Nee, pas in augustusquote:Op maandag 13 juni 2005 23:25 schreef super-muffin het volgende:
Is nintendogs al uit in Amerika? Mn pa gaat volgende week namelijk naar Amerika
Maar ik heb nog geen DS, ik ben nog een beetje aan het twijfelen.
Yess, 1 screenprotector voor het bovenste en een voor het onderste schermpje.quote:krijg je er bij pda shop wel 2?
Jaaaa! Worms!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 19:39 schreef Goldboy het volgende:
Last News
Worms DS
The war-loving worms are heading to the Nintendo DS, and this time it isn't just a rumour based on the statements on the possibilities of the game.
...
Gratis?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm, krijgen we die ook gratis? Anders vind ik het echt een ripoff
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:39 schreef Pasukaru het volgende:
Eh... mensen, die Pictochat 2 is nep. Ik kan het weten, want ik heb het zelf gephotoshopped
Omdat de spellen die nog gaan komen de échte games zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:17 schreef _Flea_ het volgende:
Ik ga m'n DS denk ik verkopen. Spellen zijn te duur en ik doe er te weinig mee.
Maar probeer me eens te overtuigen waarom ik 'm moet houden.![]()
hehe die Luigi ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:34 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
30 retrotracks![]()
Als het waar is tenminste
Mooi.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:39 schreef Pasukaru het volgende:
Eh... mensen, die Pictochat 2 is nep. Ik kan het weten, want ik heb het zelf gephotoshopped
Shogun Warrior:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zijn er eigenlijk al plannen voor een RTS game op de DS?
Een red alert kloon op de DS lijkt me fantastisch, alhoewel het schermpje er misschien net een tikkeltje te klein voor is.
Mensen van E3 denk ik hebben gezegd dat het echt bagger was.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Shogun Warrior:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Is een fake photoshop gemaakt door een lief DS-Gamer forumlid.. waar haast iedere grote NL DS site intrapte..quote:Op maandag 13 juni 2005 20:54 schreef mikando18 het volgende:
Yeah, eindelijk een leuke OP![]()
Hoezee Pictochat 2
[afbeelding]
Neem aan dat deze online gaat
Heb het 'spel' nu al een weekje.. en ik 'speel' het nog regelmatig. Het is een leuk stukje speelgoed, maar de 40 euro die ik ervoor betaalde is het nou ook weer niet waard.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Electroplankton is binnenHalf uurtje gespeeld nu.
Het is echt heel apart. Er zijn verschillende plankton die allemaal iets anders doen, er staat bij elke plankton een Japanse text die ws uitlegt wat je kan doen, maar dat merk je na 10 tellen spelen zelf ook wel.
Er zijn plankton die uit zichzelf gaan spelen als je ze in werking hebt gezet, maar sommige moet je blijven aanraken/draaien. Ik vind het nu erg cool alleen weet ik niet of het met de tijd leuker of minder leuk wordt
fuck gamespot, iedereen geeft het spel een 9 of hoger, maar nee hoor gamespot moet weer lager geven. Ik neem die site niet serieus.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Kirby Canvas Curse review -- 8,6!
http://www.gamespot.com/ds/action/kirbycanvascurse/review.html
Gamespot geeft meestal wel reëele cijfers imo. Maarja, ligt ook aan de reviewer enzoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
fuck gamespot, iedereen geeft het spel een 9 of hoger, maar nee hoor gamespot moet weer lager geven. Ik neem die site niet serieus.
Zomaar met 9's strooien is ook niet tofquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
fuck gamespot, iedereen geeft het spel een 9 of hoger, maar nee hoor gamespot moet weer lager geven. Ik neem die site niet serieus.
Ik ga er ook maar eens een bestellen, kan ik in vrijheid krassen...moet nu zo voorzichtig doen. :Squote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:16 schreef Zartos het volgende:
Yess, 1 screenprotector voor het bovenste en een voor het onderste schermpje.
Wat ik van alle andere sites lees een 9 meer dan terechtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zomaar met 9's strooien is ook niet tof![]()
Nee hoor. Ik vind dat je kritisch moet zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat ik van alle andere sites lees een 9 meer dan terecht
Ben ik ook benieuwd naar. M'n bestelling is een week geleden verzonden, ik hoop het binnenkort te hebben!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:13 schreef MaHawK het volgende:
Even een vraag aan de mensen die bij dvdboxoffice hebben besteld, hoe lang duurt het voordat je je game ontvangt?
Dan heb ik me iets laten wijsmaken, helaas. Dus toch flash benodigdhedenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:49 schreef __Saviour__ het volgende:
WinDS is een zgn. homebrew applicatie, die draait niet zomaar op een normale DS. Je moet dan een flashcard hebben met een passme/wifime applicatie, of je DS moet geflashed zijn.
Naar een standaard DS kun je alleen de officiele demos versturen. Zie http://wiki.fok.nl/index.php/Wireless_Multiboot voor installatie enzo
en als je nou eens geen Windows gebruikt, kun je dan nog wel demo's er op flikkeren enzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:49 schreef __Saviour__ het volgende:
WinDS is een zgn. homebrew applicatie, die draait niet zomaar op een normale DS. Je moet dan een flashcard hebben met een passme/wifime applicatie, of je DS moet geflashed zijn.
Naar een standaard DS kun je alleen de officiele demos versturen. Zie http://wiki.fok.nl/index.php/Wireless_Multiboot voor installatie enzo
Ik ben het wel met _Flea eens, ik was laatst in een bart smit, en keek naar het aanbod, is echt om te huilen, toen keek ik naar de prijs, daar werd ik dus niet vrolijker van.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:17 schreef _Flea_ het volgende:
De genoemde demo's draaien gewoon op de DS, daar is dat WinDS niet voor nodigquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:49 schreef super-muffin het volgende:
en als je nou eens geen Windows gebruikt, kun je dan nog wel demo's er op flikkeren enzo?
Prijzen zijn idd gewoon te hoog.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:16 schreef knater het volgende:
[..]
Ik ben het wel met _Flea eens, ik was laatst in een bart smit, en keek naar het aanbod, is echt om te huilen, toen keek ik naar de prijs, daar werd ik dus niet vrolijker van.
Ja geduld hebben, komen goede spellen uit, maar te prijzig (ik meende 44.95 voor nieuwere games?) en te laat.
Niet iedereen wil / kan importeren en diegene zitten nu dus opgescheept met een prachtig apparaat, maar met overpriced games en niet eens zoveel keuze (imo)
Anders hecht je even veel waarde aan een cijfer en dan zelfs kuttige tienden van cijfersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:32 schreef Erwtensoep het volgende:
ik kijk altijd gamerankings, en daar valt gamespot altijd buiten de boot.
8,6 is natuurlijk hoog, maar het is geen 9, een 9 is bij wijze van spreke voor mij een punt hoger dan een 8,9, gewoon net geen toppper.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
Anders hecht je even veel waarde aan een cijfer en dan zelfs kuttige tienden van cijfers. Sta/stond je ook te janken in de klas als je geen 9 haalde?
Goedzo Lexie!quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
Anders hecht je even veel waarde aan een cijfer en dan zelfs kuttige tienden van cijfers. Sta/stond je ook te janken in de klas als je geen 9 haalde? Een 7 is al goed, vanaf de 8 wordt een game al echt een aanrader en vanaf rond de 9 is het al haast een must-buy. En nee, die cijfers staan niet zo vast anders haal ik mezelf nogal onderuit
. Als jij het een leuke game vindt en het krijgt een goed punt (wat een 8,6 gewoon is) dan is er toch niks aan de hand? Er is trouwens ook niks aan de hand als jij een game heel goed vindt en hij krijgt een 4, als de reviewer maar goed beargumenteert waarom dat punt terecht is. Meningen kunnen nu eenmaal verschillen, daarom zijn het ook meningen en geen feiten.
Op het moment is het zeker om te huilen, de games zijn idd duur. Maar ik heb goede hoop. Als je games goedkoper wil verkrijgen moet je importeren. Dat duurt even maar dat scheelt je wel plus dat je games eerder hebt dan dat ze hier uitkomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:17 schreef _Flea_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |