Ah, Patrick Kluivert was ook al onschuldig,quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:47 schreef pberends het volgende:
Nog een keer dan maar:
Ik denk dat hij het niet gedaan heeft omdat:
- Het voor hem niet nodig is om iemand te verkrachten
- Hij zijn voetbalcarriere niet op het spel zet voor een sletje
- Hij aardig wat geld heeft, en dus veel aantrekkelijker is om hem te beschuldigen van verkrachting
Hij kan natuurlijk ook denken dat wij dit denken en daarom het juist wel gedaan hebben....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:47 schreef pberends het volgende:
Nog een keer dan maar:
Ik denk dat hij het niet gedaan heeft omdat:
- Het voor hem niet nodig is om iemand te verkrachten
- Hij zijn voetbalcarriere niet op het spel zet voor een sletje
- Hij aardig wat geld heeft, en dus veel aantrekkelijker is om hem te beschuldigen van verkrachting
Ik heb die zaak niet gevolgd, was hij echt onschuldig? Tenminste denken jullie dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, Patrick Kluivert was ook al onschuldig,
Hebben alle Rotterdammersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:50 schreef pberends het volgende:
Hij heeft wel een beetje een criminele look.
n00b-moderatorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damn das toch wel ff schrikken.
Hopelijk horen wel snel meer.
quote:maar waar rook is, is vuur.
Volgens Van den Heuvel geeft het feit dat Van Persie al een nacht heeft doorgebracht op het politiebureau aan dat het om een serieuze verdenking gaat. Normaal gesproken mag de politie iemand zes uur vasthouden, maar de voetbalprof is inmiddels al in verzekering gesteld.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:23 schreef KingCold het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk.. Zal ik ook zeggen als jij ergens onterecht van beschuldigd wordt.
Niet dat ik zo zeker weet dat van Persie onschuldig is, maar het moet me toch even van het hart dat dát spreekwoord eigenlijk verboden moet worden.
Ontopic: Het zou me toch wel verbazen mocht dit waar blijken te zijn. Die jongen is m.i. zeker niet afhankelijk van verkrachting om seks te krijgen en bovendien is hij een interessant doelwit voor parasieten vanwege zijn geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |