Ik heb denk ik nu een kilometertje of 2500 gereden sinds het krijgen v/mijn rijbewijs, in maart ofzo. In het begin vond ik het best een beetje eng, toen leuk en nu mogen ze m'n auto wel in de fik steken, doet me weinig.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:08 schreef kippiej het volgende:
Ik vind auto rijden wel coolMaargoed, ik heb dan ook niet meer dan 300KM zelf gereden
, nog nooit benzine betaald, geen auto betaald , geen wegenbelasting betaald, geen boetes gehad, geen ergernissen gehad etc...
Lopen en OV is gewoon relaxedquote:Ik heb een fiets en daar ken ik op roken, totale privacy (geen hond die mee iig aan zit te gapen ofzo) , overal tussendoor boeken, gezond () 14.gif , kost niks en vooral in de zomer is het gewoon ook leuk om te doen
Auto's zijn het duurste vervoermiddel anders... je moet rijlessen betalen, je moet een auto kopen, je moet belasting betalen, die benzine wordt ook iedere dag duurder, je moet 'm weleens laten nakijken en dan mag je hopen dat je niet wordt afgezet door de plaatselijke kutgaragequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:08 schreef mighty_myte het volgende:
openbaar vervoer is voor sukkels.
het is duur, kost meer tijd, je komt niet precies waar je wil zijn, je zit tussen allemaal mensen die je niet wil kennen, treinen rijden niet op tijd....
behalve al sje moet tankenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:07 schreef Henno het volgende:
Tuurlijk, op het moment dat je het ritje maakt betaal je misschien niks.
Als het een kwartiertje zou schelen had ik het zeker wel gedaan, maar nu is het 5 kwartier dus is het niet echt een optie. Op dit moment is Autorijden minder omslachtig dan het OV maar dat wil nog niet zeggen dat ik jeugend instap. Nee, ik uit mijn frustraties in een topic en stap 2 keer per dag in mijn blauwe gedrochtquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:12 schreef Metro2005 het volgende:
Dan ga je toch met de treindan kan je 2 uur wakker worden
je HOEFT niet met de auto ofzo
En ja je krijgt inderdaad vrijheid erdoor, of wil jij om 2 uur 's nachts nog even terug met de metro? nee dat kan niet omdat die niet meer rijden. Of wil jij naar je werk in een half uur ipv 2 uur (zoals nu dus bij jou) dan ga je met de auto.
Autorijden heeft z'n nut, net als bloedtransfusies bij een operatie ook nut heeft maar dan hoef je het nog niet leuk te vindenquote:De vrijheid om te gaan en staan WAAR en WANNEER jij maar wilt, dat is waarom miljarden mensen voor de auto kiezen wereldwijd.
Onafhankelijk van andere factoren zoals de NS, connexxion en meer van die shitmaatschappijen.
Ja en dan stap je op de rails en wordt je geelectrocuteerdquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:15 schreef BlaZ het volgende:
Het licht ook maar net waar je woont hé
In de randstad is het openbaar vervoer redelijk geregeld, hoewel ik graag meer metro zou zien.
Metro, tram, trein, hsl vind ik prettig openbaar vervoer.
Ik zou echter nog niet in de bus gaan zitten ook al kreeg ik er geld bij.
Voor het platteland is de auto onmisbaar.
In Nederland mogen ze trouwens well eens mooiere trams gaan gebruiken die electriciteit uit de rails halen ipv dat lelijke erboven.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Als het een kwartiertje zou schelen had ik het zeker wel gedaan, maar nu is het 5 kwartier dus is het niet echt een optie. Op dit moment is Autorijden minder omslachtig dan het OV maar dat wil nog niet zeggen dat ik jeugend instap. Nee, ik uit mijn frustraties in een topic en stap 2 keer per dag in mijn blauwe gedrocht.
[..]
Autorijden heeft z'n nut, net als bloedtransfusies bij een operatie ook nut heeft maar dan hoef je het nog niet leuk te vinden
*meldtquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:29 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind het toevallig leuk maar ken er ook genoeg die het als noodzakelijk kwaad zien.
Ook in de tram is het heerlijk tukken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:16 schreef Youssef het volgende:
Bussen zijn nog best confortabel, een tram zul je mij echter nooit vrijwillig in zien gaan
Meldtquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Ik vind het toevallig leuk maar ken er ook genoeg die het als noodzakelijk kwaad zien.
Boeie, heb je een reden om thuis te blijven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
behalve als die wispelturige idioten gaan staken
ik wilde graag met de trein, en nee, niet naar werkquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Boeie, heb je een reden om thuis te blijven.
Onzin, stel je hebt een sollicitatie gesprek, ben je maar mooi genaaid met je ov..quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Boeie, heb je een reden om thuis te blijven.
Ach dan scoor je even ergens een autoquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:54 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Onzin, stel je hebt een sollicitatie gesprek, ben je maar mooi genaaid met je ov..
ja lekker, moet je nog op het laatste moment een auto regelen omdat de treinen (waar je ook dik voor betaald) niet rijden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dan scoor je even ergens een auto. Beetje creatief blijven he?
Laatste moment? Die staking is al 2 weken aangekondigd hoor...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:04 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
ja lekker, moet je nog op het laatste moment een auto regelen omdat de treinen (waar je ook dik voor betaald) niet rijden.
Moet je maar met de auto gaan. Maar dan hoef je het niet leuk te vinden, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:54 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Onzin, stel je hebt een sollicitatie gesprek, ben je maar mooi genaaid met je ov..
het blijft gewoon erg irritantquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laatste moment? Die staking is al 2 weken aangekondigd hoor...
Als het OV rijdt zoals het hoort, met vertraging en al, is het veel beter te pruimen dan de auto. Als ze staken wordt het een beetje moeilijk inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:04 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
ja lekker, moet je nog op het laatste moment een auto regelen omdat de treinen (waar je ook dik voor betaald) niet rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |