waarschijnlijk lopen de leuke meiden met een grote boog om je heen , zodat alleen deze in je gezichtsveld voorbijkomen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:02 schreef Johnnn het volgende:
Kolere,
Nooit eerder gemerkt maar sinds gisteren lijkt het wel alsof alle dames last hebben van puisten of ander rood gebeuren in het gezicht.
Echt 90% van de normaal zo mooie, gladde () dames in de bus had gisteren gewoon een rood uitgeslagen gezicht
![]()
![]()
![]()
Gruwelijk!
Komt dit door het weer ofzo?
Bah![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:05 schreef Xlarge het volgende:
[..]
waarschijnlijk lopen de leuke meiden met een grote boog om je heen , zodat alleen deze in je gezichtsveld voorbijkomen...
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:40 schreef Veskander het volgende:
mischien moet je eens in bad gaan .. dan komen de mooie dames wel richting jou ... of mischien ook niet
![]()
quote:
edit: smiley vergeten:quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De smiley-posts mogen wel weer stoppen hoor.
quote:
quote:
quote:
-edit-quote:
Wow, das de grootste en mooiste smilie die ik ooit heb gezienquote:
quote:
quote:
quote:
1,3?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:57 schreef Calella het volgende:
[..]
-edit-
Doei, smilie van 1.3 MB is nogal overdreven.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:33 schreef kLowJow het volgende:
Maar... hoe zou het nou komen?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:38 schreef Tokay het volgende:
Kijk, hier kan ik nou hard om lachen.Supertopic.
Waarom ik altijd, er zijnnog zoveel anderen.quote:
Je bent uitverkorenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:45 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Waarom ik altijd, er zijnnog zoveel anderen.![]()
Ja hoor, geef mij maar weer de schuldquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:25 schreef BadKeukenTegel het volgende:
En dat heeft hier op FOK! dan een voorbeeldfunctie, zelf een topique om zeep helpen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja hoor, geef mij maar weer de schuld.
quote:
het topic is een iets andere kant opgegaan inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS helemaal de reacties krijgt waar ie op gehoopt had
Of ga Clearasil uitdelen bij de bushalte!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:58 schreef Johnnn het volgende:
Mijn topic! Verdomme![]()
Help me liever, roep meiden zonder puisten op om de bus te nemen en bind alle meiden mét puisten vast, thuis aub!![]()
Nee. OVquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:58 schreef Johnnn het volgende:
Help me liever, roep meiden zonder puisten op om de bus te nemen en bind alle meiden mét puisten vast, thuis aub!![]()
ik vermoed eerder dat er meer mensen eerder geneigd zijn dat andersom te doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:58 schreef Johnnn het volgende:
Wat wil je, met al die mac donalds en febo´s in de buurt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:02 schreef Johnnn het volgende:
Kolere,
Nooit eerder gemerkt maar sinds gisteren lijkt het wel alsof alle dames last hebben van puisten of ander rood gebeuren in het gezicht.
Echt 90% van de normaal zo mooie, gladde () dames in de bus had gisteren gewoon een rood uitgeslagen gezicht
![]()
![]()
![]()
Gruwelijk!
Bah![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:44 schreef patty het volgende:
Na overleg achter de schermen hebben we besloten dit topic dicht te gooien. En nu oprotten met die kutsmilies
quote:
Nou, ik heb net even achter m'n scherm gekeken, maar ik kon geen overleg vinden daarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:44 schreef patty het volgende:
Na overleg achter de schermen hebben we besloten dit topic dicht te gooien. En nu oprotten met die kutsmilies
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, ik heb net even achter m'n scherm gekeken, maar ik kon geen overleg vinden daar.
Pak ze niet in in glaswol...dat scheelt al snel de helft...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:02 schreef Johnnn het volgende:
Kolere,
![]()
![]()
![]()
Gruwelijk!
Bah![]()
Volgens mij maakt u gebruik van een verouderd scherm.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, ik heb net even achter m'n scherm gekeken, maar ik kon geen overleg vinden daar.
quote:
whehehe deze opmerking IS OOK AL ZO GRAPPIGquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Verkapte Jernau-ik-wil-je-neuken postquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
whehehe deze opmerking IS OOK AL ZO GRAPPIG![]()
Jernauquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Uiteraard, ik wil niets lieverquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:28 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Verkapte Jernau-ik-wil-je-neuken post.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
whehehe deze opmerking IS OOK AL ZO GRAPPIG![]()
Wat kijk je nou boos, ik meende het nog ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Ik vond je wel leuk. Ooit.
oeh! A spanking!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:41 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat kijk je nou boos, ik meende het nog ook![]()
so True.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:28 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Verkapte Jernau-ik-wil-je-neuken post.
Hee, moedig die jongen nou niet aan om met de auto te gaan, dat bevordert de luchtvervuiling en dat zorgt juist weer voor puistenquote:
quote:
quote:
quote:
De vervelendste puisten zitten ook 'binnen'quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:06 schreef RedDevil085 het volgende:
Echte schoonheid zit aan de binnenkant, etc etc
Je hebt ervaring hequote:Op woensdag 15 juni 2005 00:00 schreef Zero2Nine het volgende:
iemand die == gebruikt houdt waarschijnlijk van programmeren en daar houden de meeste meisjes niet zo van
Mongool.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
so True.
Scandalous, je bent een sletje!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:07 schreef Molluck het volgende:
de eerstvolgende die nog een smilie plaats krijgt een ban...
van wie?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:07 schreef Molluck het volgende:
heb je een nieuw beeldscherm gekocht dan? Of heb je hem schoon gemaakt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:06 schreef Johnnn het volgende:
W00t, dan ben ik genezen!
Gisteren viel het allemaal wel mee namelijk![]()
One day puist lalala![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:27 schreef -Angel- het volgende:
Gaat dit nog 200 posts doorgaan of zo? Als je toch moderator bent >>> ...
ja wat dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:27 schreef -Angel- het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:27 schreef -Angel- het volgende:
mannen met Angel als nickname zouden de moderators iets tegen moeten doenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Gebruik maken van je moderator privileges.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
mannen met Angel als nickname zouden de moderators iets tegen moeten doen
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
1 topic waar een flink aantal mensen lol in hebben. Ja, poeh, daar moet echt een slot op.
Alleen niet overdrijven dusquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alleen niet overdrijven dus.
Als in: Niet in andere topics ook nog eens beginnen.
Dat je scharrel vanavond last heeft van puistjes kan ik ook niet helpenquote:
quote:
Er zit gewoon een rood kruisje rechtsbovenin beeld hoor...quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:27 schreef -Angel- het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:51 schreef gr8w8 het volgende:
Nooit gehoord van spontane PMS?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef Shapeshifter het volgende:
Dat "Je bent besmettelijk" is echt besmettelijk
oplossing: geen make up meer gebruiken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:22 schreef Electrocute het volgende:
@ TS. Dat komt omdat al die troela' s hun gezicht volplamuren met foundation. Als het dan warm is gaat dat broeien en dan lopen ze de volgende dag met een kolenkop rond. Waar ze dan nog meer foundation op gaan smeren, voor een nog erger effect. Na een paar warme daagjes is de kans op een bus vol roodhuiden niet eens zo klein meer.
quote:Op zondag 27 november 2005 17:24 schreef Relneger18 het volgende:
nee he beginnen we weer
Gefeliciteerd! Je bent nu officiëel houder van het record: Meest gequote reactie in de geschiedenis van FOK!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:25 schreef Jumparound het volgende:
Volgens mij is ts besmettelijk
Wauw FOK! heeft een Commdore 64 Emulatorquote:
Ook wel 'epilepsie-opwekker' genoemdquote:Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Wauw FOK! heeft een Commdore 64 Emulator
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van die 2 puisten van haar kan ik toch niet ontevreden worden hoor.quote:
Noem jij tieten nou puisten?quote:Op maandag 28 november 2005 01:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
van die 2 puisten van haar kan ik toch niet ontevreden worden hoor.
quote:
hoe jij mijn uitspraken interpreteert staat je geheel vrij, maar dan noem jij ze dus wel zo, smeerlap.quote:Op maandag 28 november 2005 01:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Noem jij tieten nou puisten?.
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef SouthernSun het volgende:
ik me afvragen of het op pagina 6 nog net zo zou gaan als op pagina 1, maar dat had ik natuurlijk kunnen weten
quote:
tis alleen maar beter gewordenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef SouthernSun het volgende:
ik me afvragen of het op pagina 6 nog net zo zou gaan als op pagina 1, maar dat had ik natuurlijk kunnen weten
May the force be with youquote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |