quote:Op maandag 13 juni 2005 00:26 schreef Conflict het volgende:
10 doe ik ook voor niks
idemquote:
Je moet toch echt meer naar buiten gaan hoor..quote:Op maandag 13 juni 2005 00:25 schreef Imperium het volgende:
Zou jij voor ¤1,000,000,000,-
1. Een willekeurig gezin uitmoorden.
2. Nooit meer je ouders/famillie zien.
3. Een Willekeurig persoon doodschieten.
4. Indien man: een andere man in de reet te neuken?/Indien vrouw: een andere vrouw verkrachten?
5. Een hond/kat villen en opeten.
6. Indien man: Je pik in een uitlaatpijp douwen waarmee net 200 Km/h is gereden voor 10 minuten lang?/Indien vrouw: Je kut dichtlaten maken zodat de enige functie plassen is?
7. Je moeder/vader een stomp in dr gezicht geven?
8. Schijt opeten en doorslikken?
9. Jezelf laten verkrachten door 10 personen?
10. 30 minuten door de ruimte zweven met een ruimtepak en zuurstof. door later weer opgepikt te worden?
Nou? nou?
ik trap wel af:
1. Ja.
2. Ja.
3. Ja.
4. Ja.
5. Ja.
6. Nee.
7. Ja.
8. Ja.
9. Ja.
10. Ja.
nu jullie
Jij bent opzich wel ziek in je hoofd moet ik zeggen ....quote:Op maandag 13 juni 2005 00:25 schreef Imperium het volgende:
4. Indien man: een andere man in de reet te neuken?/Indien vrouw: een andere vrouw verkrachten?
6. Indien man: Je pik in een uitlaatpijp douwen waarmee net 200 Km/h is gereden voor 10 minuten lang?/Indien vrouw: Je kut dichtlaten maken zodat de enige functie plassen is?
10. 30 minuten door de ruimte zweven met een ruimtepak en zuurstof. door later weer opgepikt te worden?
Nou? nou?
ik trap wel af:
1. Ja.
2. Ja.
3. Ja.
4. Ja.
5. Ja.
6. Nee.
7. Ja.
8. Ja.
9. Ja.
10. Ja.
nu jullie
Tuurlijk. lekker wat garnituur er bij.. mm lekker.. * Imperium gaat ff zn hond levend villen en in de pan braden met blue bandquote:Op maandag 13 juni 2005 00:32 schreef Aurelianus het volgende:
Mag ik de gevilde kat/hond overigens nog gewoon bakken/braden?
Dan is het toch niet erg? Dier is dier, vlees is vlees.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:33 schreef Imperium het volgende:
[..]
Tuurlijk. lekker wat garnituur er bij.. mm lekker.. * Imperium gaat ff zn hond levend villen en in de pan braden met blue band![]()
![]()
jep.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:35 schreef kokos het volgende:
Trouwens is het belastingvrij?
En in een ander topic vertelde je nog dat er een complete familie in woonde???quote:Op maandag 13 juni 2005 00:41 schreef kokos het volgende:
1. Nou ik doe het allemaal wel voor de lol
. Trouwens 9 wordt wel een beetje krap.
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:25 schreef Imperium het volgende:
neequote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Zebbie het volgende:
Zou je voor 1000000000 één van je benen laten amputeren
jaquote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Zebbie het volgende:
Zou je voor 1000000000 één van je benen laten amputeren
Ik, linker pink kan ik missenquote:Op maandag 13 juni 2005 00:54 schreef surferr het volgende:
wie zou voor 1 miljoen een vinger amputeren?, ik niet eig
met dat 2e been zou je bijvoorbeeld kunnen lopenquote:Op maandag 13 juni 2005 00:55 schreef BGN het volgende:
Wat heb je nou aan een tweede been als je 1 miljard euro hebt?
Mijn motto is: Een extra been heb ik al, een miljard euro niet.
quote:
Die gebruik ik altijd om in mijn neus te peuterenquote:
Toch maar nietquote:
Nou ik nietquote:Op maandag 13 juni 2005 00:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]zat ik ook aan te denken ineens
M'n pik zou ik laten amputeren voor 1000000000
Die gebruik ik altijd om op de shift te drukkenquote:Op maandag 13 juni 2005 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gebruik ik altijd om in mijn neus te peuteren
Tsss, 1000000000 hebben we het hier over he?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:57 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Nou ik niet![]()
Mag ik niet 50/50 ?
50% biertjes
50% geld![]()
Voor 1 biljoen een teennagel laten trekken?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:58 schreef surferr het volgende:
Ik zou voor geen een bedrag ook maar IETS laten amputeren
die groeit weer aan toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Voor 1 biljoen een teennagel laten trekken?
In dat gevalquote:Op maandag 13 juni 2005 00:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Tsss, 1000000000 hebben we het hier over he?
besneden kabouterquote:Op maandag 13 juni 2005 00:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik bied aan...
ik ga meteen mijn voorhuid amputeren zodra ik 1.000.000.000euro op mijn rekening ontvang.
neequote:Op maandag 13 juni 2005 01:01 schreef Zebbie het volgende:
Voor 1000000000 de rest van je leven niet meer kunnen horen
Ik voor 1000quote:Op maandag 13 juni 2005 01:01 schreef surferr het volgende:
me hoofd kaal scheren zou ik voor 10000 euro wel doen
het gaat dan vooral hard als 90% van nederland weet dat hij dan toch niet hun postcode is..quote:Op maandag 13 juni 2005 01:00 schreef BGN het volgende:
Je kunt het verhaal natuurlijk ook omdraaien, zoals met dat savemekonijn.
Je opent een website waarin je verklaart dat je een willekeurig Nederlands gezin uit gaat moorden, tenzij je 2 miljoen euro op je bankrekening krijgt. Vervolgens zorg je ervoor dat het een beetje in de publiciteit komt. Dan gaan mensen aan de etenstafel denken: de kans dat wij uitgekozen worden is klein, maar het is wel een groot risico dat we nemen. Dus laten we toch maar storten.
Als dat storten na een tijdje stagneert, maak je een het eerste cijfer van de postcode bekend. Dan gaat het bedrag vast wel weer wat harder omhoog. De week erna volgt het tweede cijfer, etc. etc.
Daar zit ik ook sterk over te twijfelenquote:
Handige variatietip: de postcode nemen van een villawijk uit het Gooiquote:Op maandag 13 juni 2005 01:00 schreef BGN het volgende:
Je opent een website waarin je verklaart dat je een willekeurig Nederlands gezin uit gaat moorden, tenzij je 2 miljoen euro op je bankrekening krijgt. Vervolgens zorg je ervoor dat het een beetje in de publiciteit komt. Dan gaan mensen aan de etenstafel denken: de kans dat wij uitgekozen worden is klein, maar het is wel een groot risico dat we nemen. Dus laten we toch maar storten.
Als dat storten na een tijdje stagneert, maak je een het eerste cijfer van de postcode bekend. Dan gaat het bedrag vast wel weer wat harder omhoog. De week erna volgt het tweede cijfer, etc. etc.
Hmm.. ja ik misschien ook wel voor 1000 hoor.quote:
Dus het vermogen om met twee benen te kunnen lopen is je 1 miljard euro waard? Dan kan je ook gewoon iemand inhuren die je overal naartoe draagt.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:55 schreef surferr het volgende:
[..]
met dat 2e been zou je bijvoorbeeld kunnen lopen![]()
Dit lijkt me een leuke filmquote:Op maandag 13 juni 2005 01:00 schreef BGN het volgende:
Daarom doe je dat ook pas na vier weken. En dat kondig je vooraf niet aan natuurlijk. Da's je eigen glazen ingooienquote:Op maandag 13 juni 2005 01:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
het gaat dan vooral hard als 90% van nederland weet dat hij dan toch niet hun postcode is..
dat is me zeker een miljard euro waard ja, alsof jezelf laten dragen zo leuk isquote:Op maandag 13 juni 2005 01:03 schreef BGN het volgende:
[..]
Dus het vermogen om met twee benen te kunnen lopen is je 1 miljard euro waard? Dan kan je ook gewoon iemand inhuren die je overal naartoe draagt.
Ik zou echt geen moment twijfelen.
ja zeker meteen... ik heb toch al liever wiet!quote:Op maandag 13 juni 2005 01:04 schreef Zebbie het volgende:
Voor 10000 de rest van je leven geen alcoholhoudende drank meer
nee 10000 zou te snel op zijn, en dan moet ik nog zo lang zonder alcoholquote:Op maandag 13 juni 2005 01:04 schreef Zebbie het volgende:
Voor 10000 de rest van je leven geen alcoholhoudende drank meer
Ik wel, zo'n been is altijd handig. Bovendien kun je dat niet kopen voor 1 miljard.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:03 schreef BGN het volgende:
[..]
Dus het vermogen om met twee benen te kunnen lopen is je 1 miljard euro waard? Dan kan je ook gewoon iemand inhuren die je overal naartoe draagt.
Ik zou echt geen moment twijfelen.
lukt toch niet, als je dat miljoen eenmaal hebt.. wie houdt je dan tegen ?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
Q: voor 1 miljard nooit meer sex? (inc rukken etc)
oh je geeft dus 999miljoen aan mij?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:08 schreef godard_k het volgende:
[..]
lukt toch niet, als je dat miljoen eenmaal hebt.. wie houdt je dan tegen ?![]()
nee aan mijquote:Op maandag 13 juni 2005 01:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
oh je geeft dus 999miljoen aan mij?
Ik moet zeggen dat het idee van door mijn eigen villa rollen nog niet eens bij me opgekomen was. Maar je hebt zeker gelijk dat er veel nadelen aan zitten. Doordat je één miljard euro bezit, ben je echter wel in staat om op een hele andere manier van het leven te genieten dan je normaal zou doen. Het is een keuze, met voor- en nadelen.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:04 schreef surferr het volgende:
[..]
dat is me zeker een miljard euro waard ja, alsof jezelf laten dragen zo leuk is
En wat wil je met die miljard doen?
In een aangepaste auto rijden?, door je eigen villa rollen
naar je zwembad kijken
Dat is wel erg vaak neequote:Op maandag 13 juni 2005 01:08 schreef Dirkh het volgende:
1. Een willekeurig gezin uitmoorden.nee
2. Nooit meer je ouders/famillie zien.ja
3. Een Willekeurig persoon doodschieten.nee
4. Indien man: een andere man in de reet te neuken?ja
5. Een hond/kat villen en opeten.nee
6. Indien man: Je pik in een uitlaatpijp douwen waarmee net 200 Km/h is gereden voor 10 minuten lang?/Indien vrouw: Je kut dichtlaten maken zodat de enige functie plassen is?nee
7. Je moeder/vader een stomp in dr gezicht geven?ja
8. Schijt opeten en doorslikken?nee
9. Jezelf laten verkrachten door 10 personen?nee
10. 30 minuten door de ruimte zweven met een ruimtepak en zuurstof. door later weer opgepikt te worden?ja
ik vind dat het voordeel niet opweegt tegen het nadeel, maar dat was al duidelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 01:10 schreef BGN het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het idee van door mijn eigen villa rollen nog niet eens bij me opgekomen was. Maar je hebt zeker gelijk dat er veel nadelen aan zitten. Doordat je één miljard euro bezit, ben je echter wel in staat om op een hele andere manier van het leven te genieten dan je normaal zou doen. Het is een keuze, met voor- en nadelen.
Nou ik weet het niet hoor, sinds die euro is alles ook maar duurder en duurder gewordenquote:Op maandag 13 juni 2005 01:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
voor 1 miljard heb je best een (pimp-my-)wheelchair
al zou ik het persoonlijk niet doen denk ik///
elke vrouw?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:13 schreef surferr het volgende:
wie zou voor 1 miljard zichzelf laten ombouwen naar vrouw?
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:12 schreef BGN het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet hoor, sinds die euro is alles ook maar duurder en duurder geworden
big brother kelly?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:13 schreef surferr het volgende:
Nee dat ook weer niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:13 schreef surferr het volgende:
Nee, je krijgt gewoon het standaard pakket "pillen, tieten , kut"en de rest mag jezelf doenquote:
Hell noquote:Op maandag 13 juni 2005 01:14 schreef surferr het volgende:
[..]
Nee, je krijgt gewoon het standaard pakket "pillen, tieten , kut"en de rest mag jezelf doen
voor 100.000 doe ik dat!quote:Op maandag 13 juni 2005 01:17 schreef surferr het volgende:
Hoeveel geld zou er nodig zijn omjezelf te verbieden ooit nog van internet gebruik te laten maken?
tuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 01:17 schreef Zebbie het volgende:
Voor 100 euro naast de man met het halve ei op z'n hoofd op een bankje gaan zitten
10000000quote:Op maandag 13 juni 2005 01:17 schreef surferr het volgende:
Hoeveel geld zou er nodig zijn omjezelf te verbieden ooit nog van internet gebruik te laten maken?
is dat een scene uit calimero?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:17 schreef Zebbie het volgende:
Voor 100 euro naast de man met het halve ei op z'n hoofd op een bankje gaan zitten
Niet dat ik weetquote:
pfff kom maar op met die 1 miljard pegelsquote:Op maandag 13 juni 2005 00:25 schreef Imperium het volgende:
4. Indien man: een andere man in de reet te neuken?
waarom? jij mag 't niet gebruiken.. je kunt toch wel iemand een site voor je bedrijf laten maken....quote:Op maandag 13 juni 2005 01:19 schreef surferr het volgende:
ik zit nog te twijfelen over dat internet,
Het betekent wel dat ik opeens al me muziek moet kopen..
En software enzo
En als je met die miljard ofzo een bedrijf wilt beginnen zonder internet is wel moeilijk en irriterent
laat iemand anders het gewoon downloaden/adverteren dommerdquote:Op maandag 13 juni 2005 01:19 schreef surferr het volgende:
ik zit nog te twijfelen over dat internet,
Het betekent wel dat ik opeens al me muziek moet kopen..
En software enzo
En als je met die miljard ofzo een bedrijf wilt beginnen zonder internet is wel moeilijk en irriterent
Echt een vergelijking die ik even niet kan volgen.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
hij neukt liever andere mannen in de anus dan dat ie stront eet...
OMFG!!quote:Op maandag 13 juni 2005 01:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Echt een vergelijking die ik even niet kan volgen.
Of ik nu een vrouw in d'r reet neuk of een man. Leg mij daar het verschil eens van uit.
Een turk die hier vlakbij woont die altijd met een groot mes aan het kloten isquote:Op maandag 13 juni 2005 01:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
wie is die man met het halve ei dan?
man blijkt strakker te zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 01:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of ik nu een vrouw in d'r reet neuk of een man. Leg mij daar het verschil eens van uit.
Dat stront eten, ff 5 minuten een walgelijk moment mee maken en dan de rest van je leven niet meer hoeven te werkenquote:Op maandag 13 juni 2005 01:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
dus het was niet letterlijk Un man met een ei op zn hoofdquote:Op maandag 13 juni 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Een turk die hier vlakbij woont die altijd met een groot mes aan het kloten is(halve ei slaat op z'n keppeltje
)
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:21 schreef surferr het volgende:
[..]
dus het was niet letterlijk Un man met een ei op zn hoofd![]()
![]()
het legt er ook wel aan wat voor stront, koeienstront is denk ik beter te doen dan mensenstront, Bij koeien bestaat het bijna alleen maar uit gras en dat is meestal ook nog te zienquote:Op maandag 13 juni 2005 01:21 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat stront eten, ff 5 minuten een walgelijk moment mee maken en dan de rest van je leven niet meer hoeven te werken.
Dat doe je niet voor 1000000000 euro?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:21 schreef ki_ki het volgende:
1 nee
2 nee
3 nee
4 nee
5 nee
6 nee natuurlijk niet
7 als ze weten waar het voor is en ze vinden het goed wel, delen we de buit
8 nee
9 neeee
10 ja hoor
Vrouwen hebben geen strontquote:Op maandag 13 juni 2005 01:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat?
Jij denkt dat er bij een vrouw geen stront uit d'r anus komt?
Nee, die term is ontstaan toen we nog jong en onwetend waren.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:21 schreef surferr het volgende:
[..]
dus het was niet letterlijk Un man met een ei op zn hoofd![]()
![]()
Dat wist ik toch nietquote:Op maandag 13 juni 2005 01:23 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee, die term is ontstaan toen we nog jong en onwetend waren.
tuurlijk niet, vrouwen toch niet..... dat is alleen bij mannen zo!quote:Op maandag 13 juni 2005 01:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat?
Jij denkt dat er bij een vrouw geen stront uit d'r anus komt?
100.000 euro doe ik dat voor.. (misschien wel minder)quote:Op maandag 13 juni 2005 01:24 schreef surferr het volgende:
hoeveel geld zou er nodig zijn om jouw naakt door een drukwinkelcentrum voor 1 uur lang te laten lopen ?
10.000 gebodenquote:Op maandag 13 juni 2005 01:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
100.000 euro doe ik dat voor.. (misschien wel minder)
In principe doe ik het ook wel voor 9537 euro en 38 centquote:Op maandag 13 juni 2005 01:26 schreef surferr het volgende:
( wel vaag dat die bedragen altijd gedeelt en vermenigvuldigd met 10 moeten worden)
ik bedoel, 100 000 of 10 000 is nogal een verschilquote:Op maandag 13 juni 2005 01:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
In principe doe ik het ook wel voor 9537 euro en 38 cent
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:27 schreef Zebbie het volgende:
Maar ik ga nu slapen voor 0 euro, weltrusten
een verschilt van 90.000 zelfquote:Op maandag 13 juni 2005 01:28 schreef surferr het volgende:
[..]
ik bedoel, 100 000 of 10 000 is nogal een verschil
nee dat heb ik er niet voor over,dus weg met die postquote:Op maandag 13 juni 2005 01:30 schreef Zebbie het volgende:
Voor 50 cent plaats ik hier nog snel een verlaat post
tegen of met zijn medewerkingquote:Op maandag 13 juni 2005 01:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaad... maar voor 90.000 euro zou ik best wel in iemand's bek schijten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |