ik mail de link ff doorquote:Op zondag 12 juni 2005 23:56 schreef het_fokschaap het volgende:
ook weer terug van het theater...was super !
waar zijn de foto's ?
Ik was mijn moeder en mijn zusje aan het ophalen na een vakantie in Griekenland!quote:
Sorry.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:55 schreef qu63 het volgende:
dat deed ik toen we naar binnen én toen we naar buiten gingen bij het restaurant en dat zag je niet eens!
Mijn ISP vloog eruit, en kwam niet snel meer terug. Dus toen ben ik maar naar bed gegaanquote:Op zondag 12 juni 2005 22:37 schreef qu63 het volgende:
Hij ging iig weg van irc met een ping time-out..
Ikzelf gooi dan altijd een dial-up aan.quote:Op maandag 13 juni 2005 09:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn ISP vloog eruit, en kwam niet snel meer terug. Dus toen ben ik maar naar bed gegaan![]()
Ik was toch al erg moe, dus ik ging maar slapen. Heb die nacht met Lupa erg weinig geslapen...quote:
Jullie hebben zeker nog lang doorgekletst?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik was toch al erg moe, dus ik ging maar slapen. Heb die nacht met Lupa erg weinig geslapen...
Lupa weet maar van geen ophoudenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:04 schreef Alicey het volgende:
Jullie hebben zeker nog lang doorgekletst?
Ik heb je gisteren al een linkje gemaild.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:25 schreef Haushofer het volgende:
Komen er nog foto's van de meet? Van mij mogen ze worden geplaatst hier
Misschien zit er iemand op IRC die je het linkje kan geven.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:25 schreef Haushofer het volgende:
Komen er nog foto's van de meet? Van mij mogen ze worden geplaatst hier
Nouja, ik heb op de meet een stelletje gevormd met Reya en met Doffy.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:28 schreef pfaf het volgende:
Oe, allemaal stelletjes hier?
Ik natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:
Hoe zit het trouwens met iedereen? Wie hebben er bezwaar tegen het plaatsen van foto's?
ok.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik heb op de meet een stelletje gevormd met Reya en met Doffy.
Hoe groot is de schade?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:35 schreef qu63 het volgende:
en weer terug van de tandarts!
bij mij geen schadequote:
Huh, alleen geweest om een afspraak te maken?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij mij geen schade
alleen wel een afspraak moeten maken voor eind van de maand
1e foto vlnr: doffy, het_fokschaapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |