abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27902880
quote:
Op maandag 13 juni 2005 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

nou dan?
Zo legaal als de nete....not
  Eindredactie Games vrijdag 1 juli 2005 @ 19:31:13 #32
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28396197
het grappigste was wanneer ze die zwerver zijn tanden proberen eruit te trekken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 4 juli 2005 @ 04:45:51 #33
46960 StefanP
polemicist
pi_28465601
Vorig jaar had ik deel 2 al gezien, vorige week deel 1 bekenen en gisteren de helft van deel 3. Ik blijf het hilarisch vinden. Rufus en Bling Bling roeleren de pan uit gewoon.

Ik moet trouwens eens op zoek gaan naar de rechtzaken... ik geloof dat de producers wel 10x beschuldigd werden van felonies (zware criminele feiten), maar steeds zijn vrijgesproken?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 4 juli 2005 @ 05:17:10 #34
91856 Stretto
..........
pi_28465625
quote:
Op maandag 4 juli 2005 04:45 schreef StefanP het volgende:
Vorig jaar had ik deel 2 al gezien, vorige week deel 1 bekenen en gisteren de helft van deel 3. Ik blijf het hilarisch vinden. Rufus en Bling Bling roeleren de pan uit gewoon.

Ik moet trouwens eens op zoek gaan naar de rechtzaken... ik geloof dat de producers wel 10x beschuldigd werden van felonies (zware criminele feiten), maar steeds zijn vrijgesproken?
Ze zijn op de vlucht geslagen
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:37:02 #35
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_29428295
quote:
In deze aflevering wordt een video besproken die het nodige stof heeft doen opwaaien. Geïnspireerd door Jackass, hebben jonge filmmakers daklozen betaald om gevaarlijke stunts uit te halen.

De filmmakers hebben ondanks de negatieve reacties de stunts uitgezonden en de videofilm verkocht.
quote:
“Wij geloven niet dat het grappig is of cool om daklozen belachelijk te maken. Het doel van deze video’s is om door middel van satire bewustzijn te vergroten van de als maar groeiende wereldwijde epidemie van armoede, geweld, verslaving en ongeschooldheid. Help de mensen die minder fortuinlijk zijn.” Je zou bijna denken dat de site Bumfights.com een liefdadigheidsorganisatie is. Ze doen op hun site net alsof ze dat zelf in ieder geval wel vinden. Maar zelfs de allergrootste goedgelovigerd trapt na het zien van één van hun video’s niet in de goede bedoelingen van deze organisatie. Niks medeleven met daklozen, achter bumfights zit een nietsontziende club slimmeriken die over de rug van kansarme daklozen een mooi bedrag bij elkaar heeft weten te sprokkelen.

Hoe zitten de bumfights dan in elkaar? Het idee is simpel: alcoholisten en junks doen als ze hun borrel of hun shot nodig hebben alles voor een paar grijpstuivers. Een stel slimme doch gewetenloze zakenmannen stelt de kansloze een (bescheiden) stapeltje bankbiljetten in het vooruitzicht. Daarvoor hoeven ze alleen maar een stevig partijtje te knokken of een onmogelijke Jackass-achtige stunt uit te halen. Het, gegarandeerd bijzonder bloederige, spektakel wordt vastgelegd op video en voilà: de kassa’s gaan rinkelen. Bij de exploiteurs van de video’s dan, want de junks in kwestie moeten het doen met het eerder genoemde flutbedragje, dat vaak nog niet eens genoeg is om de ziektekosten te dekken. Bewustzijn vergroten? Jaja…
http://www.bumfights.com/

Smullen.

Vanavond, Yorin, 22:00.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_29428368
Da's al best wel oud (en dat an sich is bestwel een understatement)

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_29428375
Dat is al vrij oud allemaal, en ik vind de Sjok Dok daar normaal niet zo goed.
Heb op Discovery een keer wat beters erover gezien, maar ik kijk vast wel even
pi_29428391
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:40 schreef vosss het volgende:
Da's al best wel oud (en dat an sich is bestwel een understatement)

je zegt "an sich" je kon hier wel eens uit de buurt komen
pi_29428420
Ik keek dat 3 jaar geleden oid al. Grappig, maar na de eerste video werd het minder.
pi_29428421
Ik vond Bum Fights best grappig. Vooral Bum Hunter
pi_29428422
Bah, mensonteerend.. laag bij de gronds.. walgelijk. En ik ben veel gewend.
pi_29428461
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:41 schreef T1andonly het volgende:

[..]

je zegt "an sich" je kon hier wel eens uit de buurt komen
Jij weet donders goed waar ik vandaan kom, schavuit
vosss is de naam,
pi_29428467
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef Oksel het volgende:
voor geld doet men alles...
pi_29428508
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Jij weet donders goed waar ik vandaan kom, schavuit
Als ik terug kom uit Lloret wil ik jou auto een keer bekijken en dan neem ik wel bier mee

Bumfights waren vroeger wel eens vaker te vinden op internet en soms op TV (meen MTV wel eens bij JackAss)
Het is gewoon heel ziek hoe die mensen zich gedragen als ze wat geld of eten/drugs aangeboden krijgen.
pi_29428536
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef Ori het volgende:
Jaa
pi_29428546
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Als ik terug kom uit Lloret wil ik jou auto een keer bekijken en dan neem ik wel bier mee

Dat is goed; moet je maar ff een topic openen dan als je me ergens ziet posten
vosss is de naam,
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:59:35 #47
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29428737
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:35:42 #48
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_29429355
Oeps.

Misschien mergen en een trapje?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_29430505
ik vond er weinig grappigs aan.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:35:01 #50
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29430538
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef Oksel het volgende:
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2005 @ 23:08:47 #51
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_29432407
wel grappig om te zien hoeveel na-apers er waren na het progamma.
:')
pi_29439327
quote:
Jaahh die was gaaf ja.
Ik heb hier 3 dvd'tjes liggen maar de 1e was het beste.
pi_29439902
Bumfights is wel leuk, maar dat met die 311 Boyz ofzoiets vind ik toch wel vrij ver gaan, ook met die steen door een voorruit, levenslang opsluiten dat soort ideoten.
pi_29440534
quote:
Ja, leuk om te zien hoe nietsvermoedende slapende zwervers worden overmeesterd en gekneveld om daarna een of andere Steve Irwin wannabe een made up story te laten vertellen voor een paar zwakzinnigen met een camera.
pi_29450184
Ik heb een week of 3 geleden deel 3 bekeken, was weer cool Niet zo goed als deel 2, maar zeker zo goed als 1.

Die surfer dude werd trouwens keihard gepwnd door die latino criminelen zeg, ik heb nog nooit iemand zo'n afranseling zien krijgen zonder dat ie zelfs maar een klap terug kon geven.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:29:24 #56
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_29451495
tering, ik snap echt niet wat iedereen hier zo leuk aan vindt. Kvind het ronduit ziek. Ik hou best van een beetje leedvermaak maar dit gaat echt te ver. Ik snap het idee ook niet echt, wordt iedereen betaald om te gaan vechten of wordt er zo maar op iemand ingeslagen zonder reden?

Diep triest, en vooral ook die mensen die dit leuk vinden. Echt narrow minded hoor
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:49:57 #57
pi_29451915
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:29 schreef The.PhantoM het volgende:
tering, ik snap echt niet wat iedereen hier zo leuk aan vindt. Kvind het ronduit ziek. Ik hou best van een beetje leedvermaak maar dit gaat echt te ver. Ik snap het idee ook niet echt, wordt iedereen betaald om te gaan vechten of wordt er zo maar op iemand ingeslagen zonder reden?

Diep triest, en vooral ook die mensen die dit leuk vinden. Echt narrow minded hoor
soms slaan ze zomaar zwervers uit hun slaap en binden ze die vast.

en dan krijgen ze later een "vergoeding".
pi_29452196
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

soms slaan ze zomaar zwervers uit hun slaap en binden ze die vast.

en dan krijgen ze later een "vergoeding".
Van slaan is geen sprake. Heb je de films wel gezien, of blaat je anderen na?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29452558
De makers én liefhebbers van 'Bumfights' zijn niets meer en niets minder dan personen die gevoeliger zijn voor het gevoel van macht, personen die sadistische trekjes hebben.
Zou je deze mensen bijvoorbeeld in een oorlogssituatie plaatsen, dan zou een deel van hen hulpeloze burgers vernederen en verkrachten omdat ze weten dat zij niet bij machte zijn iets terug te doen. In de Tweede Wereldoorlog werden mensen in concentratiekampen systematisch vernederd door anderen die daar genot van ervoeren.
Hetzelfde 'type' mensen geniet van Bumfights,en omdat we nu eenmaal in een vrij vredige en saaie omgeving leven zoekt men het genot van sadisme in het vernederen van een op dat moment zwakkere bevolkingsgroep, zoals bijvoorbeeld de joden in WO2 en de Afrikaanse Amerikanen tot aan de jaren '60 : de daklozen.
Maar ik denk dat het besef dat ze fout zitten ooit wel tot hen zal doordringen, ook al is het pas wanneer op latere leeftijd de lichamelijke aftakeling begint en zij ook afhankelijk worden van anderen.
Ik zou er dus niet al te trots op zijn, als je het leuk vindt om naar Bumfights te kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Croupouque op 05-08-2005 22:36:23 (Afrikaanse Amerikanen) ]
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:33:36 #60
pi_29453069
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Van slaan is geen sprake. Heb je de films wel gezien, of blaat je anderen na?
met eigen ogen gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')