nee dat was Schwartz....quote:BTW, was jij dat over die 737. Wat een lulkoek.
Ik vind de argumenten aardig tegenvallen ..beetje standaart (is trouwens als tegenargument dat Geen vliegtuig het pand heeft geraakt bedoeld en niet ter tegenargument van een 737 )quote:http://www.questionsquestions.net/WTC/767orwhatzit.html
Dat is 1 analyse, naar mijn mening onderbouwd met goede argumenten.
quote:We have the following photos-more hard evidence-of 767 wreckage at the World Trade Center. The windows on the piece of fuselage are the shape of 767 windows:
Ok dan analiseer jij en je broer deze footage maar eens en plaats hier jullie met bronnen gestaafde mening .quote:En nog iets. Ik herken heel makkelijk het verschil tussen een 737 en een 767. Mijn broer die helemaal een fanaat is op het gebied van luchtvaart herkent vliegtuigen die op een aantal kilometer hoog zitten. Als hij nou na het zien van die filmpjes tegen mij had gezegd, dat het een 737 was, dan zat ik nu aan de kant van de "believers"
oh, dus jij kan die motoren herkennen zeker zo verbrand en gemangeld door de impact en vuur? mooi gedaan, maar je kunt geen 737 van een 767 onderscheiden? Spectaculair. Misschien ben je een idiot savant.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:07 schreef merlin693 het volgende:
[..]
nee dat was Schwartz....
hoe komt die CFM56 daar dan ? (2 CFM56's zijn niet genoeg om een 767 van de grond te krijgen )
bah, wat is dat een ongelooflijke slecht kwaliteit. daar gaat wel een beetje dit verhaal weer op:quote:Ok dan analiseer jij en je broer deze footage maar eens en plaats hier jullie met bronnen gestaafde mening .
http://www.flamesong.com/911/barbarian.html#
kies maar een link...ik zou AVI doen !
Ze hebben een vliegtuig erin zien vliegen ! er is alleen nieuwe footage gevonden die een 737 laat zien ipv 767quote:En waarom heeft niemand een 737 het WTC in zien vliegen?
Dat is dus nu juist de vraag !!!!!! Bingo u gaat voor de wasmachinequote:Hoe kan er dan een motor van een 737 op de grond liggen?
Ok dat was dus het einde van de discussie met jouw !! veel plezier nog in je leven !quote:Misschien ben je een idiot savant.
Nee, iedereen heeft een 767 gezien. Want niemand heeft eerder opgemerkt dat het geen 767 is. Terwijl miljarden mensen de beelden hebben gezien. En daar zitten heel wat vliegtuigkenners tussen.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:41 schreef merlin693 het volgende:
Knarf schreef
[..]
Ze hebben een vliegtuig erin zien vliegen ! er is alleen nieuwe footage gevonden die een 737 laat zien ipv 767
ik heb de link naar het filmpje al heel wat keren gegeven dus laat jer nu zelf ff moeite doen m te vinden !
[..]
Dat is dus nu juist de vraag !!!!!! Bingo u gaat voor de wasmachine
Hoezo is het duidelijk dat het een 737 is. Dat wordt niet uitgelegt.quote:Contained in the film unrelated to 9-11, is a 1 minute, 52 second, video segment, shot by an unknown amateur photographer at the WTC, which Schwartz says clearly shows a Boeing 737 airliner striking the south tower.
'We tracked down the filmmaker and he acquired the original WTC segment from the Canadian News Service,' said Schwarz, adding that he has had the tape analyzed by experts proving it’s not a fake. 'We are tracking down the original photographer and want to get to him before the government does in order to prove its authenticity.
'This segment, however, conclusively shows a 737 hit the south tower, not a 767 as previously reported. This in itself should be the smoking gun, which proves the whole story given to us by the government about 9-11 is untrue.'
Omdat ik het niet met je eens ben is het geflame? Wat een redenering. Maar ja, dat hebben we la eens eerder gezien met jou.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:06 schreef BaajGuardian het volgende:
tja wat moet ik nu antwoorden op jou geflame tong ph , laat ik het maar kort houden dit keer :
je komt er wel achter mannetje.
gohquote:Jouw logisch vermogen is niet zo sterk ontwikkeld he?
tja je hebt een levenquote:Uhm, nee dat doe jij altijd al. Zoals ik hierboven zei: Jouw logisch vermogen is onderontwikkeld
En trouwens ik heb een leven
hmhmquote:Het verbaast mij niks, dat dit jouw pet te boven gaat. Zie bovenstaande opmerkingen over jouw logisch denkvermogen
ja omdat ik het wil geloven...jaja...ik hoor jequote:Er zijn geen BEWIJZEN voor een complot alleen speculaties. Alleen omdat jij wil geloven, dat het een complot is, zie jij er bewijzen in.
Dat van jou logisch vermogen was een serieuze vraag en geen geflame.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Meneer de debiel vind het niet flamen , nou vooruit laten we wat quoten , ook maar voor de debiel uitleggen wat een flame is : gordelpost/grond trap opmerkingen , en dergerlijken , zoals ik meneer de debiel nu meneer de debiel noem , dat is een flame , en ook schelden trouwens , mocht ook wel even aangezien je al eerder zei dat ik dat deed , wat niet zo was dus bij deze.
nu de quotes van jou flames ,
[..]
goh
[..]
tja je hebt een leven
[..]
hmhm
[..]
ja omdat ik het wil geloven...jaja...ik hoor je
ik hoef de anderre posts niet te quoten denk ik zo
oh btw dat domme gelul van je over dat je liever iemand van 45 kilo je een langzaam tikje laat geven
dan iemand van 110 die heel snel slaat......
dan laat je WEER de constructie sterkte , lees protectie eruit
in de 2e wereld oorlog , hadden ze nog niet het materiaal van nu verwerkt
en hele anderre constructies.
man wat is er zo moeilijk eens niet een kaugombal te ketsen , maar het geheel te nemen en dat objectief te benaderren ffs.
*insert flame : stomme mongool
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:
* BaajGuardian eats popcorn while kicking against the head of tong poh who is lying on the ground in front of me
Eigenlijk zouden we ermee op moeten houden. Deze discussie winnen we niet. Zij hebben hun mening en wij hebben die van ons.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:39 schreef Knarf het volgende:
Oke, kunnen we weer?
Is het een 767 of een 737?
Nog iets waar ik aan dacht.
Er wordt een 767 vermist, waar is die dan gebleven mocht dit toch een 737 zijn.
Wordt er dan niet erg veel risico genomen om een 767 te laten verdwijnen en dan een 737 in een gebouw te laten storten.
Nee, voor mij is wel duidelijk dat er een 767 in het WTC gevlogen is en geen 737.
En na het zien van mijn plaatje op de vorige pagina, vind ik het ook duidelijk dat het geen controlled demolition is. Omdat die dan weer ernstig misgegaan is.
Wel, heb ik al over gepost op dit subforum, lees dit maar eens.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:35 schreef MDF het volgende:
[..]
Er bestaat geen 1 officieel rapport die de instorting van WTC7 verklaard.
Als 'ie dan even aan kan geven waar die explosieven geplaatst moeten zijn om de torens op die manier in te laten storten.quote:Only professional demolition appears to account for the full range of facts associated with the collapse of the three buildings.
Ik had dat ene week of zo geleden allemaal uitgezocht, voor eenzelfde discussie hier op dit forum (overigens was in die topics nadat ik het gepost had meteen de discussie ook doodgebloed).quote:Op maandag 13 juni 2005 20:14 schreef tong_poh het volgende:
Mooi werk wombcat! Ja ik had deze dingen al eens vaker gelezen, maar ik wist niet meer waar. En ik moet eerlijk zijn, dat ik niet echt veel zin had om dit allemaal nog eens op te zoeken.
Je moet wel toegeven dat de believers volhardend zijn. Wat ik ook grappig vind is hoe ze plausibele verklaringen proberen te weerleggen met niet plausibele verklaringen.
niet iedereenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:14 schreef tong_poh het volgende:
Je moet wel toegeven dat de believers volhardend zijn. Wat ik ook grappig vind is hoe ze plausibele verklaringen proberen te weerleggen met niet plausibele verklaringen.
maar mss is het leuk om daarvoor deze eens te schoppenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:37 schreef coz het volgende:
maar je hebt aan beide kanten ook fundamentalisten zitten idd
Tja, sommige van de believers beginnen altijd met dingen te zeggen zoals: je bent naief, niet intelligent of een schaap die de rest van de schapen volgt.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef Wombcat het volgende:
Waarom moeten 9/11 topics trouwens al op de eerste pagina tot geflame leiden?
Is dat nu echt nodig?
* Wombcat doet ook een greep in de popcornquote:Op maandag 13 juni 2005 20:31 schreef coz het volgende:
* coz popcorn er maar weer bij haalt![]()
[reddingspoging]
goh .. mooie toevoeging Wombcat
Ok, misschien niet iedereen. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Dan zou ik alle topics op dit gebied nog eens door moeten lezen. En laat ik daar nou geen zin in hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:25 schreef coz het volgende:
niet iedereen
Niet iedereen, maar ik heb hier al wel vaker gezien dat soms achter de meest fantastische theorieën aangehobbeld wordt, als ze maar tegen wat de overheid vertelt ingaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:33 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ok, misschien niet iedereen. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Dan zou ik alle topics op dit gebied nog eens door moeten lezen. En laat ik daar nou geen zin in hebben.
in zijn (truth) algemeenheid niet iedereen...je wilt en hoeft echt niet alle topics door te lezenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:33 schreef tong_poh het volgende:
Wat mij betreft val je niet onder die iedereen hoewel je wel snel naar de 'believer'kant helt.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:52 schreef coz het volgende:
[..]
ok laat ik het anders zeggen, ik hoop dat ik onder die niet iedereen val, hoewel ik me ook goed kan misdragen probeer ik open te blijven voor beide kanten
Dat gevoel heb ik ook, dat je best open staat voor beide kanten. Ik vind dat van mezelf ook (is wel natuurlijk makkelijk om te zeggen). Ik ben trouwens ook niet vies van een goede conspiracy theory. Alleen het geval is bij 9-11 is, dat alle bewijs wat ik tot nu toe gereviewed de officiele lezingen onderbouwen. Zoals ik al zei, is het best mogelijk dat iemand met sluitend bewijs komt, dat het een complot is. Tot dan kan en mag de enige lezing de officiele lezing zijn, want daar wijst echt alles naar.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:52 schreef coz het volgende:
[..]
in zijn (truth) algemeenheid niet iedereen...je wilt en hoeft echt niet alle topics door te lezen![]()
ok laat ik het anders zeggen, ik hoop dat ik onder die niet iedereen val, hoewel ik me ook goed kan misdragen probeer ik open te blijven voor beide kanten
Juist.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:08 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we ermee op moeten houden. Deze discussie winnen we niet. Zij hebben hun mening en wij hebben die van ons.
Respecteer het als iemand een andere mening heeft en dram niet door. Zo moeilijk is het toch niet? Altijd dat gescheld weer in 9/11 topics, pffffff. En ja, dan mag het sinds 18:30u ff stil zijn, ik waarschuw maar even voor het wéér verder gaat.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:23 schreef coz het volgende:
* coz denkt : MUUS, ook een hapje zoutvrije popcorn ?ik spreek in de laatste paar posts wel vanaf de believer kant in algemene zin tegen wombcat en tong_poh, maar sinds het vorige 911 topic in MYat sta ik neutraal tegenover 911... er kan meer aan de hand zijn (enkele bushversprekingen die blijven knagen
) maar how the F do i know .. en sinds 18:30 is er niet meer gescholden afaik
ik help het je hopen, zou inderdaad wel leuk zijn een 9-11 topic zonder scheldpartijenquote:Muus schreef
Dus???quote:Op maandag 13 juni 2005 21:37 schreef dodeca het volgende:
En natuurlijk is er meer er is altijd meer:
Tekst
Je bedoelt dat hij het nieuws te horen kreeg van iemand en toen weer verder ging met lezen in het kleuterklasje?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:40 schreef coz het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met bush in dat klaslokaaltje
Met alle respect deze discussie is ook al tot in den treure gevoerd. het enige wat we kunnen doen is dezelfde argumenten aanhalen als in de vorige topics.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:37 schreef dodeca het volgende:
tekst
Nou ja. Dat is dus gewoon disinformatie imo.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:37 schreef dodeca het volgende:
-knip-.
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:36 schreef Wombcat het volgende:
Twee zijn er zo goed als live op TV de WTC 1 en 2 ingevlogen.
uhm... afaik kwamen de beelden van eerste wtc impact later , maar het nieuws ging wel rap en daardoor zijn er ook meer beelden van de 2e , zoals ik zeiquote:Op maandag 13 juni 2005 22:16 schreef MUUS het volgende:
Je bedoelt dat hij het nieuws te horen kreeg van iemand en toen weer verder ging met lezen in het kleuterklasje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |