Willen ze nog voor mij bidden?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef het_fokschaap het volgende:
ik krijg net per e-mail een gebed opgestuurd van een familielid en dat moet ik dan doorsturen naar allerlei bekenden en dan wordt er voor mij gebeden en voor al die anderen die het ook doorsturen
Aha. En dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef het_fokschaap het volgende:
ik krijg net per e-mail een gebed opgestuurd van een familielid en dat moet ik dan doorsturen naar allerlei bekenden en dan wordt er voor mij gebeden en voor al die anderen die het ook doorsturen
Niet aan mij sturen!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef het_fokschaap het volgende:
het eerste stuk is ok, alleen dat eind met die gierende gitaren wat minderquote:Op maandag 13 juni 2005 11:13 schreef qu63 het volgende:
Ik had het zaterdag nog over Con-science van Muse.. ff luisteren dus!
Je zult wel iets ergs gedaan hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:22 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vraag me af waar ik het aan verdient heb deze mail te krijgen.
Wat is LML?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
Het verbaast me dat god nog niet aan MLM doet.
Dat is Musequote:Op maandag 13 juni 2005 11:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het eerste stuk is ok, alleen dat eind met die gierende gitaren wat minder
Multi Level Marketing!quote:
er zit een taalfout in jouw quote van mij....quote:Op maandag 13 juni 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je zult wel iets ergs gedaan hebben.
Hmmm... daar ben ik vanochtend nog langsgewandeld.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:23 schreef qu63 het volgende:
Voor de groningers:
Moord of zelfmoord op Hanzehogeschool Groningen
niks gemerkt?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:26 schreef Maethor het volgende:
[..]
Hmmm... daar ben ik vanochtend nog langsgewandeld.
Nee...quote:
En die laat ik lekker staan.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:24 schreef het_fokschaap het volgende:
er zit een taalfout in jouw quote van mij....
Dat komt vanmiddag dan welquote:
Denk het ook idd. Dan zal ik ook eens wat beter opletten ('s ochtends loop ik met een slaperig hoofd en muziek op)quote:
Dan ga ik nu maar even op school kijken..quote:Op maandag 13 juni 2005 11:23 schreef qu63 het volgende:
Voor de groningers:
Moord of zelfmoord op Hanzehogeschool Groningen
Ai, suc6!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar even op school kijken..Die foto's uit dat topic zijn echt eng omdat ik altijd in die gebouwen zit (D- en E-gebouw).
Shitquote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Dan ga ik nu maar even op school kijken..Die foto's uit dat topic zijn echt eng omdat ik altijd in die gebouwen zit (D- en E-gebouw).
Idd ja.. gek schaap..quote:
toch niet. omdat ik het weekend niet gereageerd heb is er iemand van de weekend oncall dienst heen gestuurd. ik nu vooralsnog geen nieuwe opdracht. op zich wel jammer, had wel naar Finland gewild...maar dan had ik gisteravond niet naar het theater gekund...en dat was ook leuk !quote:
Principesquote:Op maandag 13 juni 2005 12:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nieuwe vriendin met principes
Leuk topic![]()
en? wat zou je zelf doen?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als ik een advies geef dan denk ik altijd..."wat zou ik zelf doen ?"
Yeah, right. Ik geloof je meteen.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:25 schreef het_fokschaap het volgende:
als ik een advies geef dan denk ik altijd..."wat zou ik zelf doen ?"
ik weet het niet. ik zou me in ieder geval niet houden aan het eerste gedeelte van m'n advies. en het 2e gedeelte is ook twijfelachtigquote:
Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2005 11:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou ja, als de dames hem goed vinden![]()
hoi, ik heb nog niks gegetenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:48 schreef het_fokschaap het volgende:
hoi, ik ben er ook. net even ontbeten...nou ja, brunch...
Heerlijk topic jaquote:Op maandag 13 juni 2005 12:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nieuwe vriendin met principes
Leuk topic![]()
wat een succes. toch vind ik die andere foto leuker.quote:
die is ook leukquote:Op maandag 13 juni 2005 13:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat een succes. toch vind ik die andere foto leuker.daarom toegevoegd aan m'n fotoboek ! natuurlijk wel uitgeknipt omdat Omkron niet online wil !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |