En ik behoor weer tot de minderheid ipv de domme massaquote:Op maandag 13 juni 2005 15:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb idd een tyfushekel aan je ja
NU EVEN NIET!quote:
Jij behoort tot de grootste gemene deler; parasiet!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En ik behoor weer tot de minderheid ipv de domme massa
Heb jij ff mazzel. De meeste bij mij zijn domme sukkels die nooit ene flikker uitvoeren, niet meedoen in discussies en zich er altijd maar met een drol en een scheet vanaf maken.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:09 schreef hermandeperman het volgende:
die 7 die er met mij nog over zijn, zijn toch wel erg goede gasten moet ik zeggen![]()
aah jij doet vmboquote:Op maandag 13 juni 2005 15:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En ik behoor weer tot de minderheid ipv de domme massa
Die mensen kunnen beter rechten gaan studerenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel. De meeste bij mij zijn domme sukkels die nooit ene flikker uitvoeren, niet meedoen in discussies en zich er altijd maar met een drol en een scheet vanaf maken.
Het klinkt natuurlijk übermoraalridderig maar zulke mensen verminderen de potentie van de studie in z'n geheel gewoon enorm. Ze zoeken niks zelf uit ze wachten gewoon tot alle informatie ze gevoerd wordt. GVD dan word je opgeleid tot acedemisch historicus, dat is één en al zelf onderzoek doen en tegen de gevestigde meningen ingaan... Als je het nu al niet doet...
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij behoort tot de grootste gemene deler; parasiet!
vmbo kassamiepquote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee gek, dan worden zijn handen vuil
* Xtreem maakt 'ns geen arrogante opmerkingquote:
moest weer evenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem maakt 'ns geen arrogante opmerking
TFlang niet gezien
Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben al bijna klaar met m'n studie mên
heb jij ooit een hbo kassamiep gezien dan?quote:
Ik krap een jaarquote:Op maandag 13 juni 2005 15:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ook
nog ruim 'n jaar waarschijnlijk
vaak genoeg, hbo stelt toch geen flikker meer voor tegenwoordigquote:Op maandag 13 juni 2005 15:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
heb jij ooit een hbo kassamiep gezien dan?
Zullen we ons aanmelden als een gezellig gezinquote:
Universiteit ook niet meer hoor.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vaak genoeg, hbo stelt toch geen flikker meer voor tegenwoordig![]()
Geweldigquote:Op maandag 13 juni 2005 15:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zullen we ons aanmelden als een gezellig gezin
Er zijn meer dorpjes en steden in de buurt van Utrecht behalvequote:Op maandag 13 juni 2005 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Benschop?
Ik word zo terug gebeld of ik al dan niet op gesprek hoef te komen voor een baan als heftrucker
spannend
SCHOONHOVUUUUUUH!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er zijn meer dorpjes en steden in de buurt van Utrecht behalveBenschop
hoor
Behoor jij niet gewoon te werken?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Kut ik hoor ineens een vliegtuig overvliegenZe zullen toch niet de landingsbaan gerepareerd hebben, na 4 maanden werk?
heeft wel wat meer aanzien.....quote:
Wat hij zegt...quote:
Klopt.quote:
Maar't is wel extreem stoer om over het HBO te zeikenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Klopt.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik geen ruk weet over instelling en niveau van hbo, maar op de uni is het soms echt om te janken.
quote:
Over 't MBO is nog leukerquote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar't is wel extreem stoer om over het HBO te zeiken
Maandag hopelijk weerquote:Op maandag 13 juni 2005 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Behoor jij niet gewoon te werken?
Absoluutquote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet het jochiequote:Op maandag 13 juni 2005 15:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
Maar ergens klopt het niet.... Ik ben actief bij 'n studievereniging, bij de jovd, ik onderhoud 2 vriendengroepen en ik werk... En toch loop ik nominaal qua studie. Mag je mij uitleggen waarom de rest van die losers er 6 of 7 jaar over moet doen? En ja, ik ben een kantjes loper en nee ik ben echt niet intelligenter dan de gemiddelde WO student.
Dat is dan ook te makkelijkquote:
Rukkerquote:Op maandag 13 juni 2005 15:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Absoluut
Ik ga er vanuit (gezien die paar mensen die ik op hbo ken) dat het daar nog rukker is dan bij ons.
Nee. Project was eerder afgelopen dan gedacht. Ik heb te hard gewerktquote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent alweer ontslagen merk ik?
Er zal wel een order gecancelled zijn.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Project was eerder afgelopen dan gedacht. Ik heb te hard gewerkt
Nee, ze zeiden letterlijk dat ik te hard had gewerkt.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er zal wel een order gecancelled zijn.
aah een hbo'er die in de verdediging schietquote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |