Whehehehe wat denk je nou zelf...quote:Op maandag 13 juni 2005 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
terug gebeld, ik krijg de baan waarschijnlijk niet, maar misschien toch. ze bellen me in ieder geval morgenmiddag
Jochiequote:Op maandag 13 juni 2005 15:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet het jochie
Tijdens je studentenleven ontwikkel je jezelf
Maar ja, ik ben 1,5 jaar voorzitter geweest van de studievereniging, onderhoud ook 2 vriendengroepen, ik werk en feest het hele weekend....
Studeren is leuk![]()
Heerlijk toch, die goedgelovige mensjesquote:Op maandag 13 juni 2005 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ze zeiden letterlijk dat ik te hard had gewerkt.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is dan ook te makkelijk
Als je jezelf stoer vindt als je eet in de klas kom ik echt niet meer bij
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aah een hbo'er die in de verdediging schiet![]()
Ik vind het niet stoer.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is dan ook te makkelijk
Als je jezelf stoer vindt als je eet in de klas kom ik echt niet meer bij
Bojo'er danquote:
Voor iemand met een talenknobbel zal de lts al moeilijk zijn.....quote:Maar ja, als ik mijn studie vergelijk met die van m'n broertje weet ik nog zo net niet wat er nu precies moeilijker is
wattanwel?quote:
Mijn leraren vinden het soms niet kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw, jij vindt het niet kunnen?
Het is uiteraard ook zwaar asociaal
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bojo'er dan
[..]
Voor iemand met een talenknobbel zal de lts al moeilijk zijn.....
't is maar net wat je kunt
qua werk heb je de meeste kans als je een technische en een economische achtergrond hebt.... Alleen: mijn gevoel van/met/voor techniek kennen jullie geloof ik wel![]()
wat je dan wel stoer vind in de klas ( klasquote:Op maandag 13 juni 2005 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind eten lekker.
Ik word wel eens vreetzak genoemd. Dat is dan weer niet okay.
Ik zal maar niet over dieeeeeeten beginnenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind eten lekker.
Ik word wel eens vreetzak genoemd. Dat is dan weer niet okay.
Ik ga misschien hierna nog een economische studie doen.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bojo'er dan
[..]
Voor iemand met een talenknobbel zal de lts al moeilijk zijn.....
't is maar net wat je kunt
qua werk heb je de meeste kans als je een technische en een economische achtergrond hebt.... Alleen: mijn gevoel van/met/voor techniek kennen jullie geloof ik wel![]()
Nou nee.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat je dan wel stoer vind in de klas ( klas)
NOUJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn leraren vinden het soms niet kunnen.
Ik ben dun genoeg heurquote:Op maandag 13 juni 2005 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over dieeeeeeten beginnen
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga misschien hierna nog een economische studie doen.
2 vliegen in 1 klap
En jij kon toch verschrikkelijk goed radio's monteren ed
't ergste vind ik nog wel dat je er trots op bentquote:Op maandag 13 juni 2005 15:51 schreef Youp het volgende:
net liep de leraar bij ons in de klas zelf tegen een medeleerling van me te zeggen dat hij hem voor het einde van het jaar in elkaar zou slaan
dat is het gemiddelde niveau op t mbo
Hier nog steeds door bepaalde docentenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:55 schreef Xtreem het volgende:
Damn...
Vroegah werden studenten hier nog met U aangesproken![]()
Ja, euh, zink gewoon de volgende keer, Vink!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mwah, begrijpelijk....
Het is dan ook een megaklus![]()
Je ziet je leraren ten minste. Als wij de leraren wilden spreken op MBO moesten we ze altijd uit de kantine halen...quote:Op maandag 13 juni 2005 15:51 schreef Youp het volgende:
net liep de leraar bij ons in de klas zelf tegen een medeleerling van me te zeggen dat hij hem voor het einde van het jaar in elkaar zou slaan
dat is het gemiddelde niveau op t mbo
Ik ga zo even een boot uitchecken dus misschien kun je me dan in de plomp mieteren?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, euh, zink gewoon de volgende keer, Vink!
ja ik ben dr trots op hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't ergste vind ik nog wel dat je er trots op bent
sommige nog wel ja....quote:Op maandag 13 juni 2005 15:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier nog steeds door bepaalde docenten
U OF Meneer Vink
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:56 schreef Xtreem het volgende:
en ja, daar heb ik 5 minuten over na gedacht ja
spring spring springquote:Op maandag 13 juni 2005 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga zo even een boot uitchecken dus misschien kun je me dan in de plomp mieteren?
hier zitten ze in het lokaal.. en als je vraagt wanneer geeft u eens les? dan zeggen ze niks.. ze zeggen wij zitten hier om vragen te beantwoorden dus ga maar wat leren.. wat moeten we dan leren? ja jullie hebben genoeg werk... oh.. wanneer worden we dan eens op WAT DAN OOK getoetst ofzo? geen antwoord..quote:Op maandag 13 juni 2005 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je ziet je leraren ten minste. Als wij de leraren wilden spreken op MBO moesten we ze altijd uit de kantine halen...
Ik vind dat je helemaal gelijk hebtquote:Op maandag 13 juni 2005 15:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
sommige nog wel ja....
studenten spreken sommige docenten ook met ' je ' aanik snap dat niet.
Maar goed, wat dat betreft ben ik een ouderwetse zak... i know
flikker toch op manquote:Op maandag 13 juni 2005 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goed zo! Je bent de Middelbare School Mentaliteit nog niet verleerd
Jochie, daar ligt een process aan ten grondslag, dat ik dat ik 5 minuten kan is bijzonder snel!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een WO-er hè, die denken zo lekker rap!
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt
Die Belg uit mijn klas heeft het niet helemaal begrepen... Mij noemt hij U en de docenten JIJ
Nee, jij moet springen kleine!quote:
Jij bent dan ook een uitermate verstandig ventje !quote:Op maandag 13 juni 2005 15:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jochie, daar ligt een process aan ten grondslag, dat ik dat ik 5 minuten kan is bijzonder snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |