de 10 gebodenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:23 schreef Goipie2 het volgende:
En nee, geloof me, er staat nergens in de Bijbel dat je geen drugs mag gebruiken. (doe ik ook niet)
Zeker wel. Je dient je geest helder te houden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:23 schreef Goipie2 het volgende:
En nee, geloof me, er staat nergens in de Bijbel dat je geen drugs mag gebruiken. (doe ik ook niet)
Wordt niet dronken in wijn, enz.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zeker wel. Je dient je geest helder te houden.
Ik kan wel lezen, maar is alchol drinken onchristelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het slecht is, alleen is het nogal idioot dat ze van twee walletjes eten. Leer eens lezen.
Er staat wel in de bijbel dat je nuchter moet blijven voor God.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:23 schreef Goipie2 het volgende:
Hey,
Sorry dat ik het moet zeggen... maar ik eet niet van twee walletjes...
Misschien heb je het niet door... maar de wereld veranderd... de mensen dus ook... het leven ook... het geloof ook. Vroeger dronken mensen ook een wijntje, hadden ze ook feestjes, nee toen gingen ze nog niet tot s ochtends vroeg door, nu wel... so what?!
Ik ben het voor de grap eens met je eens. Via me vriendin ook wat verhalen gehoord. Iemand die loopt wel te heulen voor ze ouders dat 'ie' alles zo goed doet volgens de kerk. Zuipen doen ze als de gekken, seks ook, en een betere woonplek als daar is er niet. Beetje kortzichtig zo te leven. Echt leven van 2 walletjes dus jah.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:21 schreef FuifDuif het volgende:
Wat ik nooit begrijp is het volgende. Je ziet regelmatig christelijke jongeren (op televisie, EO bijvoorbeeld) die ook helemaal overtuigd zijn, maar ze geven zich toch altijd over aan feest, drank en vaak ook seks. Ze zeggen dan dat het zo moeilijk is allemaal om er tegenin te gaan. Ik zelf vind dat bijzonder zwak. Het is net alsof ze van twee walletjes willen eten.
Laten we hier de psychologie van de christelijke jongere gaan bestuderen.
Ik blij dat ik ver van Groningen af woonquote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Groningen hebben ze een soos. Afgesloten van de buitenwereld doen ze daar hetzelfde als alle andere jongeren, maar ja, niemand ziet het, dus kunnen ze nog lekker de schijn ophouden. Tuig is het.
is dat zo? nou, mijn vlees is anders behoorlijk zwak. als ik een mooie dame met haar kont zie wiegen denk ik ook 'nou nou...' verleidingen zijn lastig te weerstaan wmb.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben nog rustig.
Het gaat mij om het afschuiven van verantwoordelijkheid. 'Het vlees is zwak'. Dat valt best mee.
leuk dat je posts... minder leuk dat je het topic niet hebt doorgelezenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik ben het voor de grap eens met je eens. Via me vriendin ook wat verhalen gehoord. Iemand die loopt wel te heulen voor ze ouders dat 'ie' alles zo goed doet volgens de kerk. Zuipen doen ze als de gekken, seks ook, en een betere woonplek als daar is er niet. Beetje kortzichtig zo te leven. Echt leven van 2 walletjes dus jah.
En hoe zit dat dan met geestveruimde middelen?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja en nee, zoiets bestond toen niet echt. Er staat wel dat je lichaam een tempel is, en dat je je geest helder moet houden.
ben ik wel ff benieuwd welke soos dat is en waar die is (ik woon nml ook in Groningen en heb nogal wat vrienden die wel uit dat wereldje komen, dus ik ben wel nieuwsgierig)quote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Groningen hebben ze een soos. Afgesloten van de buitenwereld doen ze daar hetzelfde als alle andere jongeren, maar ja, niemand ziet het, dus kunnen ze nog lekker de schijn ophouden. Tuig is het.
Je weet het ej. Dan worden er ogen uitgerukt. Mocht je een vriendin hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:35 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
is dat zo? nou, mijn vlees is anders behoorlijk zwak. als ik een mooie dame met haar kont zie wiegen denk ik ook 'nou nou...' verleidingen zijn lastig te weerstaan wmb.
Sterker nog, van Jezus moet je dan eigenhandig je ogen uitrukken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je weet het ej. Dan worden er ogen uitgerukt. Mocht je een vriendin hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |