ook dik voor betaald) niet rijden.
Ja nee, precies. Geen probleem.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:10 schreef dark_humanity774 het volgende:
maarja das mijn mening dus..
ja das dus jouw mening goed zo jochiequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Als het OV rijdt zoals het hoort, met vertraging en al, is het veel beter te pruimen dan de auto.
ja dat zei die andere ns-medewerker ook al, maar soms ligt het niet zo simpel om ff overdag een auto te ritselen ergensquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je maar met de auto gaan. Maar dan hoef je het niet leuk te vinden, dat dan weer niet.
Tof.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:13 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
je hoeft voor mij niks te bewijzen.
Is niet het eerste woord wat in me op komt als ik aan de ns denk.quote:
Mij wel, toevallig.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:17 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Is niet het eerste woord wat in me op komt als ik aan de ns denk.
nee dan wordt je niet geelectrocuteerd. In bordeaux hebben ze zo hele stukken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja en dan stap je op de rails en wordt je geelectrocuteerd![]()
Het hangt niet voor niks hoog in de lucht hoor
Wat nou 'nee hoor' mooi welquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:09 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
nee hoor, wel voorspelbaar zelfs met zo'n brakke tt.
Ja doe dat maar inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:18 schreef dark_humanity774 het volgende:
Mening <----> Feit
moet je ff uit elkaar halen..
Mijn mening over 'tof', doe je niks aan eigenlijk. Dus het feit dat jij 'nee hoor' op mijn mening geeft vond ik een beetje raar aangezien je vermoedelijk niet telepathisch begaafd bent, als je dat wel bent dan moet je nog even oefenen want je hebt in dat geval de verkeerde hersengolven opgepikt.quote:
ik zei vervolgens:quote:
Uitleg voor speciale mensen zoals jij:quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:09 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
nee hoor, wel voorspelbaar zelfs met zo'n brakke tt.
Nee jij moet dat doen, het slaat op jou. Blijkbaar snap je dat niet. Mss. weet je niet meer wie je zelf (wishfull thinking I presume?) dus kijk nog maar een keer goed in de spiegel. Hoewel dat best ff schrikken kan zijn gezien je foto's.quote:
Ikke begrijp, maar het blijft wel toeval en het had ook anders uitgelegt kunnen worden hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:46 schreef dark_humanity774 het volgende:
Ik zal het nog 1 keer voor je uitleggen ok? goed opletten ok?
jij zei
[..]
ik zei vervolgens:
[..]
Uitleg voor speciale mensen zoals jij:
Nee ik vond het niet toevallig dat je de ns tof vindt want in je titel stond ook al dat de ns jouw voorkeur genoot.
snap je het?
Werkzequote:----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]
Nee jij moet dat doen, het slaat op jou. Blijkbaar snap je dat niet. Mss. weet je niet meer wie je zelf (wishfull thinking I presume?) dus kijk nog maar een keer goed in de spiegel. Hoewel dat best ff schrikken kan zijn gezien je foto's.
ik ga nu weer verder met werken want ik heb geen tijd om steeds tevergeefs te reageren op jouw posts, ok?
Ik ben in staat om sommige autorijders hun hoofd af te bijten, eerlijk waarquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:40 schreef Xebrozius het volgende:
Een rijbewijs zou niks voor mij zijn, ik zou me zo ergeren aan die debielen op de weg dat ik ze van de weg af zou rijden en voorgoed mijn rijbewijs kwijt ben. Almede mijn no-claim, vrijheid en financiele onafhankelijkheid gok ik zo.
Dat vind ik zo heerlijk als bijrijder, lekker op de achterbank middelvingers opsteken naar die snelweg debielen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben in staat om sommige autorijders hun hoofd af te bijten, eerlijk waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |