Die graffiti zat er afgelopen donderdag al op. Die is volgens mij in de nacht van woensdag op donderdag aangebracht.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik had via de RTV Noord website doorgegeven dat er graffiti op het gebouw zat en dat dat er vrijdag nog niet opzat.
Tevens is er slechte bewaking van het bouwcomplex. Je kan inprincipe zelf makkelijker naar boven klimmen. Dat was mijn verhaal...
Overal lees je, dode man... dus ik gok een man.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:54 schreef vdo28 het volgende:
Dat het lichaam verbrand is is wel bizar...
Is het een man of een vrouw??
mensen die hbo doen zijn scholierenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Overigens vind ik het ont-zettend sneu dat je hanze-studenten wijzigt in scholieren, ben je zo'n zielig kereltje dat zichzelf geweldig en geniaal vind omdat hij een universitaire studie doet?![]()
bah.. (en nee, ik zit ook gewoon op de RUG)
well there it is. geen verband dusquote:Op maandag 13 juni 2005 11:55 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Die graffiti zat er afgelopen donderdag al op. Die is volgens mij in de nacht van woensdag op donderdag aangebracht.
Hmm... dan heb ik vrijdag zand in mijn ogen gehad.... nouja pech gehad...quote:Op maandag 13 juni 2005 11:55 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Die graffiti zat er afgelopen donderdag al op. Die is volgens mij in de nacht van woensdag op donderdag aangebracht.
Is het al bevestigt?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:55 schreef Dulghar het volgende:
[..]
Overal lees je, dode man... dus ik gok een man.![]()
Maakt het wel spannender he, zo'n moord... Graffiti op de muur, dode op de grond... gisteravond gebeurd... regenachtige nacht...quote:Op maandag 13 juni 2005 11:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hmm... dan heb ik vrijdag zand in mijn ogen gehad.... nouja pech gehad...![]()
Nee, te erg verbrand.quote:
Bronquote:GRONINGEN - Op het Zernikeplein in de stad Groningen is maandagochtend een dode gevonden.
Het levenloze lichaam bevond zich bij de nieuwbouw van de faculteit Economie. Vermoedelijk is de bewuste persoon, waarvan niet bekend is of het om een man of een vrouw gaat, van het pand gevallen of geduwd.
De politie sluit een misdrijf niet uit, maar houdt ook rekening met zelfmoord. Het lichaam zou in brand hebben gestaan. Het onderzoek van de technische recherche is nog in volle gang.
kun je deze tot vervelens toe gevoerde discussie even elders voortzetten?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
mensen die hbo doen zijn scholieren![]()
we volgen lessen, geen college's
....
toch vreemd dat we studiefinanciering krijgen
Paar berichtjes naar boven.... linkje klikken en luisterenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:16 schreef Jo0Lz het volgende:
Er is niets op het nieuws nog... Iemand meer info ?
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef vdo28 het volgende:
We zullen de dag nooit weer vergeten Jaguarized
Wat vroegen ze? Weet je al meer? Is het een afrekening? Verbrandde het lichaam omdat het lichaam zo snel naar beneden viel? Vertel vertel!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is geinterviewd door SBS6 en is hoogstwaarschijnlijk vanavond te zien bij Actienieuws.![]()
voor diegenen die mijn fototje nog niet ontdekt hebben![]()
Wat voor kleur ogen heb je? Schijnt de zon? Hoe ver is het van Tokyo naar New York?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat vroegen ze? Weet je al meer? Is het een afrekening? Verbrandde het lichaam omdat het lichaam zo snel naar beneden viel? Vertel vertel!
Kleur ogen: lichtbruin / groenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:30 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Wat voor kleur ogen heb je? Schijnt de zon? Hoe ver is het van Tokyo naar New York?
Sorry, ik kon het niet laten....![]()
hehe heeft sbs weer wat om een serie over te makenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:30 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Wat voor kleur ogen heb je? Schijnt de zon? Hoe ver is het van Tokyo naar New York?
Sorry, ik kon het niet laten....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |