Logistiek kan, met verschillende achtergronden, ook woquote:Op maandag 13 juni 2005 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
kwoot: Wat de neuk zit er in Venlo dan?!
Fonteys. Transport en Logistiek Management.
kwoot: jong, als in 17? En nu geen zin/ tijd/... meer om het alsnog op te pakken?
Nu geen vertrouwen meer in scholenIk prefereer autodidactie.
Viel spassquote:Op maandag 13 juni 2005 16:27 schreef Xtreem het volgende:
Heeren,
Ik gaat u verlaten.
Morgen in de loop van de middag ben ik waarschijnlijk weer even aanwezig....
100% mee eensquote:
for the sake of it:quote:Op maandag 13 juni 2005 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:vieze kuttrekker
Zo hebben we dat ook weer gehad, hoeven julie het niet meer te doen
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
En Alexxxx... gezamelijke interesses als in? Toverstafjes?
en geven ze daar ook nog een boete voor tegenwoordig?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
Belt er net een maat van me op, hij is aangehouden door de politie omdat hij in de file z'n middelvinger opstak naar een politieagent die hem afsneed![]()
Cool! Ik ben nog op zoek naar een batman cape!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]hekserij inderdaad
En hier in Frysl6an had je destijds nog geen winkels op dat gebied
Nu Wel
Nee een lulverhaal en een officiele waarschuwingquote:Op maandag 13 juni 2005 16:31 schreef Youp het volgende:
[..]
en geven ze daar ook nog een boete voor tegenwoordig?
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
Belt er net een maat van me op, hij is aangehouden door de politie omdat hij in de file z'n middelvinger opstak naar een politieagent die hem afsneed![]()
komt door die trekkerquote:Op maandag 13 juni 2005 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er komen toch wel fatsoenlijke zinnen uit dat toetsenbord van je?
Ah. ok.quote:
triestquote:Op maandag 13 juni 2005 16:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee een lulverhaal en een officiele waarschuwing
Pff wat een onzinnige stoerdoenerij van die biggen zegquote:Op maandag 13 juni 2005 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
In mijn vorige dorp hadden we feestkledingverhuur. Ik dnek dat je dan daar moet zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Cool! Ik ben nog op zoek naar een batman cape!
Stond op m'n speaker. Die stond een beetje scheef dus ik til 'm 'n klein beetje op om de spikes een beetje aan te draaien, gleed 'ie eraf.quote:
neehquote:
mn oom heeft laatst met de vrachtwagen een boete van 90 euro gekregen omdat meneer de politieagent vond dat hij voor mn oom moest remmen die dus op de rotonde zat...quote:Op maandag 13 juni 2005 16:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pff wat een onzinnige stoerdoenerij van die biggen zeg
bmw 535d had gekuntquote:Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor topics met PK's enzo
Waarom down je dan ook DVD'squote:Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
neeh
hitch DVD
spiderman 2 DVD
gone in 60 seconds DVD
shaft DVD
nu nog alexander en van wilder, heb alleen geen ruimte meer vrij
Die kan je eraf donderen, kutfilmsquote:
hoest met de sitequote:Op maandag 13 juni 2005 16:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
naaap topic![]()
gejat van vk http://vkmag.com/index.php/weblog/comments/3500/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |