Exvriendinnetje van JoeyT heeft meegedaan aan vorige editie van temptation islandquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:02 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Serieus, volgens mij was het nog serieus ook allemaal!
Dat is ergens het erge en trieste, al heb ik wel herhaaldelijk erom moeten lachen.
Zoals ik al zei 'U' etc, dat verzin je niet, echt niet, was echt![]()
[..]
Het kwam of komt dan wel als komedie over, volgens mij kon het niet echter zijn. Nope.
Echt genoeg stellen die aan dat soort programma's meedoen, als test enzo. Helaas, komt het elke keer weer op precies hetzelfde liedje uit. En dat weten de programmamakers dondersgoed, hoe de mens ergens is en/of kan zijn, en vooral jongelui (lees: bepaalde mannen/jongens en/of Belgen), ze screenen ze niet voor niets goed uit!
Die andere Temptation Island heb ik wel gevolgd, en daar was één jongen die in het Mekka was beland, niet superknap enzo en het was te verwachten dat hij toen helemaal los ging en ook vreemdging en hij had me toch een mooie vriendin. Zij helemaal stuk, ja soms breekt je klomp. En geweldig hoe hij dan alles recht probeerde te trekken etc. Op een gegeven moment, was zielig, wou niemand hem meer, dat andere meisje, verleidster, vond hem helemaal niet zo leuk, dat was al te verwachten. En dat was wrs opgezet spel toen ja, zoals zoveel, ze weten het dondersgoed. Maar met behoorlijke gevolgen. Gos. Tja, dat is het programma.
En dat vind ik wel ergens geweldig om te zien.
Beïnvloedbaarheid. Wie trapt erin en wie niet, de meeste dus wel.
Het heet niet voor niets 'Temptation'.
Ja, sorryquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:06 schreef Copycat het volgende:
Sweetgirly is ervan op de hoogte dat er een specifiek TI topic bestaat?![]()
Net of jij daar veel problemen mee hebt. Studentje uit Groningen.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:23 schreef Nickie het volgende:
Vrouwen worden behandeld als vee en mannen zijn wandelende Dildo's.
Neeeeehquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
Exvriendinnetje van JoeyT heeft meegedaan aan vorige editie van temptation island![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:11 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Net of jij daar veel problemen mee hebt. Studentje uit Groningen.
Mwah. Ik vind het vrij matig. Vooral omdat het allemaal zo nep is als maar kan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:09 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Zal er niet meer over beginnen. Punt is ook, dat ik mezelf soms geweldig bijna kan irriteren aan de mensen die er dan aan meedoen. Die ene blonde Belg bijv., wat een nutcase. Zag in een voorstukje dat hij volgende week gaat huilen bij het weerzien van zijn verleidster. Whaaaa, wat een loser.
Ok, sorry
Maar vind het wel ontspannend en intrigrerend zulk soort spul soms![]()
Ik vind het wel genieten soms, juist dat soort programma's of moet ik zeggen mensen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:39 schreef Lemmeb het volgende:
Mwah. Ik vind het vrij matig. Vooral omdat het allemaal zo nep is als maar kan.
NOFI, maar ik vind het een beetje een programma voor mensen zonder voldoende spanning in hun eigen leven. Net zoiets als soaps, alleen dan nòg simpeler. Ik heb het één of twee keer gezien, maar het kon me totaal niet boeien. Ik moest eerlijk gezegd een beetje walgen van het niveau waarop de vaderlandse televisie blijkbaar is beland.
Ik was er al, en we hadden het er al (meer dan 2 uur langquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:51 schreef Mukie het volgende:
Ga aub dat in het TI topic bespreken.
Hier dus: Temptation Island IV #8 - Sven op z'n knietjes....
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik was er al, en we hadden het er al (meer dan 2 uur lang) helemaal niet meer over.
En dan kom jij. Mijn laatste bericht was zo ontopic als wat. En nou verspil je zelf een berichtje, en ik ook, die helemaal niet ontopic is en ook helemaal niets ontopics erbij bevat.
Zeurende wannabemod's ook, onbegrijpelijk
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |