Voor 1 biljoen een teennagel laten trekken?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:58 schreef surferr het volgende:
Ik zou voor geen een bedrag ook maar IETS laten amputeren
die groeit weer aan toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Voor 1 biljoen een teennagel laten trekken?
In dat gevalquote:Op maandag 13 juni 2005 00:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Tsss, 1000000000 hebben we het hier over he?
besneden kabouterquote:Op maandag 13 juni 2005 00:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik bied aan...
ik ga meteen mijn voorhuid amputeren zodra ik 1.000.000.000euro op mijn rekening ontvang.
neequote:Op maandag 13 juni 2005 01:01 schreef Zebbie het volgende:
Voor 1000000000 de rest van je leven niet meer kunnen horen
Ik voor 1000quote:Op maandag 13 juni 2005 01:01 schreef surferr het volgende:
me hoofd kaal scheren zou ik voor 10000 euro wel doen
het gaat dan vooral hard als 90% van nederland weet dat hij dan toch niet hun postcode is..quote:Op maandag 13 juni 2005 01:00 schreef BGN het volgende:
Je kunt het verhaal natuurlijk ook omdraaien, zoals met dat savemekonijn.
Je opent een website waarin je verklaart dat je een willekeurig Nederlands gezin uit gaat moorden, tenzij je 2 miljoen euro op je bankrekening krijgt. Vervolgens zorg je ervoor dat het een beetje in de publiciteit komt. Dan gaan mensen aan de etenstafel denken: de kans dat wij uitgekozen worden is klein, maar het is wel een groot risico dat we nemen. Dus laten we toch maar storten.
Als dat storten na een tijdje stagneert, maak je een het eerste cijfer van de postcode bekend. Dan gaat het bedrag vast wel weer wat harder omhoog. De week erna volgt het tweede cijfer, etc. etc.
Daar zit ik ook sterk over te twijfelenquote:
Handige variatietip: de postcode nemen van een villawijk uit het Gooiquote:Op maandag 13 juni 2005 01:00 schreef BGN het volgende:
Je opent een website waarin je verklaart dat je een willekeurig Nederlands gezin uit gaat moorden, tenzij je 2 miljoen euro op je bankrekening krijgt. Vervolgens zorg je ervoor dat het een beetje in de publiciteit komt. Dan gaan mensen aan de etenstafel denken: de kans dat wij uitgekozen worden is klein, maar het is wel een groot risico dat we nemen. Dus laten we toch maar storten.
Als dat storten na een tijdje stagneert, maak je een het eerste cijfer van de postcode bekend. Dan gaat het bedrag vast wel weer wat harder omhoog. De week erna volgt het tweede cijfer, etc. etc.
Hmm.. ja ik misschien ook wel voor 1000 hoor.quote:
Dus het vermogen om met twee benen te kunnen lopen is je 1 miljard euro waard? Dan kan je ook gewoon iemand inhuren die je overal naartoe draagt.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:55 schreef surferr het volgende:
[..]
met dat 2e been zou je bijvoorbeeld kunnen lopen![]()
Dit lijkt me een leuke filmquote:Op maandag 13 juni 2005 01:00 schreef BGN het volgende:
Daarom doe je dat ook pas na vier weken. En dat kondig je vooraf niet aan natuurlijk. Da's je eigen glazen ingooienquote:Op maandag 13 juni 2005 01:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
het gaat dan vooral hard als 90% van nederland weet dat hij dan toch niet hun postcode is..
dat is me zeker een miljard euro waard ja, alsof jezelf laten dragen zo leuk isquote:Op maandag 13 juni 2005 01:03 schreef BGN het volgende:
[..]
Dus het vermogen om met twee benen te kunnen lopen is je 1 miljard euro waard? Dan kan je ook gewoon iemand inhuren die je overal naartoe draagt.
Ik zou echt geen moment twijfelen.
ja zeker meteen... ik heb toch al liever wiet!quote:Op maandag 13 juni 2005 01:04 schreef Zebbie het volgende:
Voor 10000 de rest van je leven geen alcoholhoudende drank meer
nee 10000 zou te snel op zijn, en dan moet ik nog zo lang zonder alcoholquote:Op maandag 13 juni 2005 01:04 schreef Zebbie het volgende:
Voor 10000 de rest van je leven geen alcoholhoudende drank meer
Ik wel, zo'n been is altijd handig. Bovendien kun je dat niet kopen voor 1 miljard.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:03 schreef BGN het volgende:
[..]
Dus het vermogen om met twee benen te kunnen lopen is je 1 miljard euro waard? Dan kan je ook gewoon iemand inhuren die je overal naartoe draagt.
Ik zou echt geen moment twijfelen.
lukt toch niet, als je dat miljoen eenmaal hebt.. wie houdt je dan tegen ?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
Q: voor 1 miljard nooit meer sex? (inc rukken etc)
oh je geeft dus 999miljoen aan mij?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:08 schreef godard_k het volgende:
[..]
lukt toch niet, als je dat miljoen eenmaal hebt.. wie houdt je dan tegen ?![]()
nee aan mijquote:Op maandag 13 juni 2005 01:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
oh je geeft dus 999miljoen aan mij?
Ik moet zeggen dat het idee van door mijn eigen villa rollen nog niet eens bij me opgekomen was. Maar je hebt zeker gelijk dat er veel nadelen aan zitten. Doordat je één miljard euro bezit, ben je echter wel in staat om op een hele andere manier van het leven te genieten dan je normaal zou doen. Het is een keuze, met voor- en nadelen.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:04 schreef surferr het volgende:
[..]
dat is me zeker een miljard euro waard ja, alsof jezelf laten dragen zo leuk is
En wat wil je met die miljard doen?
In een aangepaste auto rijden?, door je eigen villa rollen
naar je zwembad kijken
Dat is wel erg vaak neequote:Op maandag 13 juni 2005 01:08 schreef Dirkh het volgende:
1. Een willekeurig gezin uitmoorden.nee
2. Nooit meer je ouders/famillie zien.ja
3. Een Willekeurig persoon doodschieten.nee
4. Indien man: een andere man in de reet te neuken?ja
5. Een hond/kat villen en opeten.nee
6. Indien man: Je pik in een uitlaatpijp douwen waarmee net 200 Km/h is gereden voor 10 minuten lang?/Indien vrouw: Je kut dichtlaten maken zodat de enige functie plassen is?nee
7. Je moeder/vader een stomp in dr gezicht geven?ja
8. Schijt opeten en doorslikken?nee
9. Jezelf laten verkrachten door 10 personen?nee
10. 30 minuten door de ruimte zweven met een ruimtepak en zuurstof. door later weer opgepikt te worden?ja
ik vind dat het voordeel niet opweegt tegen het nadeel, maar dat was al duidelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 01:10 schreef BGN het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het idee van door mijn eigen villa rollen nog niet eens bij me opgekomen was. Maar je hebt zeker gelijk dat er veel nadelen aan zitten. Doordat je één miljard euro bezit, ben je echter wel in staat om op een hele andere manier van het leven te genieten dan je normaal zou doen. Het is een keuze, met voor- en nadelen.
Nou ik weet het niet hoor, sinds die euro is alles ook maar duurder en duurder gewordenquote:Op maandag 13 juni 2005 01:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
voor 1 miljard heb je best een (pimp-my-)wheelchair
al zou ik het persoonlijk niet doen denk ik///
elke vrouw?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:13 schreef surferr het volgende:
wie zou voor 1 miljard zichzelf laten ombouwen naar vrouw?
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:12 schreef BGN het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet hoor, sinds die euro is alles ook maar duurder en duurder geworden
big brother kelly?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:13 schreef surferr het volgende:
Nee dat ook weer niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:13 schreef surferr het volgende:
Nee, je krijgt gewoon het standaard pakket "pillen, tieten , kut"en de rest mag jezelf doenquote:
Hell noquote:Op maandag 13 juni 2005 01:14 schreef surferr het volgende:
[..]
Nee, je krijgt gewoon het standaard pakket "pillen, tieten , kut"en de rest mag jezelf doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |