abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:08:50 #151
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27979090
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:02 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Serieus, volgens mij was het nog serieus ook allemaal!
Dat is ergens het erge en trieste , al heb ik wel herhaaldelijk erom moeten lachen.
Zoals ik al zei 'U' etc, dat verzin je niet, echt niet, was echt
[..]

Het kwam of komt dan wel als komedie over, volgens mij kon het niet echter zijn . Nope.
Echt genoeg stellen die aan dat soort programma's meedoen, als test enzo. Helaas, komt het elke keer weer op precies hetzelfde liedje uit. En dat weten de programmamakers dondersgoed, hoe de mens ergens is en/of kan zijn, en vooral jongelui (lees: bepaalde mannen/jongens en/of Belgen ), ze screenen ze niet voor niets goed uit!

Die andere Temptation Island heb ik wel gevolgd, en daar was één jongen die in het Mekka was beland, niet superknap enzo en het was te verwachten dat hij toen helemaal los ging en ook vreemdging en hij had me toch een mooie vriendin . Zij helemaal stuk, ja soms breekt je klomp. En geweldig hoe hij dan alles recht probeerde te trekken etc. Op een gegeven moment, was zielig, wou niemand hem meer, dat andere meisje, verleidster, vond hem helemaal niet zo leuk, dat was al te verwachten. En dat was wrs opgezet spel toen ja, zoals zoveel, ze weten het dondersgoed. Maar met behoorlijke gevolgen. Gos. Tja, dat is het programma.

En dat vind ik wel ergens geweldig om te zien.
Beïnvloedbaarheid. Wie trapt erin en wie niet, de meeste dus wel .
Het heet niet voor niets 'Temptation'.
Exvriendinnetje van JoeyT heeft meegedaan aan vorige editie van temptation island
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27979120
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:06 schreef Copycat het volgende:
Sweetgirly is ervan op de hoogte dat er een specifiek TI topic bestaat?
Ja, sorry .
Zal er niet meer over beginnen. Punt is ook, dat ik mezelf soms geweldig bijna kan irriteren aan de mensen die er dan aan meedoen. Die ene blonde Belg bijv., wat een nutcase. Zag in een voorstukje dat hij volgende week gaat huilen bij het weerzien van zijn verleidster. Whaaaa, wat een loser .

Ok, sorry
Maar vind het wel ontspannend en intrigrerend zulk soort spul soms
pi_27979185
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:23 schreef Nickie het volgende:

Vrouwen worden behandeld als vee en mannen zijn wandelende Dildo's.
Net of jij daar veel problemen mee hebt. Studentje uit Groningen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_27979296
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:

Exvriendinnetje van JoeyT heeft meegedaan aan vorige editie van temptation island
Neeeeeh , laat me dat nou niet verbazen .
Even ingekort, kortom, ken er ook een paar, via via ook. He, en psssst, wie was ze dan? Niet nieuwsgierig is , blond toevallig?

[ Bericht 31% gewijzigd door sweetgirly op 16-06-2005 12:29:51 ]
pi_27979706
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:11 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Net of jij daar veel problemen mee hebt. Studentje uit Groningen.
De wereld is wat je er zelf van maakt.
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:39:54 #156
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27982230
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:09 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja, sorry .
Zal er niet meer over beginnen. Punt is ook, dat ik mezelf soms geweldig bijna kan irriteren aan de mensen die er dan aan meedoen. Die ene blonde Belg bijv., wat een nutcase. Zag in een voorstukje dat hij volgende week gaat huilen bij het weerzien van zijn verleidster. Whaaaa, wat een loser .

Ok, sorry
Maar vind het wel ontspannend en intrigrerend zulk soort spul soms
Mwah. Ik vind het vrij matig. Vooral omdat het allemaal zo nep is als maar kan.

NOFI, maar ik vind het een beetje een programma voor mensen zonder voldoende spanning in hun eigen leven. Net zoiets als soaps, alleen dan nòg simpeler. Ik heb het één of twee keer gezien, maar het kon me totaal niet boeien. Ik moest eerlijk gezegd een beetje walgen van het niveau waarop de vaderlandse televisie blijkbaar is beland.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_27982990
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:39 schreef Lemmeb het volgende:

Mwah. Ik vind het vrij matig. Vooral omdat het allemaal zo nep is als maar kan.

NOFI, maar ik vind het een beetje een programma voor mensen zonder voldoende spanning in hun eigen leven. Net zoiets als soaps, alleen dan nòg simpeler. Ik heb het één of twee keer gezien, maar het kon me totaal niet boeien. Ik moest eerlijk gezegd een beetje walgen van het niveau waarop de vaderlandse televisie blijkbaar is beland.
Ik vind het wel genieten soms, juist dat soort programma's of moet ik zeggen mensen.
En ach, heb alleen het slot gezien, dus scheelt qua tijd weer. Chocolaatje erbij etc en dan kijken wie er nou weer de scheef is in gegaan. Ja hoor, . Tja, wat betreft het niveau van de Vaderlandse televisie, het is niet anders, het gros vraagt, zij bieden. Het scoort toch

Dat is commercieel niet dan?
En dat schiet de pan uit. Ik vind het overigens wel leuker dan de echte soaps, want van GTST etc kan ik nou niet echt warm of koud van worden . Temptation Island echter, althans het slot, was weer even .

Dat sommige tv-programma's danig in niveau zijn gedaald, tja. Wat betreft camerapunten etc vind ik het er wel op uitgaan, moet ik zeggen. Expeditie Robinson vond ik ook altijd leuk, omdat je van die menselijke karakteristieken hebt, dat typische dus soms. Maar teveel van het goede wordt op een gegeven moment ook boring, dus weer tijd voor wat anders .
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:51:48 #158
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_27989315
Ga aub dat in het TI topic bespreken.
Hier dus: Temptation Island IV #8 - Sven op z'n knietjes....
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_27990462
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:51 schreef Mukie het volgende:
Ga aub dat in het TI topic bespreken.
Hier dus: Temptation Island IV #8 - Sven op z'n knietjes....
Ik was er al, en we hadden het er al (meer dan 2 uur lang ) helemaal niet meer over.
En dan kom jij. Mijn laatste bericht was zo ontopic als wat. En nou verspil je zelf een berichtje, en ik ook , die helemaal niet ontopic is en ook helemaal niets ontopics erbij bevat.

Zeurende wannabemod's ook , onbegrijpelijk
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:07:40 #160
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_27991604
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik was er al, en we hadden het er al (meer dan 2 uur lang ) helemaal niet meer over.
En dan kom jij. Mijn laatste bericht was zo ontopic als wat. En nou verspil je zelf een berichtje, en ik ook , die helemaal niet ontopic is en ook helemaal niets ontopics erbij bevat.

Zeurende wannabemod's ook , onbegrijpelijk
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_27992117
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:07 schreef Mukie het volgende:

you did it again, ohhhh , billekoek , ok, ik ben iig weg nu
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:18:11 #162
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27993503
Altijd leuk, zo'n bitchfight als mosterd na de maaltijd.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 17 juni 2005 @ 08:31:31 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_28006626
Komt vast door de televisie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')