graag gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:03 schreef NostraBramus het volgende:
[..]
McCarthy, thanks (again) voor je hulp! Het heeft ff geduurd, maar ik ben er nu ook uit!
Dank dank dank![]()
![]()
voor McCarthy!!!
Klopt, je bent weer eens snellerquote:
Oh stom ik was vergeten een ^ in te voegen maar met [sup] kan dat dus makkelijker.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:58 schreef Wackyduck het volgende:
Moet de opgave niet 2x+1=64 zijn? Want dan klopt x=5 als antwoord wel.![]()
Logaritmen kun je ondermeer gebruiken om exponentiële vergelijkingen op een andere manier op te schrijven. Bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:25 schreef Djaser het volgende:
[..]
Oh stom ik was vergeten een ^ in te voegen maar met kan dat dus makkelijker.
Met logamitren heb ik nooit moeten werken, in ieder geval niet onder deze benaming. Wat duiden ze aan?
Volgens mij zoiets als x / sin(omega) = straalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:38 schreef _Nick_ het volgende:
Ik om niet uit de volgende vraag:
Het gebied D is de ellips (x^2)+4(y^2) < 1
Beschrijf D is polaire coordinaten.
Het lukt met niet om een vergelijking voor r te vinden die afhangt van θ...wie kan mij helpen?
Wat is het probleem precies?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef Pietjuh het volgende:
Ben een beetje met het huwelijksprobleem bezig. Nu probeer ik te kijken of het probleem een oplossing heeft als uit een groep van n vrouwen en m mannen, elke man precies met r vrouwen bevriend is, en en elke vrouw met precies r mannen. Het is zeker niet mogelijk als m < n. Weet iemand een oplossing?
Daar ben ik nu ook benieuwd naar.quote:
Ja. De som van de diagonaalelementen is gelijk aan de som van de eigenwaarden. Deze som heet ook wel het spoor van de matrix en is onafhankelijk van de gekozen basis voor de representatie van je matrix.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:56 schreef -Pepe- het volgende:
Ook een vraagje!!
Is het zo dat de diagonaal componenten van een matrix altijd hetzelfde gemiddelde hebben, ook al roteer je de matrix naar zijn eigenwaarden?
Dit is een bipartiet matching probleemquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef Pietjuh het volgende:
Ben een beetje met het huwelijksprobleem bezig. Nu probeer ik te kijken of het probleem een oplossing heeft als uit een groep van n vrouwen en m mannen, elke man precies met r vrouwen bevriend is, en en elke vrouw met precies r mannen. Het is zeker niet mogelijk als m < n. Weet iemand een oplossing?
f(x)= xxquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
f(x)= xn
f'(x)= n*xn-1
dusuh,...
f'(x)= x * x x -1
en da's best vaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |