Nee, dat is het dus niet eens, er valt niet mee te rijmen, helemaal niks. Niets raarders dan any other name volgens mij.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:57 schreef ChrisJX het volgende:
Ik denk dat de naam Wisse is. Leuk, maar het rijmt op pissen
Gaan jullie nog steeds voor een Lord of the Rings naamquote:Op maandag 13 juni 2005 23:21 schreef Ingrid19 het volgende:
We zijn uit de namen! En nee, we gaan het niet vermelden hier. Aangezien er mensen meelezen., hebben we vernomen op een niet altijd leuke manier.
Doe nou maar gewoon, het is een leuke naam!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:44 schreef basset het volgende:
Wij hebben nog twijfels als het een jongetje was.....Bij Noa waren we nog niet uit de jongensnaam, dus dat het een meisje was kwam wel goed uit![]()
Zou ik sowieso niet per se doen hoor, meelezers of nietquote:Op maandag 13 juni 2005 23:21 schreef Ingrid19 het volgende:
We zijn uit de namen! En nee, we gaan het niet vermelden hier. Aangezien er mensen meelezen., hebben we vernomen op een niet altijd leuke manier.
Mail me over welke naam je het nou hebt want het is een aantal keer veranderd de laatste wekenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon, het is een leuke naam!
Je hebt mail!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:26 schreef basset het volgende:
Mail me over welke naam je het nou hebt want het is een aantal keer veranderd de laatste weken
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:51 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Gaan jullie nog steeds voor een Lord of the Rings naam![]()
Gewoon zoals het hoort, dat gekunsel met letters...quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:49 schreef basset het volgende:
We zijn het eens over de jongensnaam![]()
Alleen nu nog de discussie hoe we het gaan scrijven![]()
![]()
ZO! Jij heb het ook niet druk op je werkquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, dan is het die geworden met die ene letter die verderop in het alfabet staat dan die andere letter...
Kan je me nog volgen?
Maar het wordt toch een meid!
Tja, als 50% het zo schrijft en 50% zus dan word het wel lastigquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:57 schreef Principessa het volgende:
[..]
Gewoon zoals het hoort, dat gekunsel met letters...![]()
Eerste uurtje is altijd voor Fok!quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:00 schreef basset het volgende:
ZO! Jij heb het ook niet druk op je werk
(Ik wel, Jobnews, vacaturebank, collega's dwarszitten)
O ja! Antwoord: Nee ik kan je niet volgenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eerste uurtje is altijd voor Fok!Succes met de search! Enneh... vooral geen antwoord geven!
Ik begrijp dat het of 1 meisje wordt. Of 3 jongetjesquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:02 schreef MeNicole het volgende:
Hier zijn we er ook zo'n beetje wel uit. We hebben 3 jongens namen die we mooi vinden en 1 meisjes naam. Maar daar zijn we nog niet helemaal over uit.
We hopen gewoon op een jongentje
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:06 schreef basset het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het of 1 meisje wordt. Of 3 jongetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |