truste Flashquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed ik ga toch zo slapen
doei allemaal
Kijk Subbie, nou hoor je het eens van een anderquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
oeh...pet op volgende keer!
Het blijft je achtervolgen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 05:23 schreef elcastel het volgende:
Mogguh, ik heb gedroomd dat ik werd opgepakt, omdat ik mijn statief nog niet betaald had..
ws alcoholquote:Op donderdag 16 juni 2005 05:26 schreef elcastel het volgende:
Ja, maar ik ga wčl betalen, maar dat weten ze nog niet. Maar goed, ze moesten me weer hebben. Ik droom me suf trouwens de laatste tijd, had ik al jaren niet meer.
Ik droom elke nacht en altijd de meest idiote dingenquote:Op donderdag 16 juni 2005 05:26 schreef elcastel het volgende:
Ja, maar ik ga wčl betalen, maar dat weten ze nog niet. Maar goed, ze moesten me weer hebben. Ik droom me suf trouwens de laatste tijd, had ik al jaren niet meer.
*twilightzone muziekje opzet*quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:46 schreef Shark.Bait het volgende:
FOT-->TRU
Je hebt toch wel eerst foto's gemaakt he, voor je 112 ging bellenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik droom elke nacht en altijd de meest idiote dingenvannacht droomde ik dat die poema bij ons in de tuin zat en dan ik snel 112 wou bellen, maar de telefoon (een joekel van een foon) de 1 en 2 knop niet had
'hoezo vaag'
tuurlijk!quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eerst foto's gemaakt he, voor je 112 ging bellen
Zegquote:
wisten jullie dat 'poekie' in ik dacht het maleisisch(of Maleis) ' k*t ' betekendquote:
maleis jahquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:32 schreef Caar2 het volgende:
[..]
wisten jullie dat 'poekie' in ik dacht het maleisisch(of Maleis) ' k*t ' betekend(kan ook andere taal zijn)
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:32 schreef Caar2 het volgende:
[..]
wisten jullie dat 'poekie' in ik dacht het maleisisch(of Maleis) ' k*t ' betekend(kan ook andere taal zijn)
![]()
quote:
hahaha...lig helemaal dubbel nu!! ach ja joh, konijnen zijn toch k*t beesten dus.....quote:
Die van mij is te oud.....dat wordt alleen maar taaiquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ach over een maand of 6 heten ze allebei 'Hoofdgerecht'
Maleisisch toch?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van mij is te oud.....dat wordt alleen maar taai
Saté konijn kelinci (uitspreken als kelintjiequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ach over een maand of 6 heten ze allebei 'Hoofdgerecht'
tweakerquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net wat extra schijfruimte bijgekochtEen externe schijf van 250 GB
als het salaris binnen is, nog ff gaan kijken naar een Cokin-setje met graduele grijsfilters
en een objectiefje van PatrickO en dan houden mijn fotografische aankopen weer op voor een tijdje
quote:
Mijn 40 GB externe zit al nokvolquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Kwam gister tot de conclusie dat mijn 30 GB-partitie voor fotografische doeleinden redelijk dicht begint te lopen
Deze schijf is bedoeld voor backup- en archiveringsdoeleinden
160 Gigabit is erg weinig, die 200 Gigabit ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn 40 GB externe zit al nokvolheb nu een 160 Gb interne en een 200 Gb externe, waar ook nog allerlei andere shit op staat. Gaat hard tegenwoordig met de foto's... 43 Gb nu en 3-4 Gb per maand erbij...
Dat mag ik niet hopenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:03 schreef Shark.Bait het volgende:
En na 3 jaar klapt je Harde schijf eruit, ben je alles kwijt.
Hee kommaneukerquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
160 Gigabit is erg weinig, die 200 Gigabit ook
En na 3 jaar klapt je Harde schijf eruit, ben je alles kwijt.
* Puckzzz duimt met je meequote:Op donderdag 16 juni 2005 16:33 schreef Rhanna het volgende:
Mohfokker. Word dalijk gebeld of ik geslaagd ben...![]()
ja godverquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:00 schreef Re het volgende:
feli feli wat een feest![]()
bier dan maar
Flash ik heb een handleiding in de aanbieding
Net alsof BIER niet genoeg excuus isquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:19 schreef Re het volgende:
nou dan maar weer snel afspreken in Utrecht, mooi excuus
columbusquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof BIER niet genoeg excuus is
Ik had het over BIER Requote:
ahhh OK, doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het over BIER Re
Niet over rattenzeik
Mooiquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:42 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh OK, doen, die atlasjes zijn trouwens wel lekker
ga ik doen, zaterdagquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja trouwens wat ik ook bedacht, stel dat ik even gauw vlug snel die 50/1,8 aanschafdan is 100/3,5 ook niet gek natuurlijk
![]()
Op papier dan he?
Heb jij je TC al eens op je 50/1,4 geschroefd? and if so: post eens wat resultaten?
eerst zien dat die lens op voorraad is.... heb op mn TC ook een maand moeten wachtenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
Als je dan toch gaat, vraag gelijk ff waar mijn filmpjes blijven
Die lens is wel op voorraad denk ik.....mijn filmpjes zijn maandag verstuurdquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst zien dat die lens op voorraad is.... heb op mn TC ook een maand moeten wachten
Als ze morgen komen, ben ik er nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
tering... nou ja, ze zullen morgen wel komen toch?
O ja, tussen WEINIG mensenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ze morgen komen, ben ik er nietDan loop ik gezellig op Gilze-Rijen rond
Niet zeuren jijquote:
Flash....serieus.....je merkt bijna niets van die menigte. Het staat verspreid over een gigantisch oppervlakte, iedereen staat omhoog te kijken met een verrekijker of een giga-zoomlens. Tussen de vreettentjes en het publiek heb je METERS loopruimtequote:
Gefeliquote:
Ja hoor...er is bier...en als het er niet is, dan neem ik wel een blikkie mee voor je.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ga al mee
Is er bier?
Dank je...ik ben trotse mamaquote:
Ow ja...zal em alvast naast mijn statief leggen....oh nee...die nam ik niet meequote:Op donderdag 16 juni 2005 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
komt wel goedNeem je dan ook mn stekkerblok mee Pea?
daar heb ik meer aan
we hoeven toch niet zelf te gaan zeulen met bier daar?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hoor...er is bier...en als het er niet is, dan neem ik wel een blikkie mee voor je.
Ik neem het zekere voor het onzekerehoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
we hoeven toch niet zelf te gaan zeulen met bier daar?
neem je voor mij dan ook het zekere mee?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik neem het zekere voor het onzekerehoor
Ach, zal mij het ook jeukenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow ja...zal em alvast naast mijn statief leggen....oh nee...die nam ik niet mee
Ik heb de neiging iedereen te bellen enzo, mijn zoon niet, die heeft zoiets van zo, dat hebben we gehadquote:
ja iddquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb de neiging iedereen te bellen enzo, mijn zoon niet, die heeft zoiets van zo, dat hebben we gehad
Vorig jaar liep er toch best wel veel vrouwvolk met wapens rond....vraag of je met zo'n dame in uniform op de foto magquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wil ik wel geportretteerd worden als volbepakte warrior
whehehe...we komen net van een terras...hij dronk iceteaquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja idd
BIERen nou ff niet het studie-gedram van me moeder an me harses
![]()
bij mijn ouders drink ik ook bijna nooit bierquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
whehehe...we komen net van een terras...hij dronk icetea
Hee dat is best een ontzettend vet idee trouwensquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vorig jaar liep er toch best wel veel vrouwvolk met wapens rond....vraag of je met zo'n dame in uniform op de foto magZij met haar speelgoed, jij met jouw speelgoed
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:43 schreef blackbully het volgende:
bij mijn ouders drink ik ook bijna nooit bier
(oke hebben vaak die 2.5% meuk dus das logisch )
Dan gan ze tenminste niet zeiken over dat ik bier drink
De vraag is alleen of ze wel willenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat is best een ontzettend vet idee trouwens
Mwoa en anders maar niet hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vraag is alleen of ze wel willen
Gelukkig hoef ik niet van lens te wisselenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat is best een ontzettend vet idee trouwens
Jij hebt het niet zo op vettigheid?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet van lens te wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |