Ja, nog steeds heel erg enthousiast!! Mijn huisdieren hebben ook allemaal mensennamen, is toch niks raars aan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:24 schreef Abigail het volgende:
[..]
Eh...behalve dat het een trendy naam is, heet mijn poes ook Luna en ik ken heel veel andere poezen die ook zo heten....Nog steeds enthousiast??![]()
Krijgt ie vast een broertje dat Spijker gaat heten (ik keek wel eens naar een kinderserie waarin een jongetje zo heette)quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:37 schreef Anitra het volgende:
in de kinderen van deze maand kwam ik Splinter tegen als jongensnaam
Da's grappigquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:26 schreef oursouris het volgende:
en wat met franse namen?Stephan voor een jongen, Casiopee voor een meisje. Tweede meisje zou een Maria-Catharina worden. (als we zo gelukkig mogen zijn dat het allemaal in die volgorde komt)
Ik kan er nks aan doen, maar bij de naam Brechtje moet ik altijd denken aan een hekje..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik had een buurmeisje dat zo heette. Vind ik geen leuke naam nee
![]()
Dr ís iemand hier op FOK! wiens zoontje Splinter heet. Dacht ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:37 schreef Anitra het volgende:
in de kinderen van deze maand kwam ik Splinter tegen als jongensnaam
En Applequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:27 schreef Principessa het volgende:
[..]
Vast het broertje van Pomme (uitspraak: pommuh)..
Mooi idd!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:06 schreef DaanBanaantje het volgende:
onze naam voor een meisje is Layla (leejla) en daar zijn we allebei ook echt verliefd op
Niet vernoemd naar het kleine prinsesje?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoorde laatst van een babietje 'Luana'. Met een braziliaanse moeder, dus het zal een portugese/braziliaanse inslag hebben. Vind het wel mooi klinken, maar dat is wel omdat ik weet van de achtergrond van de moeder.
Oh... dat kan ook, dat het zoontje van de FOK!ker Storm heettequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:27 schreef Principessa het volgende:
De kinderen van Bart Chabot heten Storm en Splinter, komt uit een boek naar ik meen.
Volgens mij klopt dit wel ja, ik had toen ik stage liep op ZMLKschool een geadopteerd meisje uit Brazilie in de klas en zij heet ook Luana.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoorde laatst van een babietje 'Luana'. Met een braziliaanse moeder, dus het zal een portugese/braziliaanse inslag hebben. Vind het wel mooi klinken, maar dat is wel omdat ik weet van de achtergrond van de moeder.
Welk prinsesje?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet vernoemd naar het kleine prinsesje?
Vroeger bij Zeg eens Aaaa was toch ook een Mabel?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:06 schreef ChrisJX het volgende:
Nu we het er toch over hebben: Mabel vind ik echt walgelijkDat lijkt een beetje op Maple Town, een tekenfilmpje dat ik vroeger keek
Geen idee, nooit gekekenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:09 schreef Vava het volgende:
Vroeger bij Zeg eens Aaaa was toch ook een Mabel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |