volgend mij voor de lens die normaal bij de body verkocht word.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:05 schreef pea4fun het volgende:
Hoi..ik kom hier ook nog maar ff rondhangen. Ik heb een vraagje trouwens. Waar staat dat Kit voor in Kit-lens? Ik zie dat vaak genoemd voor lenzen die bij een camera gekocht worden.
ow is dat alles...hm ok...quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:12 schreef dubbellu het volgende:
Kit is een engels woord voor pakket.
Dus alle spullen in zo'n pakket noemen ze een kit.
Ik moet me natuurlijk wel orienteren voordat ik wat aan ga schaffenquote:
'k heb nog een Atlasjequote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik ook weerlekker pannekoeken gegeten met wat familie
en geen bier in huis, en de spar is inmiddels dicht
Dat is de lens die ze vastkitten op je cameraquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:05 schreef pea4fun het volgende:
Hoi..ik kom hier ook nog maar ff rondhangen. Ik heb een vraagje trouwens. Waar staat dat Kit voor in Kit-lens? Ik zie dat vaak genoemd voor lenzen die bij een camera gekocht worden.
Maak maar grapje hoor...IK heb wel bierquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de lens die ze vastkitten op je cameraAlle andere lenzen die je koopt zijn eigenlijk voorzetlenzen
Tjah wat dacht jij dan, dat ze er een politieagent bijleveren om eventuele overvallers, dieven en zakkenrollers te weren?quote:
Requote:
Nee de auto van knightriderquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Tjah wat dacht jij dan, dat ze er een politieagent bijleveren om eventuele overvallers, dieven en zakkenrollers te weren?![]()
Ik vond em ooit wel leuk hoorquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
80 mb, 14 mp
Waarom zou je 6 bytes nodig hebben om 1 pixel te coderen?? 48-bits kleurdiepte?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Alles uit de scanner halen wat er in zit
Kan zelfs 8x laten multipassen
En laten we heel eerlijk zijn.....wie wil dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |