abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27881502
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef klaarover het volgende:
TS: Ik vind dat je wel erg snel begint te jammeren over behoeftes en zo.
Je moet bouwen aan een relatie man.

Wat laat je zwaarder wegen: je relatie met haar, of je behoeftes.
Het is een test. Als je nu kiest voor je behoeftes, dan ben je die relatie niet waard.
Trouwens, wat is er mis met rukken.
Oh dus de behoeft aan geen sex, maar wachten is okay, die mag je opbrengen als argument maar andersom niet.
Onzin om te zeggen dat je iemand niet waard bent als je niet wilt wachten, kan je dan net zo goed andersom zeggen ook.

Ik snap niet waarom haar wens zwaarder telt, enkel omdat het op geloof gebaseerd is.

Het argument dat je iemand op ALLE vlakken wilt leren kennen, wilt ondervinden of het klikt lijkt mij heel wat sterker dan "omdat mijn geloof nu eenmaal zo voorschrijft".
Ik zou iig niet voor verrassingen willen komen te staan op mijn huwelijksnacht en dan mijn vent gewikkeld in huishoudfolie met de honderiem aan en de krant in zijn bek willen aantreffen

"woef woef"

weet ik toch liever van te voren, had ik brokjes gekocht.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 13 juni 2005 @ 11:47:00 #52
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_27881504
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef miss_cee het volgende:
Misschien zegt ze dat wel omdat ze bang is dat je anders sex met haar hebt en het na een tijdje uitgaat. Dan voelt ze zich gebruikt en waarschijnlijk wil ze alleen maar sex met iemand die echt voor altijd van haar zal houden.
Ik vind het goed van haar.
Als er 1 ding in het leven is waar geen zekerheden aan vast zitten is het wel dat iemand altijd van je zal houden.
pi_27881525
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:38 schreef hanskepanske het volgende:
Haar redenering : Als God zou willen dat ik tot aan het huwelijk geen sex zou hebben, dan zou Hij me deze gevoelens niet gegeven hebben
Toch leuk om te zien dat je het geloof zo kunt interpreteren dat het in je eigen straatje past .

Anyway, ik zou never nooit met zo iemand een relatie starten.
Dat is vragen om moeilijkheden.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 13 juni 2005 @ 11:47:49 #54
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_27881530
Moet je nagaan. Wacht je met sex tot na het huwelijk, blijkt dat ze een ontzettend droge doos is in bed.
Daar gaat dan je sexleven die naar mijn mening minstens een heel groot deel van je relatie is.
Zit je dan mooi mee opgescheept.
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
  maandag 13 juni 2005 @ 11:48:02 #55
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_27881542

[ Bericht 100% gewijzigd door HekManiac op 13-06-2005 11:48:44 (dubbelpost) ]
pi_27881570
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef miss_cee het volgende:
Misschien zegt ze dat wel omdat ze bang is dat je anders sex met haar hebt en het na een tijdje uitgaat. Dan voelt ze zich gebruikt en waarschijnlijk wil ze alleen maar sex met iemand die echt voor altijd van haar zal houden.
Ik vind het goed van haar.
dus jij wilt een vent die nooit sex gehad heeft voor jou

en als jou relatie uit raakt, ben jij zelf bezoedeld en kom je nooit meer aan de man of zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27881580
wat heb je dan een kut huwelijksnacht met een wijf dat niet weet wat ze moet doen om het jou naar je zin te maken......i feel sorry for you dude!
  maandag 13 juni 2005 @ 11:49:46 #58
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_27881607
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:47 schreef teknomist het volgende:

[..]

Toch leuk om te zien dat je het geloof zo kunt interpreteren dat het in je eigen straatje past .

Anyway, ik zou never nooit met zo iemand een relatie starten.
Dat is vragen om moeilijkheden.
Houd op schei uit...

Maar t was niet de sex maar het Atheïsme dat het schip deed stranden
===
Blasphemy is bliss
===
pi_27881663
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:49 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Houd op schei uit...

Maar t was niet de sex maar het Atheïsme dat het schip deed stranden
Atheisme is ook een geloof.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_27881781
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:02 schreef Mars het volgende:
Wat moet ik hier nou mee....?
Concluderen dat zij niet bij jou past. Lijkt me nogal duidelijk, nietwaar? Zoals ik het lees ben jij niet van plan te veranderen. En leer mij godsdienstige mensen kennen, die veranderen ook niet zomaar, daar zit de hele familie achter. Het gezin waarin zij uit komt is waarschijnlijk tien keer hechter dan het gezin waar jij uit komt.
pi_27881814
Daar zou ik niet mee in zee gaan.
pi_27881827
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:49 schreef Scorpie het volgende:
wat heb je dan een kut huwelijksnacht met een wijf dat niet weet wat ze moet doen om het jou naar je zin te maken......i feel sorry for you dude!
Alsof de huwelijksnacht de belangrijkste nacht in je leven is .

Slaap nog even door, pubertje of aspirant-moslim...
pi_27881864
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:51 schreef teknomist het volgende:
Atheisme is ook een gebrek aan geloof.
En dat is heel wat anders. Atheïst zijn betekent niet dat je gelooft dat God niet bestaat, het betekent dat je geen geloof aanhangt.
  maandag 13 juni 2005 @ 11:57:17 #64
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_27881866
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:51 schreef teknomist het volgende:

Atheisme is ook een geloof.
Tekkkk!

Nou kan ik dr terug winnen

"Hi leukie...euhm...ik wil je terug want...Ik heb ook een geloof!
Ik geloof namelijk dat geloven onzin is"

===
Blasphemy is bliss
===
pi_27881920
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:47 schreef HekManiac het volgende:
Moet je nagaan. Wacht je met sex tot na het huwelijk, blijkt dat ze een ontzettend droge doos is in bed.
Daar gaat dan je sexleven
Wat een éénzijdige kijk op de zaak, zeg. Als je het huwelijk in gaat, dan ga je SAMENleven, SAMEN dingen doen. Bijvoorbeeld SAMEN de hele Kama Sutra afwerken.

Je gaat niet 'Haar effe met mijn lul laten zien wat vuurwerk nou eigenlijk is!' ofzo. Dat doe je als je nog puber bent en vrouwen ziet als een ding dat je kunt bezitten. Of als je moslim bent. Of als je geestelijk nooit uit je puberteit gekomen bent.
pi_27881931
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef RetepV het volgende:

[..]

Voor haar is het de belangrijkste nacht ja, voor hem word het een uurtje "Hoe moet ik mijn man verwennen Deel 1" les

Lees je in het vervolg wat minder selectief, ranzig bosaapje van me? Anders moet ik je toch echt een virtuele mep op je kop verkopen

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2005 12:00:01 ]
pi_27881944
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En dat is heel wat anders. Atheïst zijn betekent niet dat je gelooft dat God niet bestaat, het betekent dat je geen geloof aanhangt.
Volgens mij betekent het dat je gelooft in jezelf. Want atheist en niet geloven in jezelf heeft een andere term: looser.
  maandag 13 juni 2005 @ 12:00:09 #68
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_27881954
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef RetepV het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg RetepV, maar hij heeft wel een punt.
Het kan zijn dat de sex echt niet goed is. Dat het wat dat betreft niet klikt.
Daar zit je dan echt mee opgescheept.
Sex zonder liefde zie ik ook niet echt zitten, maar dit principe in kwestie zou ik als eerste laten varen.
  maandag 13 juni 2005 @ 12:02:07 #69
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_27882014
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:46 schreef milagro het volgende:
"woef woef"

weet ik toch liever van te voren, had ik brokjes gekocht.
rofl. Maar dit is ook waar ik over zou vallen, eigenlijk.

Ontzettend nobel om te wachten, maar tot het huwelijk gaat te ver. Maar goed je zegt zelf al dat je het idee hebt dat ze zich niet star in het principe vast bijt. Praat er veel over met haar, zodat ze weet dat het je echt niet om de sex te doen is. Laat haar dat initiatief nemen en ik las al eerder hier, juist die meiden met zulke principes zijn geiler dan je zou verwachten, manuele en orale spelletjes mogen dus wel? Dan zal ze ook zelf snel naar meer smachten.

Leg haar wel uit dat je écht liever niet wil wachten tot het trouwen omdat je gewoon niet zeker weet of je ooit met haar zal trouwen, en wanneer dat dan plaats zal vinden. Maar dat je wel bereid bent om te wachten tot zij er klaar voor is.

Moeilijk, want je moet haar principes respecteren. Het zou geen mooi gezicht worden als iemand mij op mijn principes zou afrekenen. Maar aan de andere kant moet ze ook begrip hebben voor jouw wensen natuurlijk. Veel praten, en natuurlijk ons op de hoogte houden
power to the people
pi_27882023
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:59 schreef RetepV het volgende:

[..]

Wat een éénzijdige kijk op de zaak, zeg. Als je het huwelijk in gaat, dan ga je SAMENleven, SAMEN dingen doen. Bijvoorbeeld SAMEN de hele Kama Sutra afwerken.

Je gaat niet 'Haar effe met mijn lul laten zien wat vuurwerk nou eigenlijk is!' ofzo. Dat doe je als je nog puber bent en vrouwen ziet als een ding dat je kunt bezitten. Of als je moslim bent. Of als je geestelijk nooit uit je puberteit gekomen bent.
Anders ga je effe zwaar overtrokken praten over het huwelijk, my god zeg. Denk je nou echt dat het huwelijk 1 grote samenwerking is tussen 2 partijen? Kom op zeg, doe eens niet zo dom, je lijkt wel 15.

Ik zie iig niet dat getrouwde stelletjes SAMEN op de bank naar studio sport liggen te kijken met een biertje in de hand, of SAMEN de kroeg in gaan met zijn voetbalmaten, of SAMEN strijken, of SAMEN naar de hobbyclub gaan.

We leven niet meer in de jaren 50 hoor, tegenwoordig heeft een ieder zijn eigen leven in het huwelijk

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2005 12:03:17 ]
  maandag 13 juni 2005 @ 12:04:34 #71
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_27882096
Gelovige mensen gaan volgens mij met een heel ander idee het huwelijk in. Niet met het idee van, eens kijken hoe het schip strandt, ook niet met het idee van, wat als het nou seksueel niet klikt, maar echt met de wetenschap dat het voor eeuwig is.

Dat is in feite niet iets onmogelijks, ik denk dat je je daar gewoon op in moet stellen, ik denk dat zij ook andere eisen stellen aan een huwelijk en aan hun manier van leven.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_27882101
quote:
Op maandag 13 juni 2005 12:00 schreef HekManiac het volgende:
Het kan zijn dat de sex echt niet goed is. Dat het wat dat betreft niet klikt.
Daar zit je dan echt mee opgescheept.
Ja goed, maar dat is een twijfel die godsdienstige mensen niet hebben. Dat zijn mensen die hebben sex, en als het niet goed gaat kopen ze boeken of gaan naar de relatiepsycholoog of whatever. Die geven doorgaans niet zo gauw op. Tenminste... De niet-fundamentalistische, modern opgevoede katholiek (want van andere gelovigen weet ik weinig ). Dus in plaats van dat ze uit elkaar gaan pakken ze het positief en constructief op. Zo ben ik tenminste opgevoed.
quote:
Sex zonder liefde zie ik ook niet echt zitten, maar dit principe in kwestie zou ik als eerste laten varen.
Ah ja, maar als je trouwt, doe je dat uit liefde, dus dat is er al. Hoeft alleen de sex nog opgelapt te worden .
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2005 @ 12:06:45 #73
43556 miss_dynastie
pi_27882162
Ik zou er niet op blijven wachten. Een vriendin van me is ook zo principieel, en hoewel ze echt wel geil is en zo, heeft ze zich in haar kop geprent dat het niet kan en dus niet mag. Ze heeft er een langdurige relatie op zitten en is nu alweer een aantal jaren bij dezelfde vriend, maar weet je, het is dus ook meer een 'vriendschap' dan 'relatie'. Ook niet zo gek, want zelfs een beetje voelen mag niet, alleen tongen is geaccepteerd, maar aan borsten of buik zitten gaat al te ver en bij elkaar slapen is al helemaal uit den boze! Ik moet er niet aan denken
pi_27882163
quote:
Op maandag 13 juni 2005 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Anders ga je effe zwaar overtrokken praten over het huwelijk, my god zeg. Denk je nou echt dat het huwelijk 1 grote samenwerking is tussen 2 partijen? Kom op zeg, doe eens niet zo dom, je lijkt wel 15.
Yo, maar ZIJ gelooft daar dus WEL in, hé. Dat probeer ik te schetsen. En kijk, jouw reactie geeft ook wel een beetje de reactie aan die ik bij TS ook verwacht als hij er achter komt hoe zij werkelijk denkt. En nu is het direkt duidelijk waarom het nooit zal gaan werken tussen TS en die vriendin. De verschillen zijn fundamenteel, dat gaat niet lukken.

@Angeles: Kijk, dat bedoel ik, jij kan het aardig verwoorden.

@TS: Aan de andere kant zou ik je zeggen: blijf het proberen. Lukt het niet, dan heb je er iig. iets van geleerd. Levenslessen zijn doorgaans kostbaar maar leveren ook veel op.
  maandag 13 juni 2005 @ 12:08:16 #75
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27882207
Ge zult uw kruis geduldig moeten draachen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: