quote:Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef vdo28 het volgende:
We zullen de dag nooit weer vergeten Jaguarized
Wat vroegen ze? Weet je al meer? Is het een afrekening? Verbrandde het lichaam omdat het lichaam zo snel naar beneden viel? Vertel vertel!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is geinterviewd door SBS6 en is hoogstwaarschijnlijk vanavond te zien bij Actienieuws.![]()
voor diegenen die mijn fototje nog niet ontdekt hebben![]()
Wat voor kleur ogen heb je? Schijnt de zon? Hoe ver is het van Tokyo naar New York?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat vroegen ze? Weet je al meer? Is het een afrekening? Verbrandde het lichaam omdat het lichaam zo snel naar beneden viel? Vertel vertel!
Kleur ogen: lichtbruin / groenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:30 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Wat voor kleur ogen heb je? Schijnt de zon? Hoe ver is het van Tokyo naar New York?
Sorry, ik kon het niet laten....![]()
hehe heeft sbs weer wat om een serie over te makenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:30 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Wat voor kleur ogen heb je? Schijnt de zon? Hoe ver is het van Tokyo naar New York?
Sorry, ik kon het niet laten....![]()
Kreeg net nog te horen dat er koperdraad zou zitten om of het lichaam of alleen de voet. Afrekening niet bekend, zou best eens kunnen als de persoon geduwd is nadat hij in de fik is gezet. Ze vroegen onder andere of er veel onrust heerstte op school, wat er ongeveer gebeurd is, wat ik wist, wat de verhalen waren die rondgaan enz.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat vroegen ze? Weet je al meer? Is het een afrekening? Verbrandde het lichaam omdat het lichaam zo snel naar beneden viel? Vertel vertel!
Een blondje dacht dat daarmee het lijk weggevoerd zou worden.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:37 schreef JaWi het volgende:
Wat komt de ME eigenlijk doen daar.
Het is momenteel erg rustig weer. Brandweer en TR zijn weg.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:12 schreef lzandman het volgende:
Ben er net langsgelopen en er was niets meer te zien. Nog een filmploeg was wat shots aan het maken.
Hart van Nederlandquote:Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is geinterviewd door SBS6 en is hoogstwaarschijnlijk vanavond te zien bij Actienieuws.![]()
voor diegenen die mijn fototje nog niet ontdekt hebben![]()
Ik zei Actienieuws.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:48 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Dat is nog eens tien keer triester, maar zal als k tijd heb wel ff kijken![]()
Mij dus ook, alleen springen zou genoeg zijn.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:32 schreef JaWi het volgende:
Lijkt me een iets te creatieve manier voor zelfmoord.
Ze weten nog niet of het moord of zelfmoord is. En niet iedere zelfdoding komt op het nieuws hoor. Maar inderdaad best vreemdquote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef vdo28 het volgende:
Ik vraag me af waarom dit nieuws nu.nl enzo niet eens haalt...
Als het in A'dam was gebeurt had het het nieuws ook wel gehaald...
Dat zegt alles al eigenlijk...
Inderdaad, heel apart, geeft wel weer te kennen dat dit soort nieuws uit het Noorden niet echt "nieuwswaardig" is voor de rest van het land. Mocht het gebeuren op de HvA, VU of InHolland in Amsterdam dan komt het bij wijze van spreken als extra journaal op televisie.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef vdo28 het volgende:
Ik vraag me af waarom dit nieuws nu.nl enzo niet eens haalt...
Als het in A'dam was gebeurt had het het nieuws ook wel gehaald...
Dat zegt alles al eigenlijk...
Dit soort dingen halen het nieuws wel vaak hoor...quote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze weten nog niet of het moord of zelfmoord is. En niet iedere zelfdoding komt op het nieuws hoor. Maar inderdaad best vreemd.
Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2005 10:09 schreef Humus het volgende:
Godver, ik heb om 16.00 een tentamen...
MTM1...jeuj wat een feest, ken je de rekensommetjes al?quote:
Ik heb nog niets geleerd, ik ben het nu aan het inkijken.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
MTM1...jeuj wat een feest, ken je de rekensommetjes al?
Ze weten zelfs nog niet of het wel een man was.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Sjakie01 het volgende:
Was het nou een student? Op frontpage staat namelijk alleen een man.
Zou wel tof zijn. Allemaal jankende studenten, tentamens die uitgesteld worden en lessen die verplaatst worden. En ja dat klinkt grof, maar als er iemand in Alkmaar voor de trein springt dan laat geen enkele Groninger een traan.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Sjakie01 het volgende:
Was het nou een student? Op frontpage staat namelijk alleen een man.
Nee zeker niet, die zit in Leeuwarden. MBO Hotelschool zit in Groningen-Zuid.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Zit de hogere hotel school daar in de buurt?
Ik krijg bij jou juist altijd het idee dat jij niet met het leven om kan gaan...quote:Op maandag 13 juni 2005 14:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Allemaal jankende studenten, tentamens die uitgesteld worden en lessen die verplaatst worden. En ja dat klinkt grof, maar als er iemand in Alkmaar voor de trein springt dan laat geen enkele Groninger een traan.
Maar wacht... als het 1 student is van de 15.000 die zelfmoord pleegt dan is het opeens wel erg. Als je niet kunt omgaan met de dingen in het leven kun je er maar beter uitstappen... Geweldig, nu missen we 1 loser in de wereld... Nog miljoenen te gaan.
Ik kan niet omgaan met de eeuwige bullshit, de contradicties, hypocrisie en de domheid van een maatschappij. Zodra ik mijn diploma heb vertrek ik naar een eiland in de stille oceaan om visser oid te worden. Werken in het paradijs, geen loonslaaf en genieten van het leven.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:52 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou juist altijd het idee dat jij niet met het leven om kan gaan...![]()
Mag ik mee?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met de eeuwige bullshit, de contradicties, hypocrisie en de domheid van een maatschappij. Zodra ik mijn diploma heb vertrek ik naar een eiland in de stille oceaan om visser oid te worden. Werken in het paradijs, geen loonslaaf en genieten van het leven.
Het diploma is enkel om te laten zien aan mijn familie dat ik HBO kan, en dan peer ik hem voorgoed naar het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |