Ik heb nog niets geleerd, ik ben het nu aan het inkijken.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
MTM1...jeuj wat een feest, ken je de rekensommetjes al?
Ze weten zelfs nog niet of het wel een man was.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Sjakie01 het volgende:
Was het nou een student? Op frontpage staat namelijk alleen een man.
Zou wel tof zijn. Allemaal jankende studenten, tentamens die uitgesteld worden en lessen die verplaatst worden. En ja dat klinkt grof, maar als er iemand in Alkmaar voor de trein springt dan laat geen enkele Groninger een traan.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Sjakie01 het volgende:
Was het nou een student? Op frontpage staat namelijk alleen een man.
Nee zeker niet, die zit in Leeuwarden. MBO Hotelschool zit in Groningen-Zuid.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Zit de hogere hotel school daar in de buurt?
Ik krijg bij jou juist altijd het idee dat jij niet met het leven om kan gaan...quote:Op maandag 13 juni 2005 14:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Allemaal jankende studenten, tentamens die uitgesteld worden en lessen die verplaatst worden. En ja dat klinkt grof, maar als er iemand in Alkmaar voor de trein springt dan laat geen enkele Groninger een traan.
Maar wacht... als het 1 student is van de 15.000 die zelfmoord pleegt dan is het opeens wel erg. Als je niet kunt omgaan met de dingen in het leven kun je er maar beter uitstappen... Geweldig, nu missen we 1 loser in de wereld... Nog miljoenen te gaan.
Ik kan niet omgaan met de eeuwige bullshit, de contradicties, hypocrisie en de domheid van een maatschappij. Zodra ik mijn diploma heb vertrek ik naar een eiland in de stille oceaan om visser oid te worden. Werken in het paradijs, geen loonslaaf en genieten van het leven.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:52 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou juist altijd het idee dat jij niet met het leven om kan gaan...![]()
Mag ik mee?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met de eeuwige bullshit, de contradicties, hypocrisie en de domheid van een maatschappij. Zodra ik mijn diploma heb vertrek ik naar een eiland in de stille oceaan om visser oid te worden. Werken in het paradijs, geen loonslaaf en genieten van het leven.
Het diploma is enkel om te laten zien aan mijn familie dat ik HBO kan, en dan peer ik hem voorgoed naar het buitenland.
Als je weet waar Kosrea, Yap, Chuuk en Pohnpei liggen mag je mee.quote:
Jij zal vast veel bereiken in je leven. Misschien wel een eigen vissersboot met wel 5 netten.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met de eeuwige bullshit, de contradicties, hypocrisie en de domheid van een maatschappij. Zodra ik mijn diploma heb vertrek ik naar een eiland in de stille oceaan om visser oid te worden. Werken in het paradijs, geen loonslaaf en genieten van het leven.
Het diploma is enkel om te laten zien aan mijn familie dat ik HBO kan, en dan peer ik hem voorgoed naar het buitenland.
Ja tof man, leven om te werken, wonen in een huis die van de bank is, rijden in een auto met geleend geld, je kinderen alleen in de weekenden zien en 1 maal per jaar op vakantie kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:57 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Jij zal vast veel bereiken in je leven. Misschien wel een eigen vissersboot met wel 5 netten.![]()
Vergeet je dan geen GPS systeem aan te leggen, of hoe denk je anders te kunnen Fokken?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Al die mensen in alkmaar zouden ook huilen als het om een groningse student zou gaan, groningse studenten zijn namelijk uberquote:Op maandag 13 juni 2005 14:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Allemaal jankende studenten, tentamens die uitgesteld worden en lessen die verplaatst worden. En ja dat klinkt grof, maar als er iemand in Alkmaar voor de trein springt dan laat geen enkele Groninger een traan.
Maar wacht... als het 1 Hanze student is die zelfmoord pleegt van de in totaal 15.000 Hanze studenten dan is het opeens wel erg. Als je niet kunt omgaan met de dingen in het leven kun je er maar beter uitstappen... Geweldig, nu missen we 1 loser in de wereld... Nog miljoenen te gaan.
Waarom wil je jezelf dan bewijzen aan anderen???quote:Op maandag 13 juni 2005 14:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het diploma is enkel om te laten zien aan mijn familie dat ik HBO kan,
Micronesiaquote:Op maandag 13 juni 2005 14:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja tof man, leven om te werken, wonen in een huis die van de bank is, rijden in een auto met geleend geld, je kinderen alleen in de weekenden zien en 1 maal per jaar op vakantie kunnen.
Vergeet vooral doodgaan op je 50e niet ivm de stress.
www.rtvnoord.nlquote:GRONINGEN - Het stoffelijk overschot dat maandagochtend is gevonden op het Zernikeplein in Groningen is van een 28-jarige studente van de Hanzehogeschool. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt.
Volgens de politie heeft de studente zelfmoord gepleegd. Het politieonderzoek is stopgezet.
Merk ik hier een overeekomst op met mensen die zelfmoord plegen?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja tof man, leven om te werken, wonen in een huis die van de bank is, rijden in een auto met geleend geld, je kinderen alleen in de weekenden zien en 1 maal per jaar op vakantie kunnen.
Vergeet vooral doodgaan op je 50e niet ivm de stress.
Ja blijkbaar...quote:
Ik vlucht niet voor een leven, ik vlucht voor een maatschappij. Ik ga juist een geweldig leven tegemoet.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:03 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Merk ik hier een overeekomst op met mensen die zelfmoord plegen?
Mensen die zelfmoord plegen, proberen ook hun leven/maatschappij etc te ontvluchten.
Jij doet dit ook doormiddel van te emigreren naar 1 of ander primitief eiland.
Misschien was dat haar bedoeling wel... Ik doe het op zo'n bizarre manier dat ik onthouden word.quote:
Vraag het me af. Meestal hoor je er niet echt veel meer van. Het zou je dochter maar zijn trouwensquote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar...
We zullen binnenkort wel meer horen....
De maatschappij zal je toch wel achtervolgen...quote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik vlucht niet voor een leven, ik vlucht voor een maatschappij. Ik ga juist een geweldig leven tegemoet.
Wat een overeenkomst zeg...
Brrrquote:Op maandag 13 juni 2005 15:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vraag het me af. Meestal hoor je er niet echt veel meer van. Het zou je dochter maar zijn trouwens.
Niet echt, er word van je verwacht dat je je conformeert aan de maatschappij. Levensgenieters hebben geen plek in Nederland. Hoe kun je van het leven genieten als je in het drukbevolkste land van europa woont, waar je je kont niet kunt keren of je verkeer, saaie betonnen woonwijken en reclame ziet.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:08 schreef vdo28 het volgende:
Je kunt het toch gewoon op jou manier doen?
Of niet dan?
Geen idee, ik ga enkel om met mijn moeder.quote:Volgens mij heb je een kut-familie...
Nou ja goed, ik geniet van het levenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Niet echt, er word van je verwacht dat je je conformeerd aan de maatschappij. Levensgenieters hebben geen plek in Nederland. Hoe kun je van het leven genieten als je in het drukbevolkste land van europa woont, waar je je kont niet kunt keren of je verkeer, saaie betonnen woonwijken en reclame ziet.
[..]
Geen idee, ik ga enkel om met mijn moeder.
De easy way out? Is er een andere "way out" dan? Als hij ongelukkig is in deze maatschappij, dan doet hij er goed aan een andere maatschappij op te zoeken. Ik heb wat dat betreft hetzelfde als hem.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:12 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik geniet van het leven(Al doe ik dat liever aan het meer van Geneve, maar goed)
Ach alleen contact met je moeder, geen familie dus.
Ik zat bijna goed.....
Je kunt het gewoon het beste kijken wat de voordelen van deze maatschappij zijn, er van weg vluchten helpt je echt geen bal. Het is ook de easy way out, maar goed dat boeit verder niet.
Zit niet te janken mongool, vertrek dan naar Zimbabwe ofzo, hele woestijn voor je alleenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Niet echt, er word van je verwacht dat je je conformeert aan de maatschappij. Levensgenieters hebben geen plek in Nederland. Hoe kun je van het leven genieten als je in het drukbevolkste land van europa woont, waar je je kont niet kunt keren of je verkeer, saaie betonnen woonwijken en reclame ziet.
[..]
Geen idee, ik ga enkel om met mijn moeder.
Je zegt het zelf al, je geniet liever ergens anders waar het genieten ook meer op zijn plaats is.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:12 schreef vdo28 het volgende:
Nou ja goed, ik geniet van het leven(Al doe ik dat liever aan het meer van Geneve, maar goed)
Ik ben een ras pessimist wat betreft maatschappij. In plaats van enkel kritiek te blijven geven heb ik 3 jaar geleden besloten naar een paradijs te gaan en daar een simpel baantje te gaan doen. Mijn droom is om oud te worden en te sterven in een paradijs. Helderblauwe zee, ongerepte flora & fauna omgeven door vriendelijke mensen die materialisme nog niet volledig ontdekt hebben.quote:Je kunt het gewoon het beste kijken wat de voordelen van deze maatschappij zijn, er van weg vluchten helpt je echt geen bal. Het is ook de easy way out, maar goed dat boeit verder niet.
Jij had beter in de middeleeuwen kunnen levenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, je geniet liever ergens anders waar het genieten ook meer op zijn plaats is.
[..]
Ik ben een ras pessimist wat betreft maatschappij. In plaats van enkel kritiek te blijven geven heb ik 3 jaar geleden besloten naar een paradijs te gaan en daar een simpel baantje te gaan doen. Mijn droom is om oud te worden en te sterven in een paradijs. Helderblauwe zee, ongerepte flora & fauna omgeven door vriendelijke mensen die materialisme nog niet volledig ontdekt hebben.
Het zijn vulkanische eilanden met enorme bergenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:18 schreef JaWi het volgende:
Xebro, vergeet niet dat door de opwarming van de aarde het zeewater stijgt en er over 10 of 20 jaar geen tropische eilandjes meer zijn.
Wie zie jij janken over dit voorval?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als het zelfmoord is wat zit dan iedereen te janken? Aandrachttrekkend kutkind dan
Okaj maar stel je nu voor dat je echt dus op een eiland komt.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben een ras pessimist wat betreft maatschappij. In plaats van enkel kritiek te blijven geven heb ik 3 jaar geleden besloten naar een paradijs te gaan en daar een simpel baantje te gaan doen. Mijn droom is om oud te worden en te sterven in een paradijs. Helderblauwe zee, ongerepte flora & fauna omgeven door vriendelijke mensen die materialisme nog niet volledig ontdekt hebben.
Zo iemand post niet om serieus te zijn.....quote:Op maandag 13 juni 2005 15:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wie zie jij janken over dit voorval?
Dan neem ik het nogmaals in overwegingquote:Op maandag 13 juni 2005 15:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het zijn vulkanische eilanden met enorme bergen.
Nou kan me best wel voorstellen dat je behoorlijk depri kan worden als je zo lang aan het studeren bent en dan zal ze dit jaar ook wel niet gehaald hebben ofzow.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Waarschijnlijk was het haar vader die het wel welletjes vond na 9 jaar HBO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |