Hear hear!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een uitermate verstandig ventje !
Ik herken hetquote:Op maandag 13 juni 2005 15:59 schreef Youp het volgende:
[..]
hier zitten ze in het lokaal.. en als je vraagt wanneer geeft u eens les? dan zeggen ze niks.. ze zeggen wij zitten hier om vragen te beantwoorden dus ga maar wat leren.. wat moeten we dan leren? ja jullie hebben genoeg werk... oh.. wanneer worden we dan eens op WAT DAN OOK getoetst ofzo? geen antwoord..
we kunnen gewoon niks
ja hallo.....quote:
Dan pak je toch zelf het initiatief om iets te leren!?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik herken hetverdomme 3 jaar op die school gezeten, en ik weet nog niks
![]()
ben je der nou nogquote:
Chips liggen op de bovenste plank, dus: Ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja hallo.....
ben vrij en dan zal ik me zeker ook nog gaan inspannen ook![]()
"hè" is beter?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
Ik haat het als mensen "wát??" zeggen als ze je niet verstaan.
Gedaan. En dan loop je vast, ga je naar die leraren, en dan komen ze met opmerkingen als "die staat en dat en dat boek"quote:Op maandag 13 juni 2005 16:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan pak je toch zelf het initiatief om iets te leren!?
Hier ookquote:Op maandag 13 juni 2005 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik herken hetverdomme 3 jaar op die school gezeten, en ik weet nog niks
![]()
Welks?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"hè" is beter?
O wacht, jij bent natuurlijk meer van het "wablief"-type...
Inderdaad. Wabliefquote:Op maandag 13 juni 2005 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"hè" is beter?
O wacht, jij bent natuurlijk meer van het "wablief"-type...
Toen ben je zelf maar gaan schrijven zekerquote:Op maandag 13 juni 2005 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gedaan. En dan loop je vast, ga je naar die leraren, en dan komen ze met opmerkingen als "die staat en dat en dat boek"
Vraag je waar dat boekis.
"dat komt volgend jaar pas uit "
precies... t schiet allemaal niet op... het enige wat hier geregeld is is wiskunde, nederlands/engels en gym... nou alles wat we nu behandelen heb ik op de havo tot in den treuren gehad dus dat schiet niet echt opquote:Op maandag 13 juni 2005 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gedaan. En dan loop je vast, ga je naar die leraren, en dan komen ze met opmerkingen als "die staat en dat en dat boek"
Vraag je waar dat boekis.
"dat komt volgend jaar pas uit "
Ik heb geen prof's.... alleen nog m'n kleine scriptie onder begeleiding van 'n Russische Ph.D. studentequote:Op maandag 13 juni 2005 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je het al uitgeprint en aan je Prof's laten zien?
D'ohquote:Op maandag 13 juni 2005 16:06 schreef ijsmeis het volgende:
Alleen vragen mensen mij dan altijd of ik een belg ben.
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb geen prof's.... alleen nog m'n kleine scriptie onder begeleiding van 'n Russische Ph.D. studente![]()
chipsquote:Op maandag 13 juni 2005 16:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Chips liggen op de bovenste plank, dus: Ja.
Ik had daar allemaal vrijstelling vanquote:Op maandag 13 juni 2005 16:06 schreef Youp het volgende:
[..]
precies... t schiet allemaal niet op... het enige wat hier geregeld is is wiskunde, nederlands/engels en gym... nou alles wat we nu behandelen heb ik op de havo tot in den treuren gehad dus dat schiet niet echt op
en van het vak leer je alleen wat in de stage...
Waarom is Wablief asocciaal?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik IETS asociaal vind dan is het dat wel
stage is gewoon het enige dat oke is aan deze hele opleiding.. gelukkig moet ik nog 1 jaar stage en 1 jaar school en dan ben ik er vanaf... op naar de hboquote:Op maandag 13 juni 2005 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had daar allemaal vrijstelling vanBen toch gegaan, anders voelde ik me zo nutteloos. Stage was wel nuttig ja
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onkruid komt terug zoals Jaap zou zeggen
onder in de vriezer... same idea...quote:
vrijstelling?! voor Nederlands en wiskunde?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had daar allemaal vrijstelling vanBen toch gegaan, anders voelde ik me zo nutteloos. Stage was wel nuttig ja
Omdat "wij Nederlanders" dat als asociaal ervarenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom is Wablief asocciaal?.
Het heeft in ieder geval meer dan 1 lettergreep. Én dus doe je er meer moeite voor om te zeggen dat ik je niet kan verstaan..
Een paar Nederlandse lessen had hij nog wel extra mogen volgenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
vrijstelling?! voor Nederlands en wiskunde?
Niet alleen hij.... 80% van fok had wel wat taalles kunnen gebruikenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een paar Nederlandse lessen had hij nog wel extra mogen volgen
ja. Ik had op VWO bij beide een eindcijfer van 8. Ze vonden dat ik al genoeg wist. Ban het hele 1e jaar heb ik ook vrijstelling gekregen.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
vrijstelling?! voor Nederlands en wiskunde?
IVBO zekerquote:Op maandag 13 juni 2005 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat "wij Nederlanders" dat als asociaal ervaren
Vrienden van mijn ouders wonen in Voerendaal, en daar mochten hun kinderen op school GEEN wablief zeggen omdat de schoolleiding dat ook asociaal vond
Onze leraar Nederlands gaf les op twee scholen, een van ons, en de ander in de Haagse schilderswijk.. Hij was vrij grof tegen zn leerlingen. Die in Den Haag pikten dat niet meer, en toen is ie een ander vak gaan lerenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een paar Nederlandse lessen had hij nog wel extra mogen volgen
hoe de hel ben je van het vwo op mbo terecht gekomen? waarom ben je niet gaan studeren??quote:Op maandag 13 juni 2005 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. Ik had op VWO bij beide een eindcijfer van 8. Ze vonden dat ik al genoeg wist. Ban het hele 1e jaar heb ik ook vrijstelling gekregen.
Ja maar hun zeggen dat julie nooit geen verkeerde dingen zeggen. Da's beter als mij!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet alleen hij.... 80% van fok had wel wat taalles kunnen gebruiken
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar hun zeggen dat julie nooit geen verkeerde dingen zeggen. Da's beter als mij!
Ik was vrij jong toen ik van VWO af kwam. En de enige studie die me echt boiede zat in Venlo. Maar ik vond mezelf veels te jong om zelfstandig te gaan wonen. Was ik ook destijds. Dus MBO opeliding in die richting gaan doen. Open dag geweest eerst, allemaal leugens verteldquote:Op maandag 13 juni 2005 16:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hoe de hel ben je van het vwo op mbo terecht gekomen? waarom ben je niet gaan studeren??
Bij het kutkammen?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was vrij jong toen ik van VWO af kwam. En de enige studie die me echt boiede zat in Venlo. Maar ik vond mezelf veels te jong om zelfstandig te gaan wonen. Was ik ook destijds. Dus MBO opeliding in die richting gaan doen. Open dag geweest eerst, allemaal leugens verteldZodat ik zelf kon weten in wlek tempo ik kon leren en zo
Ze hadden me voorgespiegeld dat ik de opleiding in 2 jaar zou kunnen doen waarvan 1 jaar stage. Dikke poep dus, ik moets gewoon hun tempo blijven werken.
Carrieretechnisch het domste wat ik ooit heb gedaan. Maar aan de andere kant hield ik op die manier wle erg veel tijd over, waarbij ik mn verloofde heb ontmoet![]()
neh, we hadden een gezamenlijke interesse, en toen zijn we samen gaan winkelen naar die gezamenlijke interesse, is er een vonkie overgslegen en zoquote:Op maandag 13 juni 2005 16:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, het zegt iig genoeg over jullie niveau
Wat de neuk zit er in Venlo dan?!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was vrij jong toen ik van VWO af kwam. En de enige studie die me echt boiede zat in Venlo. Maar ik vond mezelf veels te jong om zelfstandig te gaan wonen. Was ik ook destijds. Dus MBO opeliding in die richting gaan doen. Open dag geweest eerst, allemaal leugens verteldZodat ik zelf kon weten in wlek tempo ik kon leren en zo
Ze hadden me voorgespiegeld dat ik de opleiding in 2 jaar zou kunnen doen waarvan 1 jaar stage. Dikke poep dus, ik moets gewoon hun tempo blijven werken.
Carrieretechnisch het domste wat ik ooit heb gedaan. Maar aan de andere kant hield ik op die manier wle erg veel tijd over, waarbij ik mn verloofde heb ontmoet![]()
klinkt me erg bekend in de oren... projecten waarmee je gelokt word die dan ineens zomaar geschrapt worden of spontaan niet meer blijken te bestaan enzo...quote:Op maandag 13 juni 2005 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |