een beetje onzinnige vergelijking maar goedquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
Anders hecht je even veel waarde aan een cijfer en dan zelfs kuttige tienden van cijfers. Sta/stond je ook te janken in de klas als je geen 9 haalde? Een 7 is al goed, vanaf de 8 wordt een game al echt een aanrader en vanaf rond de 9 is het al haast een must-buy. En nee, die cijfers staan niet zo vast anders haal ik mezelf nogal onderuit
. Als jij het een leuke game vindt en het krijgt een goed punt (wat een 8,6 gewoon is) dan is er toch niks aan de hand? Er is trouwens ook niks aan de hand als jij een game heel goed vindt en hij krijgt een 4, als de reviewer maar goed beargumenteert waarom dat punt terecht is. Meningen kunnen nu eenmaal verschillen, daarom zijn het ook meningen en geen feiten.
quote:Accoridng to your Mario Kart DS page(http://ds.ign.com/objects/682/682877.html), it says only 4 players are support for online. Yet at Nintendo's site, in an interview with Hideki Konno, it says 8 players are supported... Just letting you know.
Nin10dude
It's eight player local wireless, but only four player over the internet. Just letting you know.
-- Craig
quote:Is Electroplankton ever going to be released in the U.S.? Cause it is nowhere to be found in the release dates section. If it is going to be released in the U.S. please at least give a guess as to when that will be cause than game looks really damn cool.
Tom
Nintendo hasn't announced a US date for Electroplankton, but the company's definitely interested in bringing it stateside, what with the game's focus during its E3 press conference, the Game Developers Conference, and the fact that it gave away one of the Electroplankton "toys" as a downloadable demo last month at E3. We'll just have to wait for an official date for the game.
-- Craig
Het duurt iets meer dan een week. (Reken op 7 werkdagen).quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:13 schreef MaHawK het volgende:
Even een vraag aan de mensen die bij dvdboxoffice hebben besteld, hoe lang duurt het voordat je je game ontvangt?
Volgens mij is het niet verzekerd, kan ook bijna niet voor die prijs. Ik denk dat als het nooit aankomt dat je dan maar een mailtje hoeft te sturen en dat ze het dan gewoon nog een keertje opsturen; dat is minder kostbaar dan ieder produkt te verzekeren. Bij Play had ik ook eens dat een spel maar niet aankwam, ze hebben toen nog een tweede opgestuurdquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:31 schreef YourMaster het volgende:
Is het dan trouwens verzekerd? Kan je het verzekeren?
Is het verzekerd als je het met de korier laat komen?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:06 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
Dit spel gaat hetzelfde effect hebben op de DS sales als Nintendogs![]()
Goeman valt me tegenquote:Chibirobo (GC, Nintendo): 8 / 9 / 10 / 8 - (35/40)
Coded Arms (PSP, Konami): 8 / 8 / 7 / 7 - (30/40)
Famicom Wars DS [Advance Wars] (NDS, Nintendo): 9 / 9 / 8 / 8 - (34/40)
Ganbare Goemon: Toukai Douchuu (NDS, Konami): 7 / 7 / 6 / 7 - (27/40)
Enjoy Golf! (PS2, Nippon Telenet): 7 / 7 / 7 / 7 - (28/40)
Onmyou Taisenki: Hasha no In (PS2, Bandai): 6 / 6 / 6 / 5 - (23/40)
Futakoi Alternative (PS2, Marvelous): 7 / 7 / 6 / 6 - (26/40)
Kouchuu Ouja: Mushi King (GBA, Sega): 8 / 8 / 8 / 8 - (32/40)
Bomberman: Panic Bomber (PSP, Hudson): 6 / 5 / 6 / 6 - (23/40)
Tom Clancy's Ghost Recon: Jungle Storm (PS2, Ubisoft): 8 / 8 / 7 / 8 - (31/40)
Het is Goemonquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Advance Wars en Goeman besproken door Famitsu:
[..]
Goeman valt me tegen
Dan zeg ik het al sinds de SNES verkeerdquote:
#$*(&@#(&@!)(!))($*^%*(#&$!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:06 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
Dit spel gaat hetzelfde effect hebben op de DS sales als Nintendogs![]()
Het hoeft niet eens een goeie game te zijn nee, alleen de box al is genoeg voor een half miljoen exemplaren in Japan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
#$*(&@#(&@!)(!))($*^%*(#&$!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KENSHIN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
De dame in me usericoon is trouwens de stem van Himura Kenshin.![]()
Echt veel anime characters. Ik had echt geen flauw idee!
DS sales +1,000,000.
quote:Hello,
Thank you for your emailing DVDBoxOffice with your product inquiry.
We will look into this for you and will email you back shortly. Thank you in advance for your patience.
oke, en hoe krijg je ze op een DS?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De genoemde demo's draaien gewoon op de DS, daar is dat WinDS niet voor nodig
De protectors die ik tot nu toe in de gewone winkels heb gezien zijn van slechte kwaliteit (die van bigben en piranha). Probeer anders je ouders te overtuigen van de noodzaak van protectors, het is het geld waardquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:34 schreef Operc het volgende:
en weet je er mss ook die je gewoon in een winkel kunt kopen? anders flippen mijn ouders...
Met een compatible wifi kaart en speciale drivers en een speciale applicatie. Meer infoquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
oke, en hoe krijg je ze op een DS?
De protector is iets kleiner dan het scherm. Met lange nagels zou je het voorzichtig eraf kunnen trekken. Of anders met een plakbandje proberen ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:39 schreef Zartos het volgende:
What to do...?
hmm..quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een compatible wifi kaart en speciale drivers en een speciale applicatie. Meer info
Hoera. Nog eventjes en danquote:Items Invoiced on Thursday, June 16 2005 Invoice #*** Invoice Details
• 1 of: Kirby: Canvas Curse
Status: Shipped
Zie ik daar een weerspiegeling van twee sappige billetjes in het onderste scherm?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIntendo DS
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Profietsgejat!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:17 schreef RaymanNL het volgende:
Hey cool, ik ben vandaag jarig, ...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:17 schreef RaymanNL het volgende:
Hey cool, ik ben vandaag jarig, ( en je moest toen ook bijk het begin instellen wanneer je jarig was) en toen deed ik de DS net aan en toenTof heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIntendo DS![]()
Nintendo DS
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Een zilveren Yoshiquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:58 schreef Zartos het volgende:
Gisteren nieuw record bij Marathon bij Yoshi...
Bij de 7000m kreeg ik opeens een zilveren Yoshi...
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft iemand cocoto racer al? is het wat, hoeveel circuits zijn er enzo?
Het is niet echt zilver, meer wit met een lichtblauwe gloed. Hij staat bekend als de White Yoshi. Hij vult je gehele eiervoorraad aan en je verliest geen eieren als je met hem schiet.quote:
Gaafquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:20 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Het is niet echt zilver, meer wit met een lichtblauwe gloed. Hij staat bekend als de White Yoshi. Hij vult je gehele eiervoorraad aan en je verliest geen eieren als je met hem schiet.
Goh, volgens mij zei ik dat hierboven ook al. Mooi met een spoilertagje er omheen en zo...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:20 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Hij vult je gehele eiervoorraad aan en je verliest geen eieren als je met hem schiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |