abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:02:59 #261
47580 hoM3r
Our trip.
pi_27907585
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:56 schreef schatje het volgende:

[..]

Nee, het is niet strafbaar. Maar dat het niet normaal is doet daar niets aan af.

Ga jij als volwasen vent eens in de kroeg lopen verkondigen dat je graag met kinderen slaapt? Wat verwacht je dan?

.
Ja, want kroegen zijn de bakermat van onze rechtspraak inderdaad, bovendien is "slapen met" in de Nederlandse taal een synoniem voor sex.
pi_27907587
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:02 schreef Vitalogy het volgende:
Hello my name is the king of pop
and I'm a dumb white guy
leuk...
pi_27907592
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:04:15 #264
6941 APK
Factual, I think.
pi_27907603
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:57 schreef KonnieKipke het volgende:
Dat ie hulp nodig heeft is duidelijk, maar dat ie jongentjes zou hebben misbruikt.. Ik betwijfel het.
Ik niet.

Ik heb al eerder een keer gepost dat hij rukkend aan de telefoon zat met een jongetje dat hem geinterviewd heeft voor zijn schoolkrant.
Was ooit op de BBC, geluidstape werd afgespeeld, maar helaas is de link niet te vinden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:04:40 #265
16715 Mylene
*schatje*
pi_27907608
Als er weer eens een pedo post op Fok! en praat over onschuldige stoeipartijtjes heeft ie in ieder geval veel begripvolle zielen erbij. Want het is zo onschuldig allemaal. Foei dat er iets meer wordt achter gezocht.

.
pi_27907609
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:55 schreef APK het volgende:

[..]

Dan moet hij psychiatrische hulp zoeken. FEIT!
En niet proberen zijn moeilijke jeugd te vergeten met drank, drugs en het slapen met jongetjes.
Waarom? Je ogen dicht doen met een kind naast je lijkt mij niet strafbaar. Als Michael een kind of een vrouw was dan zou hij niet aangeklaagd zijn. Het is ongewoon maar juist door de beruchte docu geloof ik niet dat hij "kwade" bedoelingen heeft.

Zet "Smooth Criminal" op een doet een dansje.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:05:16 #267
6941 APK
Factual, I think.
pi_27907615
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:57 schreef MUUS het volgende:

Ben jij een hysterisch wijf met kinderen? .
Shit, daar gaat mijn cover.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_27907616
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:02 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Ja, want kroegen zijn de bakermat van onze rechtspraak inderdaad, bovendien is "slapen met" in de Nederlandse taal een synoniem voor sex.
Het zegt toch genoeg..

In een wereld als deze KAN dat gewoon niet veel goeds betekenen.. Tis triest, maar zo behoren wij te denken
pi_27907627
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:04 schreef schatje het volgende:
Als er weer eens een pedo post op Fok! en praat over onschuldige stoeipartijtjes heeft ie in ieder geval veel begripvole zielen erbij. Want het is zo onschuldig allemaal. Foei dat er iets meer wordt achter gezocht.

.
Nou inderdaad, wat een liefdevolle topics waren dat toch altijd! .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:05:52 #270
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_27907628
Jury vond het overigens wel ziek dat moeders hun kinderen met Jackson liepen slapen...
Of: met andere volwassenen in het algemeen dan....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_27907636
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:57 schreef MUUS het volgende:

[..]

Opletten, er is al tig keer gezegd dat die moeder ook niet spoort.
selectief geheugen is altijd okay natuurlijk

we hebben alleen maar 30 keer 30 keer al gezegd dat die ouders niet sporen, in eerdere topics, en vanavond al meerdere keren dat MJ niet naar de gevangenis hoeft, maar wel behandeling nodig heeft, gelukkig leest men daar met terugwerkende kracht overheen en gaat men voorbij welk punt wij willlen maken, namelijk dat slapen met kinderen niet okay is.....

tenzij je MJ bent, hè
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27907645
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:05 schreef matthijst het volgende:
Jury vond het overigens wel ziek dat moeders hun kinderen met Jackson liepen slapen...
Of: met andere volwassenen in het algemeen dan....
Well thank Goddess for that.

In ieder geval nog iets logisch in dit verhaal.
Oi!
pi_27907660
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:06 schreef milagro het volgende:

[..]

we hebben alleen maar 30 keer 30 keer al gezegd dat die ouders niet sporen, in eerdere topics, en vanavond al meerdere keren dat MJ niet naar de gevangenis hoeft, maar wel behandeling nodig heeft, gelukkig leest men daar met terugwerkende kracht overheen en gaat men voorbij welk punt wij willlen maken, namelijk dat slapen met kinderen niet okay is.....

tenzij je MJ bent, hè
Gelukkig zegt niemand dat dat wel okay is, 't is raar, alleen niet strafbaar...
pi_27907664
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:04 schreef APK het volgende:

[..]

Ik niet.

Ik heb al eerder een keer gepost dat hij rukkend aan de telefoon zat met een jongetje dat hem geinterviewd heeft voor zijn schoolkrant.
Was ooit op de BBC, geluidstape werd afgespeeld, maar helaas is de link niet te vinden.
dat is natuurlijk een leugen, APK, en dat weet jij ook wel

MJ weet niet eens wat rukken is!!!! Heeft ie zelf gezegd!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:08:28 #275
106064 kaleidoscoop
ziet sterretjes
pi_27907665
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:02 schreef milagro het volgende:

[..]

En dus hou je je kind VER van die vent , want die vent spoort niet, of er nu gefriemeld wordt aan piemels of niet doet niet eens meer terzake, je bent al aangekomen bij een big NONO voor dat er gefriemeld KAN worden.
Dattem niet spoort was al jaren bekend, maar om er bij voorbaat vanuit te gaan dattem friemelt aan pielekes is weer iets heel anders hoor.

Ik vind dat er nu een aanklacht moet komen tegen papa Joe. De schijnheilige uitvreter!! Kindermishandeling en uitbuiting is ook een aanklacht waard.
het leven is een toverbal
pi_27907680
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:06 schreef milagro het volgende:

[..]

tenzij je MJ bent, hè
Wordt ik ook opgepakt wanneer ik in een bed lig met mijn kinderen? Zolang niet bewezen is dat er met de kinderen "geslapen" wordt of sexuele bedoelingen heeft mag iedereen in een bed liggen met een kind.
pi_27907682
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:08 schreef kaleidoscoop het volgende:

[..]

Dattem niet spoort was al jaren bekend, maar om er bij voorbaat vanuit te gaan dattem friemelt aan pielekes is weer iets heel anders hoor.
Voorkomen, genezen....

Want een pleister blijft niet zo goed plakken op een piemeltje.
Oi!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:10:31 #278
47580 hoM3r
Our trip.
pi_27907689
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:00 schreef Taurus het volgende:

[..]

Er komt echt geen interessant argument meer uit hoor.. Geloof me.
Ik stop er ook maar mee. Voor de mensen die MJ verafschuwen, zet YorinFm op, dan kun je lekker muziek luisteren die regelrecht gejat is van Michael Jackson, en tussendoor maken ze dan slechte grappen over hem in de trant van: "Michael Jackson gaat op een kleuterschool werken, haha ." En lekker geen nuances en zo, vervelende mensen die objectief dingen bekijken.
pi_27907692
Als ik MJ was zou ik nu naar Fok gaan en kijken wat er over mij gezegd wordt

Nee, maar vraag me wel af wat er nu in z'n hoofd om gaat.
pi_27907700
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:08 schreef kaleidoscoop het volgende:

[..]

Ik vind dat er nu een aanklacht moet komen tegen papa Joe. De schijnheilige uitvreter!! Kindermishandeling en uitbuiting is ook een aanklacht waard.
Het gaat erom dat ik een vent dus ZIEK vindt, die enkel met kindertjes van 12, let wel , jongetjes van 12, in 1 bed wil liggen, er steeds 1 uitzoekt, die dan een jaar lang overal mee naar toe gaat, zover mogelijk, tot ze te oud worden of zo ws, en dan komt er weer een nieuw lievelingetje...

maar goed, blijkbaar ben je ziek als je dat ziek vindt, en moet je zulke mannen altijd het voordeel van de twijfel geven, desnoods over de rug van je eigen kind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')