Ik doelde meer op snelheid...mocht er een dame even twijfelen om op de foto te gaan dan staat ze er al opquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op vettigheid?
als ze een keer bij ons op bezoek komen zien ze de stapel kratten en de drank koelkast ook wel hoor.quote:
Hoezo dan? ik mis kennelijk ietsquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:52 schreef pea4fun het volgende:
Ik doelde meer op snelheid...mocht er een dame even twijfelen om op de foto te gaan dan staat ze er al op
Whehehe...als je zaterdag maar niks mist....alles komt goed flash...quote:
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Whehehe...als je zaterdag maar niks mist....alles komt goed flash...
Je bent niet alleenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:09 schreef blackbully het volgende:
trusten dan maar
(blijf nog eff wakker)
nope met z'n drieenquote:
paste het al voor of pas na dat je het in een persmachine hebt gedaan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog heeft net zijn tas ingepakt voor morgen
Het is een beetje vol geworden
1x OM-2 met zwartwit-film (voor de oudere vliegtuigjes op de staticline)
1x OM-2 met winder en 400mm (voor het betere luchtwerk zeg maar)
1x EOS300 met een 28-105
en dan ook nog een A75.... hoe bedoel je: overkill
Een foto zal ik jullie besparen, maar ik vind het verbazingwekkend dat het allemaal in een Minitrekker past![]()
ik om 5 :30quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Nou ja....slaap ze allemaal
* PdeHoog moet weer vroeg op en zo
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:53 schreef blackbully het volgende:
[..]
paste het al voor of pas na dat je het in een persmachine hebt gedaan?
Ik ookquote:
hmm moet om 6:15 naar het werk rijden (uiteerlijk dan) liever eerder als later.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ookMoet om half 7 in de auto zitten richting vriend die meerijdt
Ha die Xil!quote:Op donderdag 16 juni 2005 05:22 schreef Xilantof het volgende:
En hey Offy! tijd niet gezien!
braakquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:01 schreef Offy het volgende:
Dit topic smeekt echt om nachtbrakers
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:10 schreef RonaldV het volgende:
Ik geloof dat alleen jij en ik nog leven... dansen?
Slow dance, coming up!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
niet te snel want ik ben beetje tired
![]()
dans me ff richting bed, ik ben echt op en moet nog heel veel zooi inpakken voor morgenquote:
ja en als ik nou nog s begon eraan, ik zie er iets teveel tegenopquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:17 schreef RonaldV het volgende:
Aggoss....
Maar ik mag je niet naar je bed brengen.![]()
Gaat echtgenote niet waarderen.
Ik kan je wel de trap op helpen als dat nodig is
even doorzetten, als je eenmaal bezig bent denk je aan niets anders meer dat lekker te fieldrockenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja en als ik nou nog s begon eraan, ik zie er iets teveel tegenop![]()
weet niet waar te beginnen ook![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:19 schreef Re het volgende:
[..]
even doorzetten, als je eenmaal bezig nbent denk ja aan niets anders meer dat lekker te fieldrocken
hoeveel K had tie?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA
![]()
en morgen misschien tuut he trouwens![]()
ff onderhandelen en dan gaan we iets ruimer richting fields of rock![]()
ohhh meevalletjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
146 best veel dus mja , das handy onderhandelen ook wel![]()
owwww ik hoop t zo joh, ben echt helemaalquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:24 schreef Re het volgende:
[..]
ohhh meevalletje, alle 149 op naar nijmegen
ik zat ff te freewheelen, en hier was leven dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:28 schreef elcastel het volgende:
Mogguh mm, zit jij niet in het verkeerde sc topic opeens ?.
Niet dat je ..... ik vind het alleen maar gezellig dus..
het ultieme zomergevoelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:32 schreef elcastel het volgende:
Oh ja werk, ik ga weer even kerstkaarten maken.
waarschijnlijk allemaal foto's waar ik lig te slapen want ik ben echt kapot, maar kan niet meer in slaap komenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:34 schreef elcastel het volgende:
Ja, we verwachten wel foto's nu van dat festival enzo !! In ieder geval veel plezier.
aha , nou werkse!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:37 schreef elcastel het volgende:
Ik ben foliedrukker, dat zijn die glimmende dingen (en reliëf) op wenskaarten o.a. Goud, zilver, holo .... En nu ben ik pleite, ik ben al flink laat.
Gezelligquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:01 schreef Offy het volgende:
Dit topic smeekt echt om nachtbrakers
[..]
Ha die Xil!![]()
![]()
Dat is inderdaad een tijdje geleden, maar ik blijf voorlopig wel weer even plakken denk ik
Nou, iemand nog wakker?
sjesus wat vroeg, ben net wakker joh, ... wel fotootjes maken hoor!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
thx , maar niet meer nodigik vind t TE spannend allemaal
![]()
![]()
kewlquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:09 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh!
* Puckzzz neemt ff een sigaretje en een bakje koffie om van de schrik te bekomen......
heb me net een glijer gemaakt met de autotijdens het uitvoegen van de snelweg komt er 1 of andere idioot in een dikke BMW mij nog ff snel van rechts inhalen
ik was zo pissig op die gast, dat ik eigenlijk gewoon te snel de uitrit afreed, maar aan het einde daarvan is een scherpe bocht naar rechts, ik reed dus te hard op die bocht af, moest vol in de ankers en toen blokkeerde er van alles en gleed ik gewoon rechtdoor
gelukkig was ik al naar r echts aan het sturen dus de auto zwaaide met een keurige draai de neus in de goede richting, dus meteen in de 1 en verder gaan
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
kewl
ooit wel eens 360 in de rondte gegaan op een rotonde ook een vloeiende beweging maar nog 4 uur last gehad van hartkloppingen
Was dat met die kever trouwens??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:56 schreef elcastel het volgende:
Doe je voorzichtig Puckzzz, we willen nog een paar foto's van je zien.
Nee gelukkig niet! Met de Kever had ik het niet gered, die remt heel anders, daar moet je echt vroeg met remmen beginnen.quote:
kneem aan dat er op mijn kever wel abs zitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien kan je een parachute monteren of wat ankers of zo
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kneem aan dat er op mijn kever wel abs zit
[afbeelding]
hij zal toch een keertje moeten stoppenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Die Kever is helemaal niet gemaakt om te remmen
heb verjaardag, dus kan nog laat worden, en misschien nog wat anders mocht die verjaardag vroeg klaar zijnquote:
kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
gelukkig hoef je morgen niet weer om 5 uur op
I'm gonna live when I'm alive and sleep when I'm deadquote:
Ik zou lekker naar Gilze-Rijen gaan, ik vind het altijd leuk en dit keer zit het weer ook flink mee. Dat was bijvoorbeeld vorig jaar wel anders, alhoewel donkere wolken ook spattende plaatjes opleveren ... helaas ben ik zelf verhinderd dit jaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan trouwens ook die muffe 30graden - 250.000 man airshow aan me voorbij laten gaan en lekker morgen naar konijn gaan om die lens te halen
ALS de treinen dan weer rijden
duh ik mag nog geen bier, eerst autootje ophalenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft helemaal niemand hier meer iets aan toe te voegen dan???
zei ik HOE vroe dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:41 schreef Re het volgende:
das wel errug vroeg
zo vroeg xil ???quote:
Oh het is precies dezelfde dag als die meet zie ik... Laat maar zitten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:45 schreef Subhuman het volgende:
Hey ik las net over de fotobeurs in Doesburg in het Modellen aan de Lek meetingtopic. Ik heb wel interesse om daarheen te gaan! Wie nog meer?
* Sub heeft gister een "nieuwe" body op de kop getikt!
vertel ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:45 schreef Subhuman het volgende:
Hey ik las net over de fotobeurs in Doesburg in het Modellen aan de Lek meetingtopic. Ik heb wel interesse om daarheen te gaan! Wie nog meer?
* Sub heeft gister een "nieuwe" body op de kop getikt!
8 x 24 is vast minder dan wat ik morgen ga schietenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond
* PdeHoog is net een uurtje terug uit Gilze-Rijen
Het was leuk....ben door mijn rolletjes heen.....heb mijn OM's niet aangeraaktMorgen even de fotoboer gelukkig maken
8 rolletjes volgeschoten
wat is u van plan om te doen morgen ???quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
8 x 24 is vast minder dan wat ik morgen ga schieten
8 x 36 ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |