Ik viel lichtelijk in zwijmel door jouw gedicht van dhr Paaltjensquote:
Maar dan andersom.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
1e foto vlnr: het_fokschaap, doffy
2e foto vlnr: Maethor, haushofer
controle, en eind van de maand wat uitgebreider inclusief fluoride enzoquote:Op maandag 13 juni 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Huh, alleen geweest om een afspraak te maken?
En elke keer sta ik weer verbaasd over wat voor dikke kop ik op foto's hebquote:Op maandag 13 juni 2005 10:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
1e foto vlnr: doffy, het_fokschaap
2e foto vlnr: haushofer, Maethor
Posten!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:39 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik viel lichtelijk in zwijmel door jouw gedicht van dhr Paaltjens![]()
Ah, op die manier. Dat bedoelde ik met schade.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
controle, en eind van de maand wat uitgebreider inclusief fluoride enzo
Het is dan ook een echt zwijmelgedicht.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:39 schreef Haushofer het volgende:
Ik viel lichtelijk in zwijmel door jouw gedicht van dhr Paaltjens![]()
Voor mij is het elke keer weer een verassing hoe ik op een foto sta.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:40 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En elke keer sta ik weer verbaasd over wat voor dikke kop ik op foto's heb
Posten!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is dan ook een echt zwijmelgedicht.
Moet je ff in Haus z'n fotoboek kijken.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:40 schreef qu63 het volgende:
Posten!
Niet zeuren, je bent gewoon een lekker ding.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:40 schreef Haushofer het volgende:
En elke keer sta ik weer verbaasd over wat voor dikke kop ik op foto's heb
Waarom staan die niet in de OP, verdrongen?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:45 schreef pfaf het volgende:
Dat was wel anders tijdens de eerste SC-topics.
Ik zal mn "aantal WFL-LFC's versus tijd" grafiek weer eens updaten.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:45 schreef pfaf het volgende:
Dat was wel anders tijdens de eerste SC-topics.
Die zijn we kwijt!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom staan die niet in de OP, verdrongen?![]()
hoe kom je daar zo snel aan???quote:Op maandag 13 juni 2005 10:48 schreef pfaf het volgende:
De 5 eerste SC topics, vooral de eerste is geniaal.![]()
Het grote WFL slowchattopic
Het WFL Slowchat Topic Deel 2 "Op weg naar unificatie"
WFL slowchat deel 3!! Kun je de zon zoenen
WF(L) SlowChat deel 4 al!!! Respecteer 'slowchat' eens!
Het relatief grote WFL-SLOWchat topic. Deel #5
Eeuhh, gewoon. topics van 1 tot 2 jaar oud en dan CTRL+F slowchat. Waren jullie daar echt niet opgekomen?quote:
Niemand heeft ze willen zoeken.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom staan die niet in de OP, verdrongen?![]()
Ik zal ze er van de week proberen in te zetten.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:48 schreef pfaf het volgende:
De 5 eerste SC topics, vooral de eerste is geniaal.![]()
Het grote WFL slowchattopic
Het WFL Slowchat Topic Deel 2 "Op weg naar unificatie"
WFL slowchat deel 3!! Kun je de zon zoenen
WF(L) SlowChat deel 4 al!!! Respecteer 'slowchat' eens!
Het relatief grote WFL-SLOWchat topic. Deel #5
Nee, ik heb gezocht op koffie. Ik dacht dat dat de eerste slow chat was, maar kennelijk niet dus.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eeuhh, gewoon. topics van 1 tot 2 jaar oud en dan CTRL+F slowchat. Waren jullie daar echt niet opgekomen?
Kijk eens goed danquote:
Inmiddels is het goed. Ik ben de rechter.quote:
Daar sta je toch hartstikke leuk op?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
leuke foto's....die foto 1 met mij erop mag niet geplaatst worden![]()
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
leuke foto's....die foto 1 met mij erop mag niet geplaatst worden![]()
oh...hij staat er al
vond foto 2 persoonlijk leuker ! beetje vreemde gelaatsuitdrukkingquote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar sta je toch hartstikke leuk op?
Foto 2 staat Omkron op. Ik weet niet wat hij van publicatie vindt.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vond foto 2 persoonlijk leuker ! beetje vreemde gelaatsuitdrukking
Ik vind 'm juist erg leuk.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:00 schreef het_fokschaap het volgende:
vond foto 2 persoonlijk leuker ! beetje vreemde gelaatsuitdrukking
wat kan je er tegen doen hequote:Op maandag 13 juni 2005 11:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou ja, als de dames hem goed vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |