Meteen doen dus, positief voor beide landenquote:Als wij nu onze Marokkanen terugsturen stijgt het opleidingsniveau van beide landen.
Ze voelen (overgrote meerderheid) zich Marokkaan, ze vinden zich Marokkaan, en hebben door Marokkaanse wetgeving automatisch een Marokkaans paspoort, ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:21 schreef harlingen het volgende:
Dus je wilt Marokkanen terugsturen die hier geboren zijn? Zijn dat nog wel Marokkanen? of zijn dat Nederlanders?
zullen we het ze zelf eens vragen?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:21 schreef harlingen het volgende:
Dus je wilt Marokkanen terugsturen die hier geboren zijn? Zijn dat nog wel Marokkanen? of zijn dat Nederlanders?
Wil je nu discussieren hierover of niet? Onderbouw je openingspost dan eens, hier kan ik niks op zeggen...
heeft ie toch gedaan, goeie vorm van ontwikkelingshulpquote:Op maandag 13 juni 2005 19:21 schreef harlingen het volgende:
Wil je nu discussieren hierover of niet? Onderbouw je openingspost dan eens, hier kan ik niks op zeggen...
Waarom sturen we niet gewoon alle mensen met een IQ lager dan 140 naar Marokko.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:17 schreef pberends het volgende:
Uiterst goed idee van Kaalhei:
[..]
Meteen doen dus, positief voor beide landen.
Oh en de groep die zich wel heeft aangepast ''moet er maar onder lijden''?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze voelen (overgrote meerderheid) zich Marokkaan, ze vinden zich Marokkaan, en hebben door Marokkaanse wetgeving automatisch een Marokkaans paspoort, ik zie het probleem niet.
De groep die zich wel heeft aangepast hoeft niet terug, want die leveren een nuttige bijdrage aan deze maatschappij.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:55 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Oh en de groep die zich wel heeft aangepast ''moet er maar onder lijden''?
Nee, want anders stuur je ook veel autochtonen en andere allochtonen naar Marokko waardoor er daar ook grote integratieproblemen ontstaan. Dat is dus zeer negatief voor Marokko.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:54 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Waarom sturen we niet gewoon alle mensen met een IQ lager dan 140 naar Marokko.
Voor beide landen positief.![]()
1) Ze willen grotendeels niet weg.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze voelen (overgrote meerderheid) zich Marokkaan, ze vinden zich Marokkaan, en hebben door Marokkaanse wetgeving automatisch een Marokkaans paspoort, ik zie het probleem niet.
Ik denk dat Nederlandse Marokkanen meer integratieproblemen zullen ondervinden dan autochtonen en andere allochtonen. Ze zullen niet het respijt krijgen die de anderen (de toeristen) wel krijgen.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, want anders stuur je ook veel autochtonen en andere allochtonen naar Marokko waardoor er daar ook grote integratieproblemen ontstaan. Dat is dus zeer negatief voor Marokko.
Wie bepaald de criteria? Hoe lang wil je deze regeling in stand houden (1e, 2e, 3e generatie)? Besef je dat de maatregelen van het buitenland tegen Nederland groter zullen zijn dan de boycot van Zuid-Afrika tijdens de apartheidperiode als we Nederlanders van Marokkaanse afkomst het land uitgooien wanneer men niet aan onze criteria voldoen ongeacht of men hier geboren is of niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef pberends het volgende:
[..]
De groep die zich wel heeft aangepast hoeft niet terug, want die leveren een nuttige bijdrage aan deze maatschappij.
en die groep is niet zo groot denk ik..quote:Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef pberends het volgende:
[..]
De groep die zich wel heeft aangepast hoeft niet terug, want die leveren een nuttige bijdrage aan deze maatschappij.
Daar moet je een universitaire graad voor hebben en het geluk hebben dat je een bekende van de toileteigenaar bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:19 schreef lionsguy18 het volgende:
In Marokko zijn heel veel vuile toiletten dus daar is nog veel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |