Alles kanquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:29 schreef Vava het volgende:
Ehmm...tsja... alles is mogelijk he tegenwoordig
![]()
Piet stond niet in mijn lijstje maar ik vind het nu een erg mooie naam en mijn opa heet zoquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:31 schreef bixister het volgende:
hihi ik hield ook vaak van die lijstjes bij in dagboeken. en was altijd weer geschokt hoe sterk m'n voorkeur kon veranderen. leek me zo naar dat je een naam kiest die je na een tijdje echt niet leuk meer vindt. maar tot nu toe gelukkig nog steeds tevreden met de keuzes hier.
Zul je zien dat je zus alleen maar zoons krijgtquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:43 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie zou eerst een andere naam krijgen maar dit bleek de! naam te zijn voor een toekomstige dochter van mijn zus. Daarna snapte ik niks van mezelf, ik vond hele verschillende dingen leuk.
Franse namen zijjn momenteel mijn favoriete namenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:43 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie zou eerst een andere naam krijgen maar dit bleek de! naam te zijn voor een toekomstige dochter van mijn zus. Daarna snapte ik niks van mezelf, ik vond hele verschillende dingen leuk.
Ja dat is dan pech. Jolie is nu echt een Jolie.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:45 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zul je zien dat je zus alleen maar zoons krijgt
Ik vind Jolie een erg vriendelijke en vrolijke naamquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja dat is dan pech. Jolie is nu echt een Jolie.
Echt een hele leuke naamquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:53 schreef Luchtbel het volgende:
Zo heet ze ook. Zjooolie.
Bepaalde berjaarden en familieleden uit bepaalde gebieden van het land noemen d'r wel steevast Jolie, Djolie of Zjoooonny.
Mijn poppen hadden deze namen; Kimberooy hoe ik daar nou weer bij kwam,quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat veranderen van namen die je mooi vindt heb ik ook. En ik vraag me wel eens af: zouden er ouders zijn die na tien of twintig jaar denken: hadden we hem toch maar anders genoemd? Kan me voorstellen dat je dan uitgekeken bent op een naam. Of hem niet meer mooi vindt...
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:53 schreef Luchtbel het volgende:
Zo heet ze ook. Zjooolie.
Bepaalde berjaarden en familieleden uit bepaalde gebieden van het land noemen d'r wel steevast Jolie, Djolie of Zjoooonny.
Ook echt met die u's??quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik lees trouwens net ergens over een Oona (meisje) wat Aluksandur had geheten als het een jongen had geweest...![]()
Ik was weinig origineel, mijn poppen en knuffels hadden namen van kindjes uit de klas die ik wel mochtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:52 schreef pepper_961 het volgende:
M`n dochter heeft een pop en die heet kennuhzen.![]()
Ik hoop echt van harte dat haar smaak veranderd is tegen de tijd dat ze zelf eventueel aan kindjes toe is!!![]()
![]()
Inderdaad met al die u's....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Ook echt met die u's??(aluksandus dan)
Oona vind ik ook maar een rare naam... ook niet echt een naam waar ik na verloop van tijd aan gewend zou raken
Ik vind Sophie juist de leukste naam in dit rijtjequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:25 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zit op het moment in de chique namen faseJonathan, Maurits, Anne, Sophie, om wat te noemen
Al twijfel ik over Sophie, dat is wel een beetje een hockeytrutjesnaam
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef Jepali het volgende:
Als ik een jongen had gekregen had hij Jens geheten. Lekker kort en stoer!
Maarja, met 37 weken kreeg ik een echo en toen bleek het een meisje.
Wij weer de namenboeken in en hebben toch Jens in gedachte gehouden. We hebben gekozen voor de naam Jenthe.
Juist wel! ECHTE nederlandse namen komen weer helemaal terugquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:32 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Kom op zeg, je noemt je kindje in deze tijd toch geen HENK. net als dat ik het heel erg raar vind als je je kindje Herman, Gerard, enzo noemt, van die ''grote mannen'' namen zijn dat vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |