Ok, ik ben al jaloers...quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:08 schreef lelibel het volgende:
Ja dat kan wel. Ik vind echt dat er veeeeel meer spulletjes in zitten. Ik heb het dockingstation hier op de kast staan, met blauw licht, wel fancy dingetje
.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5082quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:20 schreef Oksel het volgende:
Zijn er nou eigenlijk al fatsoenlijke RPG's voor de DS!?
Een weekje nadat ie morgen in de winkel ligt? Je kan niet van ze verwachten dat ze een game reviewen voordat ie te koop is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:38 schreef OnaNia het volgende:
Wanneer gaat Fok!Games Another Code eens reviewen?
De DS is nog altijd gewoon 150 euro. Binnenlands veranderen de prijzen niet door koerswisselingen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:36 schreef -Yuna- het volgende:
Ja daar zit ik ook op te wachten :-) Morgen komt ie uitIk heb alleen nog steeds geen DS aangezien die opeens duurder is geworden door de koers van de euro ofzo wacht ik nog maar even. Ik zoek al wel een roze stylus (die bij dat kirby spel zat)
Soms krijgen ze toch wel eens eerder reviewcode, voor de officiële release?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:12 schreef Thomper het volgende:
[..]
Een weekje nadat ie morgen in de winkel ligt? Je kan niet van ze verwachten dat ze een game reviewen voordat ie te koop is.
DS'en in het zwembad lijkt me anders geen slecht ideequote:Op donderdag 23 juni 2005 15:54 schreef Zartos het volgende:
Ja, ik wil inderdaad ook een gouden PSP. Dus ik wacht tot die uitkomt in Honolulu, want daar kan ik hem voor 50 eurocent minder krijgen vanwege de gunstige koers van de Honoluluaanse Kroon. Duurt waarschijnlijk nog wel een paar jaar, maar om mezelf lekker te maken ga ik eerst een zilver toetsenbordje zoeken op eBay. Dan heb ik dat alvast.
![]()
Sorry, de warmte slaat toe, ik ga raaskallen...
Ja! In je bontkraagjas!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef Lexie het volgende:
[..]
DS'en in het zwembad lijkt me anders geen slecht idee.
Nee.quote:
Misschien ligt die fout ook deels bij de winkeliers. Daar al eens over nagedacht?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:12 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het maar een slechte gewoonte van nintendo om alle spellen 45 euro te makenOok AC behoord tot deze catogorie
![]()
Maar het zijn altijd de first party spellen van NIntendo die 44.99 kostenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het ligt ook aan de winkeliersIk heb Nintendo er ooit eens over gemaild en die zeiden dat de 30 tot 40 euro die gepland waren puur adviesprijzen waren en dat de winkels de prijzen uiteindelijk zelf bepalen.
Mail staat in één van de DS topic, zo rond eind maart denk ik
En die prijs is door de winkelier bepaaldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
Maar het zijn altijd de first party spellen van NIntendo die 44.99 kosten![]()
Behalve Polarium.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
bijna alle elektronica is hier 1,5 keer zo duur. Ik ben ook een beetje aan het zoeken naar een headset en de headsets die hier 50 euro zijn, zijn daar gewoon 25 dollarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:31 schreef OnaNia het volgende:
Ja best wel schandalig dat DS spellen hier 1,5 keer zo duur zijn als in Amerika.
Duh, dat zijn ook bijna altijd de topspellen, en daar kunnen winkeliers dus ook een topprijs voor betalen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
die is ook 39,99 bij de FRSquote:
Oh dat wist ik niet, afzetters van de FRS. In andere winkels zag ik hem wel voor 29,99.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:30 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
die is ook 39,99 bij de FRS
en in belgie is hij bij de FRS gewoon 29,99
slaat ook weer op niks eigenlijk
Yep. Het is een leuke game, alleen soms zitten er echt debiele dingen in die niks met skill te maken hebben maar totdat mario kart uitkomt zal je zeker wel lol hebben met deze game.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:36 schreef ShadoW17 het volgende:
heeft er iemand hier al NFSU2 voor de DS?
ik wil hem ook gaan kopen
Gisteren (donderdag) al. Eén dag voor de officiele release, SCOOP!!quote:
Games moet je in een gamesshop halen, niet bij de Frs, die zijn gewoon ( net als veel andere winkels ) hardstikke duur qua gamesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:30 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
die is ook 39,99 bij de FRS
en in belgie is hij bij de FRS gewoon 29,99
slaat ook weer op niks eigenlijk
Bron: DS-Gamer.nlquote:Otanafami magazine heeft meer dan duizend mensen boven de 20 gevraagd wat ze nu eigenlijk allemaal van de DS en de PSP vonden. 14% had een PSP en 25% van de mensen vertelde dat ze een DS hadden. 19% had ze allebei in bezit. Ongeveer 31% zei dat ze graag een PSP wilden en maar liefst 35% liever een DS! 19% wilde ze weer allebei en 15% wilde geen van beide. Vervolgens vroeg Otanafami magazine om de games die men in bezit had en hieronder de uitslagen:
Sony's PSP:
Geen: 2%
Een: 27%
Twee: 24%
Drie: 12%
Vier: 6%
Vijf: 9%
Zes of meer: 10%
Nintendo's DS:
Niemand: 2%
Een: 16%
Twee: 20%
Drie: 19%
Vier: 12%
Vijf: 8%
Zes of meer: 23%
Natuurlijk zijn er ook nog exacte aantallen van de verkochte games:
Sony PSP:
Hot Shots Golf Open Tee: 350,000 exemplaren
Ridge Racers: 260,000 exemplaren
Dynasty Warriors: 260,000 exemplaren
Tales of Eternia: 170,000 exemplaren
Metal Gear Acid: 110,000 exemplaren
Nintendo DS:
WarioWare Touched! : 740,000 exemplaren
Super Mario 64 DS: 710,000 exemplaren
Nintendogs: 400,000 exemplaren
Pokémon Dash: 320,000 exemplaren
Kirby Canvas Curse: 190,000 exemplaren
quote:10 Presentation
The game presents its self extraordinarily well with a whole lot of flash and flair, tons of unlockables, statistics tracking, and huge focus on both single and multiplayer.
8.5 Graphics
Simple but effective imagery, and the art designers poured a lot of style in the creation of the different worlds, tiles, and aliens.
9.0 Sound
The game's energetic pacing is emphasized by a huge assortment of high quality music and sounds that become even more abundant as you play more of the game.
9.0 Gameplay
It's a excellent playing puzzle game that doesn't feel in any way like a clone of something else. Don't exploit the game's "scribble" technique and you'll love it.
10 Lasting Appeal
Tons of gameplay modes and unlockables keep the single player going for quite some time, and the multiplayer focus adds that much more. The game's got legs.
9.0 OVERALL
(out of 10 / not an average)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |