Ik doe mee! Dan zijn we al met 2quote:dat is een goede tips site ja? En als we nou eens een accountje met een groepje openen en dus de kosten delen, heb je nog meer winst
Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2005 20:53 schreef J_CDA het volgende:
Even de quote van Gelderland uit vorige topic.
Ik doe mee! Dan zijn we al met 2
Tot uw dienstquote:Op maandag 13 juni 2005 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Zet nog even een linkje naar de OP in de OP TS.
Nee, heb ik geen verstand vanquote:Op maandag 13 juni 2005 21:06 schreef Overijssel het volgende:
[..]
Tot uw dienst
Heb jij nog wat MLB tips voor vanavond/vannacht?
Ik wel, ik denk dat ik St Louis en White Sox in een combo neem. Of misschien Arizona er nog bij samen met Baltimore. Iemand die dat ook van plan is? En zo ja, waarom denk je dat.........of is het zomaar een wilde gokquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:58 schreef _Tjabbe_ het volgende:
HAHAHAHA lol![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is die lolbroek Overijssel?
Geniaal![]()
edit ........... KUT dacht dat ik nog met overijssel ingelogd was...verneuk ik m'n eigen speeltjequote:Op maandag 13 juni 2005 21:58 schreef _Tjabbe_ het volgende:
HAHAHAHA lol![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is die lolbroek Overijssel?
Geniaal![]()
ja man, écht welquote:Op maandag 13 juni 2005 22:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik schat dat het een kloon van Gelderland is
wel eens nafedacht dat het ook nog gelijk kan worden.....quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef ThE_LiON het volgende:
Kon het niet laten om ff flink op Marokko in te zetten.
Heb Honduras zaterdag zien spelen tegen Chili en dat zijn echt een stelletje amateurs, die gaan weer dik afgeslacht worden in een volle Vijverberg met 8000 Marokkaanse supporters![]()
Oow, maar het is MLB.....doet hij dat altijd fout danquote:Op maandag 13 juni 2005 22:17 schreef Greetings het volgende:
TVP
P.S. NG: je had wel "MBL" moeten spellen in de openingspost, dan was ie goed geweest!
Nee het jeukt helemaal niet......misschien dat het komt als Wimbledon begint...maar daar zal ik wel boven staanquote:Op maandag 13 juni 2005 22:21 schreef VinnieJones het volgende:
NG begint het al een beetje te jeuken?
Je bent al weer zo'n beetje actief aan het worden hier, ik verwacht dat je binnenkort weer met een Tilt aankomt..![]()
En dan dacht ik dat ik zwaar had ingezet op marokko, maar jij steelt de show ! Hoop dat we beide winnen !quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef ThE_LiON het volgende:
Kon het niet laten om ff flink op Marokko in te zetten.
Heb Honduras zaterdag zien spelen tegen Chili en dat zijn echt een stelletje amateurs, die gaan weer dik afgeslacht worden in een volle Vijverberg met 8000 Marokkaanse supporters![]()
2005-06-13 22:00:19 N°18868294 50.00 125.00 ¤
14-06-2005 17:30:00 Egypte M20 - Argentinië M20 / 1X2 / Argentinië M20 1.25
14-06-2005 17:30:00 Marokko M20 - Honduras M20 / 1X2 / Marokko M20 1.60
14-06-2005 20:30:00 Panama M20 - Turkije M20 / 1X2 / Turkije M20 1.25
2005-06-13 22:00:19 N°18868293 250.00 400.00 ¤
14-06-2005 17:30:00 Marokko M20 - Honduras M20 / 1X2 / Marokko M20 1.60
Ja maar de laatste keer pakte het niet goed uit..quote:Op maandag 13 juni 2005 22:24 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Nee het jeukt helemaal niet......misschien dat het komt als Wimbledon begint...maar daar zal ik wel boven staan
ps Ik start nooit met een TILT Jones, daar eindig ik altijd mee![]()
Nee, ik zal je zeggen wat ik misschien ga doen. Een lay op onze Zwitserse clown van rond de 1,73 op BF. Vast wel iemand die hem op Wimbledon van de mat slaat. Dat doe ik dan idd niet voor 100 euro, maar voor minstens 500 (om te winnen) dus zo'n 365 inleg.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:29 schreef VinnieJones het volgende:
Ja maar de laatste keer pakte het niet goed uit..Dus ik verwacht wel dat je binnenkort met een grote winner ala Paok afsluit
![]()
Wie?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:43 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Nee, ik zal je zeggen wat ik misschien ga doen. Een lay op onze Zwitserse clown van rond de 1,73 op BF.
Vast wel iemand die hem op Wimbledon van de mat slaat.
Nou, dat nachtje dronken pokeren van je mogen we toch wel een TILT noemen?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:24 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Nee het jeukt helemaal niet......misschien dat het komt als Wimbledon begint...maar daar zal ik wel boven staan
ps Ik start nooit met een TILT Jones, daar eindig ik altijd mee![]()
Omdat je altijd negatief staatquote:Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef Greetings het volgende:
P.S. Ik zie nu dat ik positieve rente op m'n CC heb afgelopen maand! Ik wist niet eens dat het bestond!
O ja, die was ik ff vergeten.quote:
Daar doet Mr. Tennistipster niet aan.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:49 schreef Notoire_Gek het volgende:
Die over/under games zijn ook best grappig toch? Ik won er nog mee tijdens de RG finale herinner ik me
Het is alleen geen tennisracket.quote:
Is goed, ik zet 250 euro @ 1,25 dat hij het niet doetquote:Op maandag 13 juni 2005 23:00 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hej clown...........ik zei een week of wat terug dat Safin value is op Wimbledon. Z'n odds zijn inmiddels van 35 naar 30 gedaald ......... mensen nemen mijn tips toch wel serieus, zie je dat
Marat is een held, ik zet 20 euro @3,0 dat hij de empire een keer voor z'n kanus slaat
Die ben je kwijt.......hij is goed gestoord hoor die Rus, vergis je nietquote:Op maandag 13 juni 2005 23:02 schreef Damzzz het volgende:
Is goed, ik zet 250 euro @ 1,25 dat hij het niet doet
Whehe ik wil wel aantal rackets over 10,5 inzettenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:05 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Die ben je kwijt.......hij is goed gestoord hoor die Rus, vergis je niet![]()
Wel jammer dat mijn mooie provincie als zondebok moet spelenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:05 schreef Greetings het volgende:
Haha, NG: je had Overijssel al om 19:35 geregistreerd. Je hebt deze misdaad in koelen bloede dus zorgvuldig beraamd![]()
En opleiding: MLBO![]()
![]()
Federer @ 2.7 dat ie met zo'n racket Wimbledon ook nog wel wint:quote:
2,50 maar?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:14 schreef Damzzz het volgende:
Ik denk dat ie nog meer squashrackets nodig heeftdie dingen breken volgens mij een stuk sneller
1x stuiteren en het is raak. Oja, 10 euro @ 2,50 Michael Jackson = NOT Guilty
lol
In de tijd dat deel 115 van 290 naar 300 posts ging, heb ik wat voorbereidingen getroffen en daarna toegeslagenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:05 schreef Greetings het volgende:
Haha, NG: je had Overijssel al om 19:35 geregistreerd. Je hebt deze misdaad in koelen bloede dus zorgvuldig beraamd![]()
En opleiding: MLBO![]()
![]()
Safin has yet to reach a grasscourt final in his nine years on tour, and said his knee is still ailing from the French Open.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:00 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hej clown...........ik zei een week of wat terug dat Safin value is op Wimbledon. Z'n odds zijn inmiddels van 35 naar 30 gedaald ......... mensen nemen mijn tips toch wel serieus, zie je dat
Marat is een held, ik zet 20 euro @3,0 dat hij de empire een keer voor z'n kanus slaat
Ja, dat was voor hij gisteren in Halle de finale speelde.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:36 schreef Calella het volgende:
[..]
Safin has yet to reach a grasscourt final in his nine years on tour, and said his knee is still ailing from the French Open.
Nu kan ie weer 9 jaar wachten.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:38 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Ja, dat was voor hij gisteren in Halle de finale speelde..
Ik zie net dat ie sinds Augustus 2004 geen partij meer gewonnen heeft.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:52 schreef Notoire_Gek het volgende:
Die Alexander Popp is zo'n lang service kanon, die wat jaartjes terug erg ver kwam op Wimbledon (kwartfinale meen ik)
Vorig jaar ook nog bij de beste 16 zie ik net
2000 en 2003 kwartfinale idd
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:52 schreef Notoire_Gek het volgende:
Die Alexander Popp is zo'n lang service kanon, die wat jaartjes terug erg ver kwam op Wimbledon (kwartfinale meen ik)
Vorig jaar ook nog bij de beste 16 zie ik net
2000 en 2003 kwartfinale idd
Je krijg ook maar @1.40 zonder handicap.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:44 schreef VinnieJones het volgende:
whaha Calella ik doe mee..
Maar die odds zijn wel extreem laag zeg.. Normaal hoor je boven de 2.00 te krijgen voor een hdcp..
Iemand plempt nu net 4000 euro op Boston -1,5 op Betfair. Dat was jij toch niet hé?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:02 schreef VinnieJones het volgende:
High stake on Boston -1.5 ---->TILT![]()
Medium play on STL
18-20 % komt dat wel eens voor.. Helaas heb ik er dan bijna altijd geld op zittenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:00 schreef Calella het volgende:
[..]
Je krijg ook maar @1.40 zonder handicap.![]()
Dat is dan toch wel vaag, wordt er zo vaak met maar 1 punt verschil gewonnen door de favoriet.
Dat zal je altijd zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:04 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
18-20 % komt dat wel eens voor.. Helaas heb ik er dan bijna altijd geld op zitten![]()
whaha nee zoveel geld heb ik niet eens..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:04 schreef Calella het volgende:
[..]
Iemand plempt nu net 4000 euro op Boston -1,5 op Betfair. Dat was jij toch niet hé?![]()
Ik zit al maanden op 40% korting en heb dus 3%quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:10 schreef Calella het volgende:
Doordat ik poker speel bij Betfair krijg ik daar gigantisch veel Betfair-points mee, omdat ik gruwelijk veel rake betaal.![]()
Krijg nu 20% korting.
Dus ik betaal geen 5% commissie maar 4%.![]()
En op de Baseball Handicap market geen 3% maar 2.4%.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:24 schreef VinnieJones het volgende:
5-0 Boston die is binnen.. Nu hopen dat 'ie ook over gaat![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:59 schreef VinnieJones het volgende:
wordt nog spannend ja![]()
Kom op Ortiz , do your thing!!
Alle honken bezet![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:00 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
RAMIREZ HOMERS.. THE KING IS BACK![]()
10-2![]()
O yeah.quote:
Beide goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:35 schreef VinnieJones het volgende:
Baltimore -1.5 heb ik nog nodig(samen met boston over)
En Anaheim moet nog beginnen..
Ja, het is echt gewoon een markt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:17 schreef Helly het volgende:
Ik heb em maar @110, had inderdaad ook wat hoger kunnen proberen, maargoed ik begin dat Betfair nu wel steeds beter door te krijgen.
M. Philippoussis @160quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:25 schreef Helly het volgende:
Ik heb ook nog even zitten kijken of er andere spelers zijn waar op dezelfde manier value te halen is, want er staan vooral bij de vrouwen wel meer bekende namen op @100 of meer. Maar ik heb er niet echt verstand van wat ze op gras kunnen, wat denk jij?
zelfde verhaal als johansson inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:36 schreef Calella het volgende:
[..]
M. Philippoussis @160
G. Rusedski @360
Hebben allebei nog steeds een dodelijke service. Ik denk niet dat ze Wimbledon kunnen winnen maar een derde ronde moet kunnen en dan layen.![]()
Bij de vrouwen heb ik nog niet gekeken.![]()
Ik zal eens ff kijken.![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:39 schreef Iceman_J het volgende:
[..]
zelfde verhaal als johansson inderdaad![]()
Calella, weet jij misschien wanneer de loting van wimbledon bedenk is? Want dat is wel van belang bij deze pics. Als johansson nou bijvoorbeeld al in de eerste rond op federer stuit ofzo (om maar wat te noemen...)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:10 schreef Calella het volgende:
Bij de vrouwen zie ik eigenlijk alleen value in Ivanovic @70.![]()
Voor de rest niet echt. [afbeelding]
Dat lijkt me zeer sterk aangezien ze beide geplaatst zullen zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:27 schreef Iceman_J het volgende:
Als johansson nou bijvoorbeeld al in de eerste rond op federer stuit ofzo (om maar wat te noemen...)
Hoe weet je dat T. Johansson geplaatst is?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer sterk aangezien ze beide geplaatst zullen zijn.
Gezien zijn positie op de ATP Rankingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:48 schreef Iceman_J het volgende:
[..]
Hoe weet je dat T. Johansson geplaatst is?
Yup, zag het ook... je hebt gelijkquote:
doen ze bij Wimbledon niet aanquote:
Dat weet ik maar wat je zegt is Johansson ook een bekwaam grasspelertje dus vandaar dat ik bijna zeker weet dat hij geplaatst zal zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
doen ze bij Wimbledon niet aanEen goede grasspeler net buiten de plaatsing krijgt vaak alsnog een plaatsing, en het kan bijv net zo zijn dat Nadal als vijfde geplaatst wordt ofzo, maar aangezien de Johansson een goede grasspeler is zal hij wel geplaatst worden
haha, toch grappig dat sommige mensen het verschil niet zien tussen een échte vraag en een cinische vraag én nog een keer grappig willen zijn....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:26 schreef Greetings het volgende:
Hey Gelderland, heb jij nog leuke MLB tips voor me?
Ik snap hem niet.... Je hebt dus en over en under gewed??? wat heeft dat precies voor zin???quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:02 schreef Greetings het volgende:
110 euro winst als Egypte-Argentinie Over 2,5 goals wordt, en 97 euro winst als het Under wordt
Surewinsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:07 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.... Je hebt dus en over en under gewed??? wat heeft dat precies voor zin???
Ik denk dat hij dat systeem niet zo goed snaptquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:09 schreef Greetings het volgende:
[..]
Surewins
Wat het ook wordt, ik heb altijd winst.
ach ja ik blijf wel bij het simpelequote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat systeem niet zo goed snapt![]()
Hij verliest de eerste set in een tie-break na een break achterstand goed te hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:41 schreef Gelderland het volgende:
btw. om mijn mega combo te doen slagen moet alleen nog LJUBICIC Ivan (CRO) winnen t2night
Post je bets eens..........ik ben wel benieuwd of het surewins waren of gewoon full risk live bettingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:02 schreef Greetings het volgende:
110 euro winst als Egypte-Argentinie Over 2,5 goals wordt, en 97 euro winst als het Under wordt
ja zag het....erg jammer..maargoed...was een funcombo van 1 euro waar ik er 12 kon winnen ofsow...maar was wel grappig omdat het stuk of 10 wedstrijdenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij verliest de eerste set in een tie-break na een break achterstand goed te hebben gemaakt.
Ik kan geen screens hier op FOK plaatsen, ik heb je gemailedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:44 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Post je bets eens..........ik ben wel benieuwd of het surewins waren of gewoon full risk live betting
100 euro winst op surewin is namelijk zo'n beetje maximaal omdat er bijna altijd een maximum aan de bet zit van een paar duizend euro. Dan moet je dus een surewin van 5% hebben gehad.........lijkt me extreem hoog............maar het kan misschien welBen benieuwd
NG
P.s. Ik zie value![]()
Maar ik ben ook wel geinteresseerd hoe je het gedaan hebt. Heb je vantevoren under gebackt bijvoorbeeld? En toen het lang 1-0 bleef kunnen layen tegen een hogere quote?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:56 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik kan geen screens hier op FOK plaatsen, ik heb je gemailed![]()
P.S. Het is niet de bedoeling dat je die screens hier gaat posten.
Goed gedaan Greetings ...je zit er bovenopquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:56 schreef Greetings het volgende:
Ik kan geen screens hier op FOK plaatsen, ik heb je gemailed![]()
P.S. Het is niet de bedoeling dat je die screens hier gaat posten.
Spuit 11quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
WTF hoor ik nou op het journaal...........Robin Asperge in de nor
Lublicquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:53 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja zag het....erg jammer..maargoed...was een funcombo van 1 euro waar ik er 12 kon winnen ofsow...maar was wel grappig omdat het stuk of 10 wedstrijden
maar reken er nu maar op dat die Lublic ofsow gaat verliezen....
ach joh...heb gewoon wat lage quotes gepakt (10) en in een combo gestopt...(sommige kende ik wél)....heb er ook maar 1 euro op ingezet...dus het is geen ramp als hij verliest (neemt niet weg dat het jammer zou zijn)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lublicwint de tweede set en staat 2-1 voor in de derde. Heeft het erg moeilijk met Hanescu.
PS: Waarom gok je op gasten die je niet eens kent
inderdaad....is nu een Ti-break...zal hij wel netzoals net wéér verliezenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ljubicic gaat door het oog van de naald..5-4 en een break achter en dan weer terugbreken.
Ik hoop btw ook dat 'ie wint, heb 'm in een klein combo'tje.
Ze missen 6 basisspelers.quote:
maximum 12 wedstrijden per comboquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:15 schreef Gelderland het volgende:
haha, mijn combo. Jammer dat die partij van Ancic geannuleerd was, want die had hij ook makkelijk gewonnen (was de laagste quote namelijk, en die gast is veel beter dan zijn tegenstander)
Hier mijn funcombo:
http://img208.echo.cx/img208/2899/naamloos15gu.jpg
Volgende keer ga ik voor 15 wedstrijden in 1 combo![]()
(ownee ik deed geen combo's meer
)
En Chili won met 7-0 van Honduras, kun je nagaan wat Spanje-Honduras gaat worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:09 schreef Damzzz het volgende:
Chili krijgt trouwens hard aan de reet7-0 nu
het stond slechts 1-0 toen een Chileen in de 44e minuut rood kreegquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:17 schreef Helly het volgende:
[..]
En Chili won met 7-0 van Honduras, kun je nagaan wat Spanje-Honduras gaat worden.![]()
Je bedoelt Marokko? Daar stond idd vrij veel op, terwijl dat honduras echt retetriest is. Spanje-Honduras 14-0 @ 1.50 denk ik straksquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:18 schreef Lijntje. het volgende:
Jeujj.... mijn sure-combo was sure genoeg...!! Mexico, Argentinië en Turkije laten winnen...!!![]()
Het is niet zo lastig......je wedt voor of tegen een uitslag/speler/ploegquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:07 schreef Damzzz het volgende:
Staat er ergens op internet een guide over backen & layen? Want ik snap er nog de ballen vanPrima dagje gehad trouwens met Argentinie&Marokko. Hierbij nog bedankt aan de tipper van gisteren! HULDE!
Ah maar wat als niemand die lay van jou koopt ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Het is niet zo lastig......je wed voor of tegen een uitslag/speler/ploeg
Backen is gewoon spelen zoals bij elke bookie, inzetten op een odd
Layen is juist tegen die uitslag spelen ( je biedt het dus aan voor die odd)
Elkaars tegengestelde dus.
vb Federer to win Wimbledon
Back @ 1,72 ........ inzet 100 euro .....mogelijke winst = inzet x odd......... 72 euro
Lay @1,72 ...........inzet 100 euro ........mogelijke winst = inzet / (odd-1) ......... 138 euro (anderen kunnen dus voor 138 euro die bet van je kopen @1,72.hiervoor had jij 100 pleuro nodig om die 138 aan te bieden)
Gewoon oplichterij, net als alle andere vormen van wedden![]()
NG
ps Ik zie Value
Ik zal eens ff kijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:27 schreef Iceman_J het volgende:
[..]
Calella, weet jij misschien wanneer de loting van wimbledon bedenk is? Want dat is wel van belang bij deze pics. Als johansson nou bijvoorbeeld al in de eerste rond op federer stuit ofzo (om maar wat te noemen...)
Als je backt en layt @1.72 speel je quitte hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
vb Federer to win Wimbledon
Back @ 1,72 ........ inzet 100 euro .....mogelijke winst = inzet x odd......... 72 euro
Lay @1,72 ...........inzet 100 euro ........mogelijke winst = inzet / (odd-1) ......... 138 euro (anderen kunnen dus voor 138 euro die bet van je kopen @1,72.hiervoor had jij 100 pleuro nodig om die 138 aan te bieden)
Dan is de lay "gematched" .....dat is de bedoeling ook als je gaat layen lijkt mijquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:23 schreef Damzzz het volgende:
Ah maar wat als niemand die lay van jou koopt ?
Het is een voorbeeld clownquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:30 schreef Calella het volgende:
Als je backt en layt @1.72 speel je quitte hoor.![]()
6-1 6-3 en 7-6 6-1quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:48 schreef Calella het volgende:
Bet 20
5 units op een Dutch Double @1.85
Michaella Krajicek to bt. Ludmila Cervanova @1.44
Sjeng Schalken to beat Bjorn Phau @1.29
De odds geven wel weer hoe favoriet ze zijn in 's-Hertogenbosch.![]()
Hij moet ff inkomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:35 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hey tennis clown......die Lullovic heeft het maar net kunnen winnen vandaag. Ik dacht dat dat zo'n value player voor Wimbledon was![]()
I know.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:33 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld clown
Er zijn trouwens genoeg schijthuizen die dat doen met live betting
quote:
Hey...............kan ik tijdens Wimbledon misschien met je "meeliften"?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:49 schreef Calella het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Bedankt.![]()
Het was het allemaal waard.
Weet niet of je al geantwoord had, maarre...Welke bookies gebruik jij voor tennistipstersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:40 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
Bedankt voor de tip voor bet 19 overigens MBL clown.![]()
PB is beter dan Unibet weet ik nog van Roland G.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:52 schreef Kapmes het volgende:
Weet niet of je al geantwoord had, maarre...Welke bookies gebruik jij voor tennistipstersZijn bf en unibet samen goed genoeg, of moet je in principe meer hebben
Ik had al geantwoord.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:52 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Weet niet of je al geantwoord had, maarre...Welke bookies gebruik jij voor tennistipstersZijn bf en unibet samen goed genoeg, of moet je in principe meer hebben
Het zijn dus niet echt mijn bets aangezien ze allemaal van www.tennistipsters.com en daar moet je 30 euro per maand voor betalen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hey...............kan ik tijdens Wimbledon misschien met je "meeliften"?![]()
MWUHAHAAquote:
En goede beslissingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:15 schreef VinnieJones het volgende:
Hopelijk gaan ze het goed doen met Wimbledon..Ik ben van plan om me dr in te schrijven.![]()
Hij post ze minimaal 3 uur vantevoren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
He Calella....................komen die tips wel een dag op voorhand zodat je 's avonds van te voren kunt plaatsen?.................want overdag heb ik geen tijd
En komen er niet te veel tips..................kun je "gewoon" alles wat ze tippen inzetten zodat je exact met hun yield meegaat........of word je overspoeld met tips
NG
Nice.....en het aantal units geeft hij ook aan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:20 schreef Calella het volgende:
Hij post ze minimaal 3 uur vantevoren.
Maar dat kan dus ook om 12.00 uur 's middags voor een wedstrijd om 15.00 uur.![]()
Ik heb zelf een UMTS-telefoontje met Betfair erop, dus ik ben altijd online.![]()
En je krijgt 20-25 bets per maand, dus je kan ze makkelijk allemaal volgen.
Jep.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:22 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Nice.....en het aantal units geeft hij ook aan?\
....ik kan dus 1 op 1 met die gosert gaan lopen?![]()
Donderdag.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:27 schreef Iceman_J het volgende:
[..]
Calella, weet jij misschien wanneer de loting van wimbledon bedenk is? Want dat is wel van belang bij deze pics. Als johansson nou bijvoorbeeld al in de eerste rond op federer stuit ofzo (om maar wat te noemen...)
Ik heb het gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:24 schreef Calella het volgende:
Je kan ook alle bets/resultaten van de laaste 10 amaanden nakijken in de Archive Results-sectie.
En dat voor 20 keer een SMS lezen en 20 keer een bet plaatsen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:33 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik heb het gezien..betalen kan via MonyBookers
....and they prefer quality instead quantity
Moet alleen nog even bedenken wat de waarde van 1 unit gaat worden. Ik denk een 20 E..... ze spelen wel zo'n 100 units per maand (20 x 5 gemiddeld) ......dus dat wordt dan (100 x 20) x 20% value minus contributie is toch nog 365 euro winst
![]()
Dan is het wel relaxed dat je maar één bookie nodig hebt hiervoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Calella het volgende:
[..]
Ik had al geantwoord.![]()
Maar ik gebruik inderdaad alleen Betfair.
Alleen 1 keer per maand wed hij ook op een games-handicap.
Dus Safin +4 games tegen bijvoorbeeld Federer.
Maar die hebben ze bij Betfair niet.
Maar die bets zijn dus heel zeldzaam.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:42 schreef PyTh het volgende:
Vind je niet dat je jezelf keer op keer belachelijk maakt?
Die moet 1 maand blijven staan.quote:
Soms.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:20 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hahahah Jones.......bedankt voor de herinnering
.......ik blijf toch maar bij m'n stop beslissing. Contributie betalen voor tennis tips is eigenlijk te gek....... .dat laat ik aan de tennis clown over
ps. Je weet net zo goed als ik dat ik telkens dik winst heb gemaakt met m'n tilts.....als ik het zo terug lees, is stoppen inderdaad de enige juiste beslissing
..............hadden ze me bijna te pakken, die tennistipsters![]()
NG
Hey clown, de odds bij BF zijn lager dan de bookies die zij kiezen + dat de commisie op BF nog eens 5% is...........dan schiet er verdomd weinig overquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:30 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hey clown, de odds bij BF zijn lager dan de bookies die zij kiezen
Over het algemeen krijg ik een odd die precies gelijk is aan die hij geeft.quote:+ dat de commisie op BF nog eens 5% is...........dan schiet er verdomd weinig over.
quote:Jones heeft gelijk............ik kan beter bij m'n besluit blijven......en doe dat ook![]()
Het wordt weer eens bedtijd![]()
![]()
![]()
Ok, ik zal er eens een nachtje over slapen. Dat verhaal van "het is eigenlijk een aandeel wat je koopt" klonk wel aardig.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:34 schreef Calella het volgende:
Over het algemeen krijg ik een odd die precies gelijk is aan die hij geeft.
Soms iets beter.
Soms iets slechter.
Zo zie ik het wel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:36 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ok, ik zal er eens een nachtje over slapen. Dat verhaal van "het is eigenlijk een aandeel wat je koopt" klonk wel aardig.![]()
NG
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:39 schreef Iceman_J het volgende:
Zijn dr nog meer mensen die hebben ingezet op de MLB van vannacht?
Heb je nog meer van die "aandelen" ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:40 schreef Calella het volgende:
Zo zie ik het wel.
Het is gewoon een belegging.
Veel beter dan een paar aandeelen Heineken kopen.![]()
Inderdaad. Correctie.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:41 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die "aandelen" ?....je moet altijd spreiden he
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:36 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ok, ik zal er eens een nachtje over slapen. Dat verhaal van "het is eigenlijk een aandeel wat je koopt" klonk wel aardig.![]()
NG
quote:
beide 3-0 voorquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:02 schreef VinnieJones het volgende:
Medium High stake on Boston -1.5 en STL -1.5
Every fireman standing on top of the ladder with a baby in his hands started out at the bottomquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:03 schreef Greetings het volgende:
Pas maar op voor overgewicht in dit topic, met al die fuittella spelers hier
www.mlbtipsters.com is nog vrij.quote:Op woensdag 15 juni 2005 03:06 schreef VinnieJones het volgende:
ik ga slapen, ik ga er van uit dat ze(boston en stl) in de laatste 2 inningen het niet gaan verkloten voor mij..
Heb ze beide apart high..
En ook samen in een combo![]()
![]()
geweldig!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:15 schreef VinnieJones het volgende:
JUST FOR THE RECORD
--------------------------------------------------------------------------------
ATTENTIE ATTENTIE
IK STOP DEFINITIEF.........HET GELUK IS GEKEERD VREES IS (50 MIS OP VOLENDAM, 160 MIS OP BASEBALL EN 112 ALL IN OP ZWARTE SJAAK OM M'N BOOKIE SALDO TE VERDUBBELEN OF VERLIEZEN .......WINST WAS PUUR GELUK DE AFGELOPEN TIJD........EN DOORGAAN ZOU DODELIJK ZIJN....DE BOOKIE MARGE ZAL ME DAN KILLEN
DE FACTOR VERSLAVING WERD TROUWENS OOK WEER TE GROOT........... ALS IK NOG DOORGA VOORSPEL IK VOOR MEZELF WEINIG GOEDS.
WEDDEN / GOKKEN WAS EVEN HEEL ERG LEUK, MAAR OPTIJD STOPPEN IS BELANGRIJK...EIGENLIJK BEN IK AL TE LANG DOORGEGAAN EN HEB TE VEEL OMZET GEDRAAID VERLIES GELEDEN.
DIT WAS TEVENS MIJN LAATSTE POST.......WANT HIER POSTEN EN STOPPEN GAAT NIET SAMEN HEB IK GEMERKT IN HET VERLEDEN
GOOD LUCK...........YOU CLOWNS
NG
![]()
En als je slim bent blijf je gewoon lekker weg uit dit topic want voor je het weet ben je weer bezig want je hebt jezelf niet echt in de hand zo blijkt iedere keer maar weerquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
Nachtje over geslapen..........en bij m'n besluit van 1 week geleden is uiteraard het beste.
DE STOP BLIJFT DEFINITIEF
En als Maxima nu weer zwanger wordt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
Nachtje over geslapen..........en bij m'n besluit van 1 week geleden is uiteraard het beste.
DE STOP BLIJFT DEFINITIEF
Die laatste bet is redelijk risky.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:29 schreef Jopiler het volgende:
Hopla:
2005-06-15 14:28:00 N°18917090 3.00 35.18 ¤
15-06-2005 17:30:00 Zaglebie Lubin - Wisla Krakow / 1X2 / Wisla Krakow 1.78
15-06-2005 14:40:00 Shaughnessy M. - Groenefeld A.L. / Match 1-2 / SHAUGHNESSY Meghann (USA) 1.55
15-06-2005 15:00:00 Robredo T. - Burgsmuller L. / Match 1-2 / BURGSMULLER Lars (GER) 4.25
2005-06-15 14:19:12 N°18916746 10.00 33.44 ¤
15-06-2005 17:30:00 Japan M20 - Benin M20 / 1X2 / Japan M20 2.20
15-06-2005 17:30:00 Zwitserland M20 - Brazilië M20 / 1X2 / Brazilië M20 1.52
!eensquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die laatste bet is redelijk risky.
Zwitserland is zeer onderschat en Brazilie redelijk overschat na wat ik van ze gezien heb tegen Nigeria.
Whahaha, grapjassen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:08 schreef TonyMontana1984 het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=541224&c=41
Gheghe idioten!
haha schitterend, kdurfde m niet te nemen, die tegenstander van m was vorige week ook al goed in hallequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vuil Zweeds Hoerenjong Van Een Soderling
Staat ie 5-3 voor in de derde set, choked ie em weg en verliest ie met 7-6
dank jequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:27 schreef Sheva het volgende:
[..]
haha schitterend, kdurfde m niet te nemen, die tegenstander van m was vorige week ook al goed in halle
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:48 schreef kikoooooo het volgende:
ben ik achterlijk als ik vraag wat benin in godsnaam voor land is? ik heb echt nog nooit van die naam gehoord!
Dat zal je inderdaad niet snel doen, tenzij de odd beter is om te layen. Met zaken als under / over bij voetbal enzo, of iig waar er maar 2 keuzes mogelijk zijn zal je bij een normale markt gewoon degene backen waarvan jij denkt dat die wintquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:33 schreef Gremen het volgende:
Vraagje (snap nog steeds weinig van backen en layen)...
Je hebt een tennis wedstrijd, persoon A tegen persoon B
Waarom zou je dan bv persoon A layen (Je denkt dus dat A dan NIET wint, toch???)
Als je ook gewoon persoon B kan backen.
Bij tennis is de favoriet layen bijna altijd voordeliger dan de underdog backen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:51 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Dat zal je inderdaad niet snel doen, tenzij de odd beter is om te layen. Met zaken als under / over bij voetbal enzo, of iig waar er maar 2 keuzes mogelijk zijn zal je bij een normale markt gewoon degene backen waarvan jij denkt dat die wint
Bij voetbal is het een ander verhaal, daar heb je bijvoorbeeld 3 opties. Als je Ac Milan layt zeg je dat ze niet winnen. (eigenlijk hetzelfde als een back op de draw en de andere ploeg)
Dan moet de markt wel erg efficient zijn neem ik aan, odds van backen en layen moeten dan bij de favoriet erg dicht bij elkaar liggen en die van de underdog niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:52 schreef Greetings het volgende:
[..]
Bij tennis is de favoriet layen bijna altijd voordeliger dan de underdog backen.
Nee hoor. Die hoeft niet zozeer efficient (=liquide) te zijn. Als de markt niet liquide is, dan zullen de back odds ook veel lager zijn dan normaal zou zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:58 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Dan moet de markt wel erg efficient zijn neem ik aan, odds van backen en layen moeten dan bij de favoriet erg dicht bij elkaar liggen en die van de underdog niet.
Maar goed, ik wed dan ook niet zo vaak op tennis. Voor Gremen is het dan belangrijk dat hij goed kijkt waar hij de beste odds kan krijgen
Er was gisteren anderhalf mille offer op 1,95 voor NL -1.25. Vond dat op zich een erg mooie quote, maar had geen referentiemateriaal. Inmiddels staat ie alweer op 1,76 bij Betfair helaas. Min anderhalf is 2,06 back, kan je misschien nog 2,20 van maken oid. Wel aardig. Ook tiltbaar. Eerst pokeren.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nog mensen die tilten op NL tegen Australie?
-1,25 is de helft van je inzet terug als Nederland met 1 doelpunt verschil wint.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:40 schreef VincentAdam het volgende:
wat is het verschil tussen een min 1.25 back en een min 1.5? is toch allebei minimaal 2 doelpunten verschil winnen?
Jonesquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:57 schreef VinnieJones het volgende:
GF Aarhus - Brondby
Over 2.5 1.45
Hammarby IF - Örgryte IS
Over 2.5 1.85
70 @ 2.68
Ik heb ff snel deze maar gespeeld , net enkele seconden voor tijd![]()
Heb je de wedstrijd ook gevolgd op tv?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:29 schreef Greetings het volgende:
2-1 Argentinie
Je wil stabiliteit in je leven en een huis............. I bet ya...........zet je volledige vermogen op Nederland U 20.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:28 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Jones..........voor 2 keer een 50% kans-bet in een combo moet je gewoon @4,00 krijgen.......hier laat je je naaien met @2,68
Anyway.........het is maar een tip
Het is nog bezig, ja, op ARD.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd ook gevolgd op tv?
yep your right..Nog geen goals gescoord ook..quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:28 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Jones..........voor 2 keer een 50% kans-bet in een combo moet je gewoon @4,00 krijgen.......hier laat je je naaien met @2,68
Anyway.........het is maar een tip
Lachwekkendquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat vond je van die eerste pingel van Tunesie![]()
was die 2e maar ook lachwekkend.. had op 3-0 gespeeldquote:
Zet dan ook niet in op teams of spelers die je niet kentquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:36 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
yep your right..Nog geen goals gescoord ook..
Scandinavische voetbal sucks..![]()
ach ja als jong Italie wint heb ik 90 euri terug![]()
Maar ik ken Hammarby en Bronby wel..quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zet dan ook niet in op teams of spelers die je niet kent![]()
Elmander speelt bij Brondby!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:43 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Maar ik ken Hammarby en Bronby wel..
Bij Hammarby heb je Kennedy Bakircioglu en Elmander spelen..Bij Malmo heb je Kahlenbert\g en nygaard![]()
Nee clown, hij staat inmiddels op 170...en voor 180 wordt ie ook nog wel gematchedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:05 schreef Calella het volgende:
Mijn bet op Ljubicic is vandaag gematcht @160![]()
Ik verwacht vanaf vandaag een dalende lijn aangezien hij nu de grastoernooitjes gaat spelen, te beginnen in Nottingham.![]()
Moet er eigenlijk 20 euro op zetten.![]()
1-2, het kan nog.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef VinnieJones het volgende:
Stomme Italianen staan met 2-0 achter tegen SYRIE!!!![]()
deze dingt mee voor "uitspraak van de maand" ........samen met mijn "ik stop definitief" een goede kanshebberquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef VinnieJones het volgende:
ik maak al 3 weken lang winst elke dag
En hij haptquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
deze dingt mee voor "uitspraak van de maand" ........samen met mijn "ik stop definitief" een goede kanshebber![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |