Oh dus de behoeft aan geen sex, maar wachten is okay, die mag je opbrengen als argument maar andersom niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef klaarover het volgende:
TS: Ik vind dat je wel erg snel begint te jammeren over behoeftes en zo.
Je moet bouwen aan een relatie man.
Wat laat je zwaarder wegen: je relatie met haar, of je behoeftes.
Het is een test. Als je nu kiest voor je behoeftes, dan ben je die relatie niet waard.
Trouwens, wat is er mis met rukken.
Als er 1 ding in het leven is waar geen zekerheden aan vast zitten is het wel dat iemand altijd van je zal houden.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef miss_cee het volgende:
Misschien zegt ze dat wel omdat ze bang is dat je anders sex met haar hebt en het na een tijdje uitgaat. Dan voelt ze zich gebruikt en waarschijnlijk wil ze alleen maar sex met iemand die echt voor altijd van haar zal houden.
Ik vind het goed van haar.
Toch leuk om te zien dat je het geloof zo kunt interpreteren dat het in je eigen straatje pastquote:Op maandag 13 juni 2005 11:38 schreef hanskepanske het volgende:
Haar redenering : Als God zou willen dat ik tot aan het huwelijk geen sex zou hebben, dan zou Hij me deze gevoelens niet gegeven hebben
dus jij wilt een vent die nooit sex gehad heeft voor jouquote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef miss_cee het volgende:
Misschien zegt ze dat wel omdat ze bang is dat je anders sex met haar hebt en het na een tijdje uitgaat. Dan voelt ze zich gebruikt en waarschijnlijk wil ze alleen maar sex met iemand die echt voor altijd van haar zal houden.
Ik vind het goed van haar.
Houd op schei uit...quote:Op maandag 13 juni 2005 11:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Toch leuk om te zien dat je het geloof zo kunt interpreteren dat het in je eigen straatje past.
Anyway, ik zou never nooit met zo iemand een relatie starten.
Dat is vragen om moeilijkheden.
Atheisme is ook een geloof.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:49 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Houd op schei uit...
Maar t was niet de sex maar het Atheïsme dat het schip deed stranden
Concluderen dat zij niet bij jou past. Lijkt me nogal duidelijk, nietwaar? Zoals ik het lees ben jij niet van plan te veranderen. En leer mij godsdienstige mensen kennen, die veranderen ook niet zomaar, daar zit de hele familie achter. Het gezin waarin zij uit komt is waarschijnlijk tien keer hechter dan het gezin waar jij uit komt.quote:
Alsof de huwelijksnacht de belangrijkste nacht in je leven isquote:Op maandag 13 juni 2005 11:49 schreef Scorpie het volgende:
wat heb je dan een kut huwelijksnacht met een wijf dat niet weet wat ze moet doen om het jou naar je zin te maken......i feel sorry for you dude!
En dat is heel wat anders. Atheïst zijn betekent niet dat je gelooft dat God niet bestaat, het betekent dat je geen geloof aanhangt.quote:
Tekkkk!quote:
Wat een éénzijdige kijk op de zaak, zeg. Als je het huwelijk in gaat, dan ga je SAMENleven, SAMEN dingen doen. Bijvoorbeeld SAMEN de hele Kama Sutra afwerken.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:47 schreef HekManiac het volgende:
Moet je nagaan. Wacht je met sex tot na het huwelijk, blijkt dat ze een ontzettend droge doos is in bed.
Daar gaat dan je sexleven![]()
Voor haar is het de belangrijkste nacht ja, voor hem word het een uurtje "Hoe moet ik mijn man verwennen Deel 1" lesquote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef RetepV het volgende:
[..]
Alsof de huwelijksnacht de belangrijkste nacht in je leven is.
Slaap nog even door, pubertje of aspirant-moslim...
Volgens mij betekent het dat je gelooft in jezelf. Want atheist en niet geloven in jezelf heeft een andere term: looser.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En dat is heel wat anders. Atheïst zijn betekent niet dat je gelooft dat God niet bestaat, het betekent dat je geen geloof aanhangt.
Sorry dat ik het zeg RetepV, maar hij heeft wel een punt.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef RetepV het volgende:
[..]
Alsof de huwelijksnacht de belangrijkste nacht in je leven is.
Slaap nog even door, pubertje of aspirant-moslim...
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:46 schreef milagro het volgende:
"woef woef"
weet ik toch liever van te voren, had ik brokjes gekocht.
Anders ga je effe zwaar overtrokken praten over het huwelijk, my god zeg. Denk je nou echt dat het huwelijk 1 grote samenwerking is tussen 2 partijen? Kom op zeg, doe eens niet zo dom, je lijkt wel 15.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wat een éénzijdige kijk op de zaak, zeg. Als je het huwelijk in gaat, dan ga je SAMENleven, SAMEN dingen doen. Bijvoorbeeld SAMEN de hele Kama Sutra afwerken.
Je gaat niet 'Haar effe met mijn lul laten zien wat vuurwerk nou eigenlijk is!' ofzo. Dat doe je als je nog puber bent en vrouwen ziet als een ding dat je kunt bezitten. Of als je moslim bent. Of als je geestelijk nooit uit je puberteit gekomen bent.
Ja goed, maar dat is een twijfel die godsdienstige mensen niet hebben. Dat zijn mensen die hebben sex, en als het niet goed gaat kopen ze boeken of gaan naar de relatiepsycholoog of whatever. Die geven doorgaans niet zo gauw op. Tenminste... De niet-fundamentalistische, modern opgevoede katholiek (want van andere gelovigen weet ik weinigquote:Op maandag 13 juni 2005 12:00 schreef HekManiac het volgende:
Het kan zijn dat de sex echt niet goed is. Dat het wat dat betreft niet klikt.
Daar zit je dan echt mee opgescheept.
Ah ja, maar als je trouwt, doe je dat uit liefde, dus dat is er al. Hoeft alleen de sex nog opgelapt te wordenquote:Sex zonder liefde zie ik ook niet echt zitten, maar dit principe in kwestie zou ik als eerste laten varen.
Yo, maar ZIJ gelooft daar dus WEL in, hé. Dat probeer ik te schetsen. En kijk, jouw reactie geeft ook wel een beetje de reactie aan die ik bij TS ook verwacht als hij er achter komt hoe zij werkelijk denkt. En nu is het direkt duidelijk waarom het nooit zal gaan werken tussen TS en die vriendin. De verschillen zijn fundamenteel, dat gaat niet lukken.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Anders ga je effe zwaar overtrokken praten over het huwelijk, my god zeg. Denk je nou echt dat het huwelijk 1 grote samenwerking is tussen 2 partijen? Kom op zeg, doe eens niet zo dom, je lijkt wel 15.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |