quote:Op maandag 13 juni 2005 00:26 schreef Conflict het volgende:
10 doe ik ook voor niks
idemquote:
Je moet toch echt meer naar buiten gaan hoor..quote:Op maandag 13 juni 2005 00:25 schreef Imperium het volgende:
Zou jij voor ¤1,000,000,000,-
1. Een willekeurig gezin uitmoorden.
2. Nooit meer je ouders/famillie zien.
3. Een Willekeurig persoon doodschieten.
4. Indien man: een andere man in de reet te neuken?/Indien vrouw: een andere vrouw verkrachten?
5. Een hond/kat villen en opeten.
6. Indien man: Je pik in een uitlaatpijp douwen waarmee net 200 Km/h is gereden voor 10 minuten lang?/Indien vrouw: Je kut dichtlaten maken zodat de enige functie plassen is?
7. Je moeder/vader een stomp in dr gezicht geven?
8. Schijt opeten en doorslikken?
9. Jezelf laten verkrachten door 10 personen?
10. 30 minuten door de ruimte zweven met een ruimtepak en zuurstof. door later weer opgepikt te worden?
Nou? nou?
ik trap wel af:
1. Ja.
2. Ja.
3. Ja.
4. Ja.
5. Ja.
6. Nee.
7. Ja.
8. Ja.
9. Ja.
10. Ja.
nu jullie
Jij bent opzich wel ziek in je hoofd moet ik zeggen ....quote:Op maandag 13 juni 2005 00:25 schreef Imperium het volgende:
Zou jij voor ¤1,000,000,000,-
1. Een willekeurig gezin uitmoorden.
2. Nooit meer je ouders/famillie zien.
3. Een Willekeurig persoon doodschieten.
4. Indien man: een andere man in de reet te neuken?/Indien vrouw: een andere vrouw verkrachten?
5. Een hond/kat villen en opeten.
6. Indien man: Je pik in een uitlaatpijp douwen waarmee net 200 Km/h is gereden voor 10 minuten lang?/Indien vrouw: Je kut dichtlaten maken zodat de enige functie plassen is?
7. Je moeder/vader een stomp in dr gezicht geven?
8. Schijt opeten en doorslikken?
9. Jezelf laten verkrachten door 10 personen?
10. 30 minuten door de ruimte zweven met een ruimtepak en zuurstof. door later weer opgepikt te worden?
Nou? nou?
ik trap wel af:
1. Ja.
2. Ja.
3. Ja.
4. Ja.
5. Ja.
6. Nee.
7. Ja.
8. Ja.
9. Ja.
10. Ja.
nu jullie
Tuurlijk. lekker wat garnituur er bij.. mm lekker.. * Imperium gaat ff zn hond levend villen en in de pan braden met blue bandquote:Op maandag 13 juni 2005 00:32 schreef Aurelianus het volgende:
Mag ik de gevilde kat/hond overigens nog gewoon bakken/braden?
Dan is het toch niet erg? Dier is dier, vlees is vlees.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:33 schreef Imperium het volgende:
[..]
Tuurlijk. lekker wat garnituur er bij.. mm lekker.. * Imperium gaat ff zn hond levend villen en in de pan braden met blue band![]()
![]()
jep.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:35 schreef kokos het volgende:
Trouwens is het belastingvrij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |